Beoordelingen over B&B Windsor Castle

Sint-Petrus en Paulusplein 10/2, Oostende Centrum, 8400 Oostende, België

#11 van de 17 B&B's en herbergen in Oostende

Gebaseerd op 288 beoordelingen over deze B&B

Voor 'n fijn verblijf in het midden van onze kust moet u hier zijn.
    • Familiekamer met Douche

De kamers waren zeer comfortabel en zeer goede bedden. Het ontbijt heerlijk en uitgebreid. We kregen ook de living met terras ter beschikking omdat we in de familiekamer verbleven. Verder mochten we in de keuken koffie en thee naar believen nemen. Kortom dit was 'n super verblijf.

Tot nooit meer!!!! Nachtmerrie

Geen personeel aanwezig tijdens check-in. Geen ontbijt voorzien. Vuile keuken. Muffe gang. Bangelijke liftkooi met traliewerk & katrol. Ben er maar 1 nacht verbleven.

Amazing!!

De ontvangst was zeer gemakkelijk, de gastvrouw zeer vriendelijk, het ontbijt overheerlijk, de kamers zeer verzorgd en creatief ingericht. Een absolute aanrader!!

energie opdoen !

Spijtig dat de koffie- en theefaciliteiten niet op de kamer zelf voorzien waren en dat ervoor moest betaald worden indien men geen ontbijt bestelde. Ook vind ik persoonlijk 20€ pp voor een ontbijt overdreven

Perfecte uitvalsbasis om Oostende te ontdekken, heel vriendelijke ontvangst, super hygiënische kamer en badkamer, geslapen als een roos !

Geldverspilling en respectloos.

Eens kijken.. Het was Valentijn. Wat wens je dan als koppeltje dat erop uit trekt om samen te genieten? Juist. Samen relaxen en comfort en liefst in een B&B om na een lange strandwandeling en een glaasje cava een badje te laten vollopen. Zalig toch? :) Het begon al halverwege de rit richting Oostende toen we telefoon kregen met de melding dan er niemand aanwezig zou zijn wanneer we zouden arriveren. Een ietwat gehaaste uitleg dat er een sleutel ergens in de inkom verstopt zat, en de vraag of we graag ontbijt wilde bestellen, want het is vers en ze gaan daarvoor eerst winkelen. Er was niemand maar dat maakte allemaal niet uit, en dat ze moest gaan werken, enzovoort en zoverder. De kamer werd geboekt met het idee dat er een bad in de badkamer aanwezig zou zijn, omdat we op voorhand nadrukkelijk via een bericht vroegen naar een kamer met een bad maar het antwoord liet op zich wachten.. Via de site boekten we en dus dachten we dat we een badkamer met ligbad kregen, maar helaas. Geen bad. Wel een regendouche.. Zonder (!) en dit is géén grap! Zónder een regendouchekop! Begrijpen wie begrijpen kan. Alleen een buis die een jetstraal van jewelste naar beneden schoot.. bij gebrek aan die regendouchekop. Wel hing een tweede douchekopje op heuphoogte aan de muur welke je vast kon vasthouden. Heel onaangenaam voor m'n partner, die na een paar uur frisse zeelucht d'r haren graag wou wassen.. dus eventueel samen douchen ging ook al niet. Geen bad wil bij Windsor ook zeggen: geen badjassen en dus door de gang naar de badkamer huppelen in je ondergoed, met een kartonnen handdoek onder je ene arm en je toilet zak onder je andere arm, hopende dat er niemand in de gang het gordijn opend zodat je daar ongemakkellijk in de gang te kijk staat.. er is geen ruimte om je daar om te kleden, dus huppelend op luidruchtig krakende houten vloer is de enige oplossing. Vooral wanneer je 's nachts naar het toilet moet is het enorm storend.

