Beoordelingen over Hotel Westendia 2-sterren

Duinenlaan 35, 8434 Westende, België

#19 van de 31 hotels in Westende

Inchecken buiten de normale uren was mogelijk.

Het warm water was op na 3 korte douches om 17u. Dit viel ons wel even tegen na een dagje strand en zand.

Inchecken buiten de normale uren was mogelijk. De kamer was netjes. Het ontbijt was goed, de basis dingen waren aanwezig.

Ideaal voor een kort verblijf

Iets meer spontane en uitgebreider informatie, zeker voor een 1e kennismaking, is aangewezen. Bij navraag kregen we wel de nodige extra info.

Ontbijt was zeer goed en voldoende.

Sfeervolle, kleinschalige Bed en Breakfast of hotel met gastvrijheid in een mooie omgeving
    • Budget Tweepersoonskamer

Kamer niet echt sfeervol, OV relatief ver met koffers, geen waterkoker op de kamer, liever 2 losse bedden.

Kleinschaligheid, omgeving, rustig gelegen, vriendelijke hoteleigenaar, voldoende ruimte kamer, prima ontbijt, strand op loopafstand

Top verblijf met twee kinderen

Het bed was vrij zacht, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

De ligging van het hotel en het was super schoon. Goede service, dag twee schone handdoeken en bedden opgemaakt, wederom gepoetst. Heel netjes. Het ontbijt werd heel goed aangevuld en er was ruime keuze.

Is zeker voor herhaling vatbaar .

Vanaf 18 uur is er niemand nog aanwezig er word ook dan geen drank geserveerd maar door het ijskastje op de kamer kan je zelf drank aankopen en koelen.

Kamers zijn zeer ruim 30sqm beneden met ruim terras .Een beetje verouderd maar alles werkt ook WIFI op de kamer. Ontbijt in orde alles voldoende aanwezig . Je kan zelf een zacht of hardgekookt eitje koken.

goede uitvalsbasis voor de kust, we komen terug als het gerenoveerd werd.
    • Budget Tweepersoonskamer

De kamers waren zeer basis, weinig stopcontacten, vreemde inrichting met oude meubels: Lavabo in de kamer, geen aparte badkamerruimte. Geen vliegenraam, geen kiep-stand mogelijk van ramen. ==> opfrissing van de kamers en de gang zou aantrekkelijker zijn. De gastheer was vriendelijk als je de "doorsnee" brave gast was. Deed je niet wat er verwacht werd, dan werd je redelijk onvriendelijk behandeld. En was de gastheer zelfs tegen andere klanten bezig over hoe andere klanten zich slecht gedragen terwijl je nog in de buurt was. Tip voor de gastheer : let op met anderstaligen, die spreken/verstaan misschien wel Nederlands...

Het ontbijt was met voldoende keuze en lekker vers brood. Keuze om zelf een eitje te koken. Goede uitvalsbasis voor de kust. (1 km wandelafstand) voldoende parking aanwezig.

Zeer gezellige dagen geweest.

De kamers waren uitstekend, zeer goed voor gezin met kinderen het ontbijt lekker. Kamer en bedden waren zeer goed opgeruid en voldoende handdoeken beschikbaar.

Een prettig hotel voor een strand vakantie in Westende.

Het ontbijt is van 08:30 tot 10:00 dit is een beetje laat met kleine kinderen. Gelukkig is er voor de kinderen een speeltuin naast het hotel.

Grote kamer met vier comfortabele bedden en voldoende handdoeken. Achter het hotel is genoeg parkeergelegenheid.

Alles was zoals ik het graag wil ! 'Kan niet beter !
    • Budget Tweepersoonskamer

Voor mij was het goed ,geen slechte ervaring !

De ligging is zeer goed , het ontbijt was goed ! Parking ok ! Voor ons was het een perfect hotel ! Je kan alle kanten uit met de tram en ook met de fiets of te voet !

Aangenaam

Minpuntje: geen verduisterende gordijnen. Vroeg daglicht binnen. Tuin is tamelijk ruim, spijtig dat hier niet meer wordt mee gedaan. Ligt er vrij kaal bij. Wat loungezeteltjes om 's avonds te chillen zou perfect geweest zijn :-)

De familiekamer was ruim genoeg en alles was aanwezig. De eigenaar is een joviale man. Het ontbijt was lekker en vers. Geen keuze in overvloed maar dat hoeft ook niet vind ik. Rustig gelegen en toch niet ver van het strand.

Goed hotelletje. Prima geschikt voor kort verblijf en voor mensen die willen fietsen aan de kust.

Zeer goed ontbijt. Voldoende keuze. Rustige eetruimte. Zeer ruime kamer met terrasje gelijkvloers. Netjes. Kamer werd dagelijks opgeruimd en de bedden werden dagelijks gedekt. Parking voor de kamer. Plaats om de fietsen te stallen.

Was zeer goed 'wij komen zeker terug👍
    • Budget Tweepersoonskamer

Mischien heel klein minpuntje voor ons (douche zou voor ons beter zijn 'de opstap van het bad is voor ons wat hoog .)was goed wij komen zeker terug

De vriendelijkheid van de gast heer 👍Ontvangst 👍En ontbijt waren goed tot zeergoed 👍👍👍 De ligging vlak aan zee .het was gewoon goed wij gaan terug 👍👍👍

pinksterweekend aan zee

we konden onze auto gratis parkeren op de prive parking van het hotel, net aan de deur van onze kamer. hadden een kamer op de begane grond, de kamer was zeer ruim en we hadden een mooi groot terras aan de tuin.

Kamers waren ruim en netjes.

Kamers op 1ste verdieping geen terras,op gelijkvloers wel een leuk terras. Koelkastje aanwezig op kamer maar deze zou tegen betaling mogen gevuld zijn. Badkamer eerder klein en verouderd. Weinig isolatie. Voor Moederdag had er een glaasje cava of snoepje mogen gegeven zijn.

Kamers waren ruim en netjes.Tv met heel wat zenders. Mooi uitzicht. Ontbijt lekker en alles aanwezig. Parkeerplaatsen.

Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Vriendelijk onthaal.
    • Budget Tweepersoonskamer

Wij vermoeden dat de badkamer in de winter te koud is omdat er geen aparte verwarming hangt. Je kan ze wel verwarmen door de deur open te laten. Bij warm weer zal dit geen probleem geven.

was zoals we verwachtten. We hebben zelfs een grotere kamer gekregen dan geboekt, waarschijnlijk omdat het hotel in de week niet vol ligt. Dit is zeker een vriendelijk gebaar. Grote kamer (3 personen), proper, één van de nieuwere kamers. Alles werkte. Ontbijt was zeker voldoende en keuze is voldoende. Vriendelijk onthaal.

een goede prijs- kwaliteit en zeer rustig gelegen
    • Budget Tweepersoonskamer

eigenlijk niets, persoonlijk heb ik graag meer verduistering maar gezien de prijs neem ik het erbij

zeer vriendelijke ontvangst en gastheer , goede ligging ,gratis parkeren en een fietsstalling , lekker ontbijt, prijs/kwaliteit goed

Verblijf top, maar aangeraden om bij last minute boeking toch tel contact op te nemen met het hotel
    • Budget Tweepersoonskamer

wegens last minute boeking om 18u met aankomst na 20u, is de eigenaar pas op de hoogte gesteld na middernacht (!) van mijn reservering. De eigenaar was door omstandigheden (ziekenhuis) niet aanwezig bij mijn aankomst. Gelukkig had ik wel toegang tot een vrije kamer en kon ik met een kind van 3jr gerust slapen...

Zeer vriendelijke eigenaar

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Prima !!

volgens mij is het hotel toe aan een betere en modernere fietsenstalling bv. een afgesloten ruimte die met de kamersleutel kan bediend worden ik denk naar de toekomst toe is dit een must !!

ontbijt was supper !!

Een aangenaam verblijf !
    • Budget Tweepersoonskamer

Het enige minpuntje was dat de douche en toilet in onze kamer een heel beperkte ruimte had. Maar was wel proper onderhouden!

Het ontvangst was zeer aangenaam, de kamers waren netjes. Het ontbijt was heerlijk, verschillende soorten vers (af)gebakken broodjes, vers fruit, verschillende soorten beleg....