Het vertrek naar huis was het meest aangename

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

De hartelijkheid van de gastvrouw

Badkamer en wc gelegen buiten de kamer en veel te donker.de kamer geeft rechtstreekse inkijk in de keuken en omgekeerd.we betaalden uiteindelijk het dubbele van de voorgestelde prijs ontbijt 20 euro per persoon

De hartelijkheid van de gastvrouw

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Prachtige plaats om te verblijven, voelde nogal onpersoonlijk aan!
    • Familiekamer met Tweepersoonsbed(den)

20€ pp Extra voor onbijt is ok voor bubbels en vers geperst fruitsap bij het ontbijt maar dit was niet het geval. Kinderen kregen 2 pannenkoeken en deze kosten samen 40€. Ruim te veel betaald dus. Ontbijt veel te duur voor wat het was!!!

De locatie was prima!

Erg mooi huis, nette en verzorgde kamer.

Erg mooi huis, nette en verzorgde kamer. Vriendelijke gastvrouw die verder haar gasten privacy gunt. Mijn partner en ik waren erg tevreden over ons verblijf.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Super genoten van een prachtig appartement met alle comfort !
    • Appartement

Super genoten van een prachtig appartement met alle comfort ! Het ontbijt was de kers op de taart ! Alles vers, zo uitgebreid en verzorgd door een geweldige dame! Hier komen we graag terug ! Bedankt Nancy!

Ontbijt was zeer goed.
    • Familiekamer met Tweepersoonsbed(den)

Ontbijt zat niet in de prijs, wat zeer vreemd is voor een B&B. Hierdoor zat prijs/kwaliteit niet goed. Afscheiding van onze unit via een gordijn wat toch niet echt veel privacy geeft.

Ontbijt was zeer goed. Zeer mooi appartement op goede locatie.

Niet aangenaam genoeg voor de prijs en wij houden van meer privacy
    • Familiekamer met Tweepersoonsbed(den)

Kamer van de kinderen zonder sleutel vond ik niet kunnen aangezien er meerdere kamers lagen op dezelfde vloer (kinderen zijn 16 en 17 jaar )en ontbijt €20 x 4 is heel duur daarom ook niet genomen.

Kan niets vinden wat mij o en top beviel

• Beoordeeld op: 2 september 2017

niet voor herhaling vatbaar
    • Familiekamer met Tweepersoonsbed(den)

geen ontvangst, we wisten niet wat kon en wat niet, niemand aanwezig. we vonden het heeeel duur, al 175€ voor alleen te slapen, blijkbaar nadien komt het ontbijt er nog apart bij, nog eens 20€ per persoon, dus nog eens 80€ erbij, terwijl het een b&b is!!!!

de ruimte

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Gingen ervan uit dat bij een B&B het ontbijt sowieso...
    • Familiekamer met Tweepersoonsbed(den)

Omschrijving op website booking.com: geen duidelijke vermelding dat ontbijt niet inbegrepen is in Bed&Breakfast

Gingen ervan uit dat bij een B&B het ontbijt sowieso inbegrepen is in de prijs, dat was dus niet het geval. Het moet wel gezegd dat dit ontbijt heerlijk was. Ontbijtruimte mooi ingericht en met veel lichtinval, kamers en badkamer kunnen nog wat opfrissing gebruiken, maar daar wordt aan gewerkt.

Super gastvrije eigenares!Mevrouw
    • Familiekamer met Tweepersoonsbed(den)

badkamer voor 4 personen te klein douche, 1 lavabo en toilet in dezelfde kleine ruimte

gezellig appartement met ruime zithoek en eethoek in het centrum van Oostende

6,0
    goed verblijf, goed geslapen en andere minpunten niet relevant als de prijs € 80 was geweest

muren niet afgeverfd doucheslang geen houder als je wilde douchen, moest douche vasthouden en lengte slang te kort. van gemiddelde lengte kon je er niet onder staan alleen gebukt of zittend in bad. Een lange man kon alleen zitten in bad. Wat tegen valt is de prijs/prestatie. voor € 242, 82 , inclusief ontbijt vééééél te duur. ik zou dit niemand aanbevelen vanwege de prijs. De gastvrouw was heel vriendelijk en lief en deed haar uiterste best.

vriendelijkheid

Goed voor 1 nacht !!!!