Het ontbijt was verzorgd en lekker.
    • Budget Tweepersoonskamer

Spinnewebben in de kasten en in de badkamer?? Nogal een irritante geurhinder in de trappenhal. Wel een bad maar geen douchevoorzieningen.

Het ontbijt was verzorgd en lekker. Vriendelijk ontvangst.

Het was genieten in een oase van rust.
    • Budget Tweepersoonskamer

Het ontbijt was heerlijk. De eigenaar was heel vriendelijk. We waren de enige gasten in het hotel en vonden dit super ! Zo konden we ten volle van de rust genieten. De kamer was heel ruim. Heel goede ligging voor een korte vakantie. Dicht bij het strand en dicht bij het centrum. Op wandelafstand van Middelkerke en Nieuwpoort.

aangenaam hotel met super ontbijt
    • Budget Tweepersoonskamer

een reserve kussen zou tof geweest zijn

Een vriendelijke ontvangst/ goede parkeergelegenheid/ een uitgebreid voortreffelijk ontbijt/ propere kamers

• Budget Tweepersoonskamer

Een aangenaam onthaal. Ruime kamers en badkamer. Zelfs een terrasje met tafel en stoeltjes. Er scheen zelfs een stralend zonnetje, dat was ook lekker meegenomen. Uitgebreid en lekker vers ontbijt. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

aangenaam.

Voor ons was alles ok.

Ontbijt was ok, ruime keuze van brood en beleg. Grote kamer met al hetgeen je nodig hebt, niets te veel niets te weinig. Aanrader.

Vriendelijk ontvangst.

De netheid van de kamer en badkamer kon beter. Douchekop was niet in hoogte verstelbaar en stond heel hoog. Schuifraam kon niet meer open. Veel geluidshinder van de kamers ernaast.

Vriendelijk ontvangst. Ruime, mooie ingerichte kamer. Het ontbijt was heel lekker.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Voor ons niet voor herhaling vatbaar

Men kan pas om 08u30 ontbijten, wat voor ons veeeeel te laat was, en hebben dan ook 2 maal niet kunnen ontbijten, en extra kosten moeten maken om elders ontbijt te nemen

De kamer was ruim en had een goed bed

Lekker van genoten, en bij een volgende korte vrije tijd misschien voor herhaling vatbaar.
    • Budget Tweepersoonskamer

Wegens de niet al te beste weersomstandigheden had er s'avonds wel een beetje verwarming mogen zijn, maar wij hebben de eigenaar daar ook niet mee lastig gevallen

Wij hadden een kamer gevraagd op het gelijkvloers omdat mijn partner moeilijk trappen kan doen en die hebben we gekregen. Het ontbijt was prima

Geweldig,zeker voor herhaling vatbaar!!!

eigenlijk was alles ok maar als ik dan iets zou zeggen de badkamer zou iets moderner mogen maar alles wat er moet zijn is er dus zeker niets te klagen!

Heel grote ruime kamers, met mooi uitzicht en terras en een goed uitgebreid ontbijt!

• Beoordeeld op: 2 september 2017

We zijn enkel op de kamer geweest om te slapen. En in de badkamer om ons te wassen.

De kamer was eerder oubollig, en heeft zeker een opfrisbeurt nodig. Zoals het schuifraam dat niet opengaat door de ouderdom. De badkamer zonder raam toilet zonder raam... Maar voor 1 nacht is het te doen. Voor een langere periode een afrader.

Het ontbijt was goed.

Zeer aangenaam en rustig hotel met een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding!
    • Budget Tweepersoonskamer

Wij hadden enkel een ligbad in onze kamer.. mits een douchegordijn te plaatsen zou dit ook de mogelijkheid geven om te kunnen douchen.

Het ontbijt was niet heel uitgebreid, maar wel superlekker en voldoende. Onze 'budgetkamer' was heel ruim en proper. Het extra grote bed was zeker een pluspunt. Vriendelijk onthaal en bediening. Ruime parking aan het hotel.. Zeer gunstige ligging. Je kan hier optimaal genieten van de rust..

Voor herhaling vatbaar.
    • Budget Tweepersoonskamer

koffie- en theefaciliteiten ontbraken op de kamer.

Kalme omgeving. De ontvangst was zeer verwelkomend. De kamer was eenvoudig maar kraaknet. Alle comfort was aanwezig. Wi-Fi was tamelijk snel. Het ontbijt was zeer gevarieerd en kon, gerust wedijveren met hotels van een hogere categorie. Een suggestie, geen opmerking, omdat er geen bar aanwezig is en een gewone café niet in de onmiddellijke omgeving te vinden is, zou het wenselijk zijn om koffie- en theefaciliteiten op de kamer te hebben. Parking was gratis en voldoende aanwezig. Slechts 8 min. wandelen tot de duinen en het strand.

prijs kwaliteit correct

matras volwassen bed hygiene toilet (urine geur) balkon echt gevaarlijk voor kleine kinderen door grote gaten

ontbijt en persoonlijke service geweldig kinderen hun bed super hygiene goed

Ontspannend verblijf zonder zorgen. Zeker voor herhaling vatbaar.
    • Budget Tweepersoonskamer

Elke dag een lekker vers ontbijt aan het buffet. Koeken en pistoletjes waren zelfs nog warm. Kamer met tapijt, maar dit stoorde niet, zeer proper, net zoals de badkamer. Elke dag propere handdoeken. Een klein kwartiertje stappen tot het strand. Rustige ligging. Eigenaar heel sympathiek en vriendelijk en steeds bereid om te helpen.

Goed verblijf op een niet te grote afstand.

Het ontbijt is heel laat, pas om 08.30. Het beeld van de tv is met veel ruis omdat het analoog is en daardoor zijn er ook weinig zenders ter beschikking.

Het ontbijt was goed. De kamer was ruim en er was voldoende parkeerplaats. De afstand naar het strand valt goed mee.

Kamer en Hotel zijn aan modernisering toe.

De inrichting van de kamer en ontbijtruimte is verouderd, gedateerde meubelen, aankleding van de kamer is heel sober.

Ruime kamer, heel groot bed met zeer goede matras, Goed gevarieerd ontbijt met verse producten en een verzorgde tafel. Leuk terras

Onbijt
    • Budget Tweepersoonskamer

Smalle trappen naar boven. Kamer was vrij verouderd. De muren waren niet geluidsdicht hoorde de buren zelfs snurken. En ze zullen onze baby dan ook goed gehoord hebben. Op de wc hingen heel veel spinnenwebben met zelfs spinnen erin

Onbijt

Niet de moeite...

Inchecken om 17 uur, eigenaar niet daar. Al uitchecken voor 10u30. 150 € voor 1 nacht met twee kinderen, zonder enige vraag hoe was uw verblijf? Sommige kamer waren gerenoveerd maar zeker niet die van ons. Balkon met losse houte planken. Zeer gevaarlijk voor de kinderen. Zeer onvriendelijke stressvolle baas, ook tegen oudere mensen. NOOIT MEER!!

Het ontbijt was het enige positieve...

Heerlijk ruime kamer.

Gordijnen veel te licht. Als je ze overdag dicht wilt doen ivm privacy is dat prettig. Maar niet 's morgensvroeg. De baas mag wel iets beter opletten met het aanvullen van het ontbijt. Warmwater voorziening is slecht. Als een iemand in een andere hotelkamer doucht heb je koud water.

Heerlijk ruime kamer. Lekker een eigen terras Op loopafstand naar het strand en winkels

mooie, ruime en comfortabele kamer - familiekamer voor 4pers...

mooie, ruime en comfortabele kamer - familiekamer voor 4pers, 1 dubbel bed en 2x1persoonsbed, eigen badkamer en toilet, uitzicht op rustige tuin. We hebben er slechts1 nacht verbleven. Vriendelijke gastheer die ook tijd maakt voor een praatje. Lekker ontbijt, alles aanwezig. Uitstekende prijskwaliteit

Rustige ligging,ruime kamers en altijd parkeergelegenheid.

We hebben weinig of geen minpunten, misschien eentje hotel was een beetje verouderd maar alle comfort was aanwezig en alles proper.