Wij waren daar voor 3 nachten . De kamer was netjes ,maar er is tijdens ons verblijf ook niets meer gedaan in onze kamer ,D.w.z bed werd niet opgemaakt , er werd niets gekuist , er werden geen vuilbakjes geledigd alles bleef liggen . Men kwam enkel 's morgens het ontbijt klaarmaken en dat was het .

wij hadden een grote badkamer , heel rustige kamer. Vriendelijke bediening

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Oase van rust aan de Belgische kust!

Het appartement en de kamers zijn mooi ingericht. Het bed was heel comfortabel en het ontbijt, met een persoonlijke toets van de gastvrouw, was heerlijk! De gastvrouw was ook flexibel wat betreft het uur van in- en uitchecken.

ons zie je nog eens terug!

er viel gewoon niets tegen!! alles was top!

supergast vrouw!! Heerlijk ontbijt!! je komt niets tekort, integendeel, we zijn enorm in de watten gelegd!! Locatie is gewoon TOP, genoten van hun terras! Voor herhaling vatbaar, een echte aanrader!

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Erg goed gelegen.

De douche maar daar ging iets aan gedaan worden dus...

Erg goed gelegen. Gezellige B En B! In het midden van het centrum, overal dichtbij. Goede restaurants en cafeetjes in de omgeving. Leuk wandelen, winkelen...

Lekker ontbijt, leuk dat alles op wandelafstand is ( station...

Prijs vonden we uiteindelijk wat aan de hoge kant voor het verblijf, de prijs van het ontbijt vonden we wel correct

Lekker ontbijt, leuk dat alles op wandelafstand is ( station, winkels, zeedijk), mooi uitzicht vooraan op de Sint-Pieterskerk.

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

Aangenaam verrast vrij gevoel veel ruimte

Niets eigenlijk ik vondt alles ok

Het ontbijt was uitgebreid en heel lekker toffe gastvrouw nam zelfs de tijd voor een praatje en hebben bij ontbijt samen iets gedronken de smoothie was vers gemaakt en de paaseitjes lagen er ook al bij alsook zacht gekookt eitje en niet te vergeten de verse pannenkoeken De slaapkamer was dik in orde en kastruimte genoeg grote badkamer met een groot bad heb ik lekker van genoten De tv is een plus punt voor een dood moment Het grote salon was uitnodigend om in te zitten de plaats waar ik ontbeten heb keek uit op het plein zo kon je Oostende wakker zien worden terwijl je at speciaal Het afscheid was tof tot later grts rika

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Goed voor kort verblijf

De kasten in de slaapkamer waren nog gevuld met vele persoonlijke spullen zoals kledij, watten, speelgoed, ontsmetting. Ook het vuilnisbakje in badkamer was niet geledigd met bijgevolg enkele vieze spullen er nog in.

Vriendelijke ontvangst. We konden gebruik maken van de living met o.a grote TV en zetels. Mooi badkamertje, spijtig dat er aan de douche kleine herstelling nodig was zodat we niet echt konden douchen maar enkel afspoelen.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

We konden het hele appartement afhuren met ons gezelschap (3...
    • Appartement

We konden het hele appartement afhuren met ons gezelschap (3 kamers, 6 personen). De living is groot en smaakvol ingericht. Zeer vriendelijke mevrouw en een goede service!

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Je krijgt waar voor je geld. Volgende keer terug.

Alles was naar behoren

Het was een leuke ontvangst met een vriendelijke gastvrouw. De B&B zelf is een mix van modern en retrostijl. Je hebt echt de indruk dat over alles nagedacht is in en niet zomaar geplaatst. We hebben niet gevraagd achter wifi en ook geen ontbijt genomen aangezien we geen grote eters zijn. Het ontbijt is heel uitgebreid en voor ieder wat wils.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Luxe B&B gelegen in een rijke omgeving stad strand en haven

Uitzicht gedeeltelijk op vuurtoren,

Ontvangst vriendelijk en gastvrij Vrij in het doen en laten in een B&B mooie kamer en badkamer gezellig en chic in aankleding Heel goed gelegen ook voor ouderen en jongeren mensen ook omdat er een lift is