Rustige ligging,ruime kamers en altijd parkeergelegenheid. Kindvriendelijk. Uitstekend ontbijt en vriendelijke bediening

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

leuk en rustig verblijf
    • Budget Tweepersoonskamer

prijs/kwaliteit een heel goed hotel. Een lekker ontbijtje met alles wat je nodig hebt , een comfortabel bed. De eigenaar van het hotel was heel vriendelijk. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

leuk verblijf voor gezin met kids

Tip,misschien een beetje meer uitleg bij het inchecken bv over het ontbijt dat aan tafel wordt geserveerd.

Ruime en zeer nette kamer. Vriendelijk onthaal!

Het ontbijt was ruimschoots en zeer lekker, terrasje bij de...

Het raam in de kamer kon ik niet openen, het moet gerepareerd worden'; jammer dat er geen wekkertje stond op ontbijtbuffet voor de juiste timing van een zacht gekookt eitje

Het ontbijt was ruimschoots en zeer lekker, terrasje bij de kamer met zicht op de tuin

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Zeer vriendelijke eigenaar, prima ontbijt en ruime kamer met...
    • Budget Tweepersoonskamer

Er is in de buurt en in het hotel 's avonds niet zo veel te doen. Ligging in stille woonwijk.

Zeer vriendelijke eigenaar, prima ontbijt en ruime kamer met alle benodigdheden. Op loopafstand van strand / Westende boulevard

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

ontbijt oke
    • Budget Tweepersoonskamer

heel sobere kamer waar kastdeuren loshangen van de kast schanieren gewoon uitgetrokken fiance liggen op de grond los achter het wc baar voor handdoeken op te hangen roest en een tijdens de nacht om drie uur wakker van kinderen die op en af lopen en op vensters kloppen

ontbijt oke

zeer aangenaam verblijf, rust en kalmte. Net wat wij nodig hadden op dat moment

voorlopig niets tegen gekomen wat ons tegen viel.

hartelijk ontvangst, klantvriendelijkheid wat je niet veel meer tegenkomt hedendaags. goede uitleg van wt er in de buurt allemaal te doen is.

Rustig en goed
    • Budget Tweepersoonskamer

Eventueel de mogelijkheid om iets te drinken

Rustige ligging, kamer goed geïsoleerd. De kamer was voldoende groot en alles aanwezig voor 1 overnachting : Douche, wc, tv, lavabo en zelfs een kleine frigo. Het ontbijt was voldoende uitgebreid. De tafels netjes gedekt. Gratis parking is eveneens een pluspunt.

Zeker in orde voor een kort verblijf.

- mocht misschien iets vriendelijker naar ons aanvoelen

- ruime kamers, eigen parking - basic maar ok. prijs-kwaliteit. alles is er wat je nodig hebt voor een kort verblijf.

Standaard leuke locatie, basiscomfort maar alles voorhanden ! Aanraders voor kortverblijf !
    • Budget Tweepersoonskamer

Jammer dat het bed niet op poten staat, wat ongemakkelijk voor in en uitstappen ! (rugpatien ) Matrassen wel degelijk en goed

Ruime, mooie kamer met alles wat nodig is, voorhanden. Lekker ontbijt, voldoende en lekkere broodsoorten ! Bedankt

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

De dag van aankomst was er 's avonds geen warm water, de...

De dag van aankomst was er 's avonds geen warm water, de volgende morgen wel warm water voor 1 persoon, de 2de moest het doen met koud water. De kamer werd niet voldoende warm en de deur van de badkamer moest open blijven om daar een beetje warmte te hebben.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

totaal niets !
    • Budget Tweepersoonskamer

de kamer was om in te bevriezen toen we binnenkwamen. toilet vies en vuil s'morgens totaal niets van warm water om te douchen(ijskoud water)na klacht bij eigenaar deed hij er niets aan ontbijt pover vergane glorie die dringend aan grondige renovatie toe is !

totaal niets !

• Beoordeeld op: 4 februari 2017

zeer goed

"Tegenvallen"is een groot woord, maar wij zijn de mening toegedaan dat op middellange termijn een algemene opfrisbeurt zich opdringt.

Ontbijt zeer goed

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Goed voor één overnachting of weekend, scherpe prijs, goed ontbijt
    • Budget Tweepersoonskamer

badkamer iets meer verzorgen, alles aan renovatie toe.

Ontbijt was goed, kamer heel groot, bad aanwezig, parkeergelegenheid, alles op wandelafstand,rustig

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Fijn weekend met ruime accommodatie en een perfecte locatie.

Het ontbijt was lekker en voldoende maar een beetje beperkt.

Enorm grote kamer dus ruimte zat! Een heel leuk terras met uitzicht op een tuin waar je rustig kon genieten van het zonnetje. Parking vlak voor de deur, heel gemakkelijk.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Dit was een eenmalig verblijf.
    • Budget Tweepersoonskamer

De badkamer was proper enig minpuntje er kwam GEEN water uit de kraan. Wassen en tanden poetsen was niet mogelijk. Geen idee waarom er een badkamer was ! De kamer was verouderd en zonder enige luxe.

Er was ruime parking voorzien. Het ontbijt was standaard, goed maar niks bijzonder. De kamer was proper.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Aan te raden rustige omgeving en leuk wandelen.
    • Budget Tweepersoonskamer

Geen verwarming in de badkamer en geen douchegordijn.

Ligging rustig en pluspunt parking kamers ok prijs kwaliteit toffe gastheer en lekker ontbijt heel verzorgd.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Prijs kwaliteit ok

-Ik dacht dat de kamer die geboekt was met klein tuintje had, zoals voorzien op foto, maar we zaten op 1 verdiep en hadden maar klein balkon waar amper een stoel kon staan. Dit zou beter vermeld moeten staan als men boekt als je op beneden verdieping verblijft of op 1ste ook voor mensen die wat moeilijker te been zijn zou dit ook handiger zijn om te weten! -Kamers mogen wat opgefrist worden! -Ontbijt: persoonlijk heb ik liever buffet vorm, nu kreeg je een mandje met 3 croissants(voor elk 1), 3 pistolets, kleine stukjes stokbrood,..

Niet zo ver van de zee als je graag een wandeling erbij neemt

• Beoordeeld op: 29 september 2016

basisverblijf zonder meer
    • Budget Tweepersoonskamer

-ontbijt was wat pover. graag iets meer dan hesp en kaas en confituur als charcutterie, 1 potje kipcurry of iets dergelijks had gemogen voor die prijs. -geur van de kamer (1) : stoffen muurbekledeing houdt veel geurtjes vast en dat riek je. (muf)

locatie, rustig gelegen. Goede gastheer, goed ontvangen. kregen onze sleutel al enkel uren vroeger, wat zeer geapprecieerd werd.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

De rustige ligging.

Ontbijt was iets aan de eentonige kant en er was geen mogelijkheid iets anders te bestellen, scrambled eggs of een spiegelei met spek bijvoorbeeld.

De rustige ligging. De kamer op het gelijkvloers en met terras.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

een verblijfplaats met mogelijkheden.....

Een ijskast, en kapstok (voor bvb.natte kledij) en een parasol op het terras zouden welkom zijn.

Goed, maar weinig variatie in het ontbijt bij een langer verblijf

• Beoordeeld op: 21 september 2016

De ligging van 't hotel, de ruimte in de kamer en 't...

de badkamer is zeer dringend toe aan vernieuwing.

De ligging van 't hotel, de ruimte in de kamer en 't lekkere ontbijt bevielen ons 't meest.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Ronduit tegen gevallen ik ga er zeker nooit meer
    • Budget Tweepersoonskamer

de kamer viel heel erg tegen, wc en douche erg krap dit was in een vorige kast met schuifdeur. Lavabo in de kamer , alles was aan vernieuwing toe alles behalve aangenaam, ook muffe geur. Als je de foto's bekijkt is da helemaal iets anders gewoon oplichterij.

het ontbijt was ok niets op aan te merken, bediening mocht wat vriendelijker, de baas kon niet lachen

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Wat we ervan hadden verwacht.
    • Budget Tweepersoonskamer

Spinnen in de hoeken van de slaapkamer hadden verwijderd kunnen worden.