• Beoordeeld op: 18 december 2016

de aangegeven prijs is niet wat je uiteindelijk betaald

Het was vreemd te ervaren dat het ontbijt afzonderlijk moest betaald worden. Dit is een Bed & Breakfast, dus wij gingen daar dan ook van uit. 16 euro per persoon dan nog. Ook het toilet op de gang moet je delen. Nergens wordt vermeld dat het ontbijt niet is inbegrepen of je een toilet deelt... Op de kamer (1) vonden we in een nachtkast in de tweede schuif een vies en gebruikte vork en in de derde schuif en zeer smerige kledingrol... Bij onze aankomst was de gastvrouw - die heel vriendelijk was - niet aanwezig.

De ligging was redelijk

• Beoordeeld op: 7 december 2016

Een locatie die erg beviel.

Net dat ietsje meer ontbrak. Het ontbijt was te duur voor hetgeen geboden werd.

Super logement met dure materialen. Smaakvol ingericht. De prijs was bijzonder aantrekkelijk op deze zondag. We zouden het opnieuw doen (zonder ontbijt)

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Twee dagen voor aankomst meldt de gastvrouw dat zij zelf...
    • Familiekamer met Tweepersoonsbed(den)

Twee dagen voor aankomst meldt de gastvrouw dat zij zelf niet aanwezig zal zijn en dat de back up ziek is. We kregen een handleiding om binnen te geraken. Afrekenen moest bij de poetsvrouw. We zijn 's morgens wat verder in de straat gaan ontbijten. Kortom, niet echt een gezellig welkom gevoel.Radiatoren waren alle dicht en toen we dat door hadden heeft het zeer lang geduurd eer het appartement redelijk van temperatuur was. Het was dus een kil verblijf, letterlijk en figuurlijk. Het appartement werd gedeeld met een ander koppel. Onder de "top" van het matras lag het vol met haren van een dier.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

De locatie was zeer ok.

Voor de prijs van 140 euro vind ik dat er zeker een uitgebreid ontbijt mocht zijn. Nu was er geen ontbijt voorzien ofwel moesten we nog bijbetalen! We hoorden de meneer van de onderburen snurken in onze slaapkamer... De traphal was niet proper.

De locatie was zeer ok. Het telefonisch contact met de bazin was ok, jammer dat we haar niet gezien hebben.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Toplocatie aan zee. Alles piekfijn in orde!

De gastvrouw was zeer vriendelijk en gastvrij en stond open voor alle wensen. We konden ze altijd contacteren met gsm indien we vragen hadden. Het ontbijt was volledig naar wens.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Minst fijne verblijf ooit aan de kust.

Niemand aanwezig bij aankomst. Geen kamerservice tijdens het verblijf. Ontbijt niet in de prijs inbegrepen, niet voor herhaling vatbaar voor ons.

Ontbijt was lekker, de uitbaatster was zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Heerlijk verblijf op een centrale, doch rustige locatie.

Het licht van de ingang en de gang van het gebouw zelf, valt uit zichzelf uit. Dit gebeurt ook in de lift tijdens het omhoog gaan naar de desbetreffende etage. Dit was de eerste keer even schrikken.

Fijne en schone kamer, met een zeer comfortabel bed. Ook de badkamer was mooi en schoon. Heerlijk, volledig en overvloedig ontbijt! Een aanrader om er bij te nemen.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

het ontvangst en het bed, gebruik mogen maken van mooie...

inkomhal vuil, trappen onverzorgd, geen licht in de trappen tot 1 st verdiep, oude lift die in panne was dus tot 2 de verdiep te voet met valise zonder hulp.

het ontvangst en het bed, gebruik mogen maken van mooie living en klein terras handdoeken niet in droogkast gestoken

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

voor herhaling vatbaar!

Soms werkte de lift niet, daar kon de gastvrouw niet aan doen. Er zijn werken bezig op een andere verdieping. Dit is zeker van tijdelijke aard. Gemeenschappelijk toilet, er zijn ergere dingen ...