Ontbijt was uitgebreid voor een 2 *, misschien niet voor vleeseters (enkel 1 sneetje hesp per persoon) Parking en stalling voor fietsen

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

het ontbijt was ok, een of twee soorten charcuterie

Afstand tot strand was volgens website 8 min wandelen, we hebben er toch het dubbele over gedaan. Bedden worden opgemaakt maar vloer wordt niet geborsteld, als je van het strand komt is het onvermijdelijk om geen zand mee naar binnen te nemen, er is geen borstel beschikbaar.

het ontbijt was ok, een of twee soorten charcuterie

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Prijs/kwaliteit verhouding is dik oké.

De shampoo staaltjes, ter beschikking gesteld, zijn zeer moeilijk open te krijgen. De schuifdeur ging moeilijk open. De onaangename geur buiten, een gevolg van de vijver recht op onze kamer. Spinnenweb in de badkamer ter hoogte van het bad (dus niet in een hoek , hoog en droog)

De ruime kamers.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Als kamers en badkamer gerenoveerd zijn een aanrader !
    • Budget Tweepersoonskamer

Kamers dringend aan renovatie toe , badkamer wel met bad maar zonder douche of douchescherm . Bed en matras dringend vernieuwen

Ontbijt was zeker in orde ,lekker en genoeg ! Rustige locatie

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Vriendelijke uitbater.
    • Budget Tweepersoonskamer

De kamer (nr. 8) was ruim. Enkel het toilet onder de trap was moeilijk bereikbaar.

Vriendelijke uitbater. Het ontbijt was meer dan voldoende. Plaats om fietsen te stallen.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Ons verblijf was kort maar hebben er wel van genoten.

De matrassen op de bedden zijn echt aan vervanging toe. De veren voel je in je rug steken.

Het ontbijt was geweldig. Verse diverse bruine broodjes met meer dan voldoende beleg!

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

toffe vakantie te westende
    • Budget Tweepersoonskamer

Ontbijt meer dan voldoende, verschillende soorten brood, kaas,hesp,salami,eitjes, choco, spekulaas,konfituur,croissant fruit...... En de kamer die wij hadden was ruim en proper. Een goed hotel prijs kwaliteit.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2016

prima voor een korte overnachting

Het is gewoon heel eenvoudig. Bij mooi weer bloedheet tenzij je van muggen houdt want geen airco. Badkamer/wc: simpel maar ok.

Ontbijt was prima, relaxed buffet. Locatie ook lekker rustig en vrij en je loopt zo naar het strand. Fijn vrij uitzicht voor en achter en een klein balkon. Prima voor een nachtje onderweg naar Calais met elkaar op de kamer slapen. Rustig. Prijs prima voor 4 personen je hoeft er de tent niet voor op te zetten.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Net voldoende voor een kort verblijf (3 nachten).

Toch wel verouderde accommodatie: kapotte klinken, soms geen of alleen koud water, ... Alles heeft een stevige opknapbeurt nodig.

Op wandelafstand van strand, ontbijt zeker niet super maar wel oké. Ontvangst vriendelijk, bediening basic.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

voor herhaling vatbaar !

misschien het hoofdgebouw een beetje opfleuren met bloemenbakjes of zo , en terras tafeltje misschien ??? heeft nogal sober uitzicht..

wij hadden de familiekamer geboekt , 2 koppels , ruim , alles netjes , het ontbijt was super ! veel keuze van brood , beleg ,....

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

De bediening dik oké,vriendelijk gastheer, alleen de kamer en badkamer viel dik tegen.
    • Budget Tweepersoonskamer

de kamer in zijn geheel verouderd, matras langs een kant ressort stuk, badkamer kraan kwam bijna geen water uit, en alles zeer verouderd.Daardoor ook niet nietjes. Ramen waren ook aan vervanging toe.

Het ontbijt was heerlijk, en de bediening oké

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Het ontbijt was ditk in orde !

Hygiëne ! De deur knelde en de deurknop van de badkamer viel er af. Wanner de buren water gebruikten konden wij geen water krijgen !

Het ontbijt was ditk in orde ! De kamers waren zeer ruim.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Prima locatie, goed ontbijt, mooie ruime kamer beneden met...

Zeer onvriendelijk personeel. De man leek er geen zin in te hebben en snauwde meerdere keren naar zijn klanten.

Prima locatie, goed ontbijt, mooie ruime kamer beneden met terras.