Alles was prima! Vooral de vriendelijkheid van de gastvrouw. We voelden ons echt welkom. Het ontbijt was meer een brunch! 's Middags moesten we echt niet veel meer eten. Toplocatie!

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

De gastvrouw bleef altijd vriendelijk en correct.
    • Familiekamer met Tweepersoonsbed(den)

Een B&B waar je voor het ontbijt moet bij betalen viel tegen. Was niet duidelijk op de boekings site. Wel toen geboekt was stond het duidelijk op de bevestiging. Voor mij staat die tweede B voor breakfast en hoort dat bij de prijs. Wij hadden ook geboekt voor een familiekamer voor drie maar kregen een tweepersoonskamer en een kleine eenpersoonskamer. Te duur voor wat het was. Jammer.

De gastvrouw bleef altijd vriendelijk en correct. Ook bij het aanhoren van onze klachten.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Veel geld voor het comfort en eten, dus echt nooit meer.
    • Familiekamer met Tweepersoonsbed(den)

Alles viel tegen. De buurvrouw deed wel haar best maar de vrouw des huizes was weg en vind dit niet ok . Ontbijt was schandalig duur 15 euro pp en echt niet waard, alles in potten op tafel en goedkoopste brol zonder fruit ( wel fruit maar zag er zo oud en onsmakelijk uit) Waarschijnlijk al dagen oud. Sliepen waarschijnlijk op privé kamer , zo klein en echt basic ...basic. Gordijnen over de grond , om niet te vallen onderin moeten duwen. S' Morgens veel lawaai , langs de keuken wr ons eten met veel gekuch en gehoest werd klaar gemaakt, niet echt hygienisch en dan voor zo een pover ontbijt. Voor die prijs verwacht men toch iets beter. Al verschillende hotels gedaan in Oostende en dit echt nooit meegemaakt. Dus nooit meer.

Enkel de ligging was ok.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Prima ligging, lekker ontbijt, vrij veel ochtendlawaai
    • Familiekamer met Tweepersoonsbed(den)

Het appartement op zich was prima in orde maar we merkten wel dat het er behoorlijk vochtig was. We roken het aan onze kleren. De inkom en de trap zorgen voor een eerste slechte indruk. De verlichting op de trap werkte niet overal en dat maakte het best gevaarlijk. Er was voornamelijk tijdens de ochtend wat lawaaihinder. Je hoort helaas alles wat er in de blok gebeurt. Als de buurman hoestte dan hoorde je dat heel erg goed. Ook bij het klaarzetten van het ontbijt werden we gewekt omdat alles zo luid was.

Het ontbijt was prima in orde. We hebben lekker gegeten. De ligging kon niet beter! Voor een weekendje met vrienden is dit echt een leuk appartement!

• Beoordeeld op: 27 juli 2016

Zeer aangename dame.

Zeer aangename dame.super ontvangst. Rustig gelegen met een prachtig uitzicht op het petrus plein . Zeker voor herhaling vatbaar. Ps: dank u voor het lekker onbijd. Top !!!

• Beoordeeld op: 22 juli 2016

Goed,maar te duur!

Was niemand aanwezig bij aankomst! Toilet was niet op de kamer zelf! Ontbijt was niet inbegrepen,bij de toch wel stevige prijs voor de kamer!

Ligging,ontbijt,vriendelijkheid!

Goed en herhaling vatbaar.

De gastvrouw en de keuken en living. Maar de rest OK.

Leuk en ontspannend weekend in een gezellige B&B!
    • Familiekamer met Douche

De fantastische eigenares!

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Aanrader, in centrum, vriendelijk, mooi en goedverzorgd

Topontbijt Mooi interieur Fijne familie Geweldige locatie

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Zeer rustig mooi uitzicht zeer goed bed en bad super gastvrouw enzeer lekker ontbijt

Het ontbijt was super goed heel toffe gastvrouw en heel rustig voor te slapen

Super gewoon

De aangename sfeer en ontvangst

Topverblijf, zeker voor herhaling vatbaar!!

Super vriendelijke gastvrouw, super lekker ontbijt en een superleuke B&B op een toplocatie!!

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Super ontvangst, accomodatie en ontbijt!

Super ontvangst, accomodatie en ontbijt!

De kamer, had liever badkamer in slaapkamer gehad

De vriendelijkheid van de gastvrouw

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Super zeer aangenaam verblijf . Toffe gastvrouw

Geen apart toilet

Super ontbijt alles naar wens

Zeer vriendelijke ontvangst. Uitstekend ontbijt. Zeer goede en rustige ligging.

Echt gezellig

De kamers waren heel netjes De badkamer is heel proper

Een heel warme ontvangst, de gastvrouw doet dit super goed.

Een heel warme ontvangst, de gastvrouw doet dit super goed. Een heel uitgebreid ontbijt het is eigelijk meer een brunch 😊

Ik zou deze BB aan iedereen aanraden.

Enige minpunt: toilet op gang.

De kamer was prima in orde. De badkamer ook. De ligging is perfect. Makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer.

Geweldig!!!

Mss een haakje voorzien om te kunnen douchen.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Gerieflijke slaapkamer, élégant uitgerust en zeer sfeervol

Gerieflijke slaapkamer, élégant uitgerust en zeer sfeervol

Degelijk

Kamer,

Degelijk ontbijt, wel prijzig. Ligging zeer goed en vriendelijke ontvangst

Goede centraal gelegen accommodatie met persoonlijke toets. Aanrader voor enkele dagen Oostende

Heel centraal gelegen, prima gastvrouw, lekker en uitgebreid ontbijt. Mooie accomodatie en vlotte communicatie met eigenaar. Aanrader!

Een aanrader in het centrum van de stad.
    • Familiekamer met Tweepersoonsbed(den)

Ligging en ontbijt waren voortreffelijk.

Aangename ervaring

Toilet in gang, wel vlakbij kamer

Uitstekend ontbijt in retrodesign woonvertrek

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Heel lekker ontbijt met veel keuze

Dacht dat het ontbijt inbegrepen was

Heel lekker ontbijt met veel keuze

Een gezellig en aangenaam verblijf!
    • Familiekamer met Tweepersoonsbed(den)

Een zeer lieve en hartelijke gastvrouw. Het ontbijt was uitgebreid en extra aandacht voor de kinderen!

Goed voor 1 nacht

Toilet op de gang en zelf pannekoeken moeten opwarmen

Ontbijt!

Ontbijt!

Formitastisch

Een toilet op de badkamer

Ontbijt was heerlijk uitgebreid! De gastvrouw uiterst discreet en vriendelijk! Een Echte aanrader

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Super onthaal en fantastisch ontbijt!

Super onthaal en fantastisch ontbijt!

Hartelijke ontvangst , perfecte locatie , zeer aan te raden ...
    • Familiekamer met Tweepersoonsbed(den)

Hartelijke ontvangst , perfecte locatie , zeer aan te raden creatief gezond ontbijt met biologische producten en lekkere verwennerijen !

Alles was dik in orde

Vriendelijke gastvrouw , lekker ontbijt

ontbijt 18 euro extra pp terwijl het b&b concept voor bed & breakfast staat

mooie sfeervolle woonst

Er kort even tussen uit !

Parking in Oostende is voor dagtarief toch vrij duur .

Zalig ontbijt - ideale locatie in centrum Oostende en toch rustig !

heerlijk ontbijt .

geen toilet op de kamer ....voor 140 euros zou dat mogen

heerlijk ontbijt ....zeer vriendelijke gastvrouw....

Het ontbijt was heel lekker en super verzorgd!

Het ontbijt was heel lekker en super verzorgd!! Toffe gastvrouw!

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

De gastvrouw was zeer vriendelijk en het ontbijt was zeer...

De gastvrouw was zeer vriendelijk en het ontbijt was zeer lekker.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Degelijk

Geen Wc in de kamer, geen parking.

Geweldig ontbijt

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

?

Vriendelijkheid

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

B&B met stijl

Prijs was iets hoger maar verantwoord voor deze luxe, ontbijt mag ruimer

Mooie living met piano en design meubels en prima gelegen