Beoordelingen over YUP Hotel 3-sterren

Thonissenlaan 52, 3500 Hasselt, België

#29 van de 31 hotels in Hasselt

Wil het hotel echt enige status verwerven, dan doet het er...

Wil het hotel echt enige status verwerven, dan doet het er best aan om te investeren in ramen met driedubbel glas en vooral de raamafdichtingen goed te laten uitvoeren. Dit hotel ligt aan de kleine ring rond Hasselt en aan de overzijde van de ring is er een uitgangsbuurt. Heel slecht geslapen helaas.... want Hasselt is echt super voor de rest.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Niet voor herhaling vatbaar

Ruimte in onze luxe kamer was allesbehalve. Stond gewoon een 2persoonsbed en dat was het dan. Badkamer was ook zeer klein, en dan nog een douche met een stoffen douche gordijn...

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Verschrikkelijk

Veel te duur voor wat je krijgt. Verschrikkelijk bed, steenhard. Kleine kamer, douche waar je amper kan bewegen. Veel lawaai. 15 euro voor een ontbijt dat nog geen 5 euro waard is. Je moet bijbetalen voor een cappucino.

Centrum

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Zeker een aanrader

Geen toiletpapier meer op de kamer bij aankomst. Het is een detail, maar wel een belangrijk ;-) 15 euro voor ontbijt vind ik wel genoeg.

Mooie kamer die zeker ruim genoeg was voor 1 persoon. Goed bed en goede douche. Mooi hotel, mooie lobby/bar. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Leuk hotelletje op een toplocatie!

De badkamer en het bed zijn gescheiden door enkel een gordijntje, dit zou een nadeel kunnen zijn.

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. De kamers zijn klein maar heel gezellig en modern. Geluidsdichte kamers en zalige bedden!

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

De ligging was super.

We hadden ‘s nacht heel veel last van luidruchtige buren. Nog nooit meegemaakt. Ik dacht op een gegeven moment, die staan bij ons sebiet op de kamer. Dus heel slecht geslapen.

De ligging was super. Vriendelijke meneer aan de balie en ook het personeel.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

weinig service
    • Standaard Eenpersoonskamer

internetverbinding was zeer slecht. parking: je betaalt 10€ per dag, maar krijgt geen garanties (vol = vol). geen werkplek op kleine kamer

DE LIGGING

Bij de faciliteiten stond er parkingmogelijkheid inbegrepen.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Bij de faciliteiten stond er parkingmogelijkheid inbegrepen. Er was echter geen parking bij het hotel, maar 500m verderop in een openbare parking. Die onvoorziene afstand deed welafbreuk aan het geheel.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

YUP concept heeft toekomst!

Kleine kamers die efficient zijn ingericht, dus prijs/kwaliteit correct en OK voor 1 overnachting voor koppels of ook meerdere overnachtingen voor 1 persoon. Een concept dat in andere steden ook welkom kan zijn!

Lekker ontbijt

De lift werkte niet! Het 5e verdiep is dan wel lastig :) Kamers waren proper maar heel stoffig. Knop van de douche werkte niet zoals het hoorde.

Lekker ontbijt Goed bed Klein maar gezellige kamer

Leuk hotel in hasselt

Veel water over de douchebak, zeer gevaarlijk voor uitglijden op de vloer. Is echt spekglad dan.

Het concept is superleuk en trendy. Kamers zijn klein maar wel gezellig.

zeer goede ligging,

de lift was stuk en dan is de 4de verdieping toch vrij hoog ( jammer dat we hiervoor geen compensatie hebben gekregen bv gratis parking)

zeer vriendelijk personeel ( jonge mensen)

Adekwaat.

1. Geen privacy op wc. 2. We moesten bijbetalen voor het zogenaamde extra bed, terwijl we wél speciaal deze mini-suite/kamer voor 3 personen (met in de tabel het bijhorend icoontje van 3 mennekes) hadden geboekt. Dit was aan de receptie niet bespreekbaar, er werd verwezen naar de kleine lettertjes op het scherm tijdens het boeken. Op WIE moet ik nu boos zijn : Booking.com of YUP ?

Tof hotel.

Erg aardige mensen.

Erg aardige mensen. Bed and breakfast was schoon en mooi. Mooi uitzicht. Goed verzorgd ontbijt. Voor een restaurant pak je de auto en rijd je ergens heen. Ik zou hier zeker nog een keer heengaan.

Geschikt hotel voor wie overnachting nabij het centrum zoekt.

Voor die prijs is de kamer wel echt klein en zou een ontbijt, inbegrepen in de prijs, welgekomen zijn.

Zeer kleine kamer die wel knap ingericht is en alles voorziet wat nodig is. Het hotel is ook gunstig gelegen op de rand van de stad.

goed!
    • Standaard Eenpersoonskamer

Lift was tijdelijk buiten gebruik (onderhoudswerken). De verplaatsing naar het 5de verdiep viel toch wat tegen!

Ontbijt was naar behoren. Alles was aanwezig.

Topervaring voor als je iers nieuws wil proberen!

Het beddengoed. Het was denk ik polyester waar ik erg allergisch aan ben, dus beetje een moeilijke nacht gehad.

Het personeel was ZO behulpzaam, ik had dat totaal niet verwacht! Altijd vriendelijk en met een glimlach.

Het bed was veel te klein.

Ontbijt was lekker. De kamers waren netjes maar het bed was veel te klein. Redelijk slecht geïsoleerd naar geluidsoverlast van buiten.

moderne looks en aparte inrichting ten koste van kwaliteit

1. de kamer is nauwelijks groter dan het alcoofbed - wie aan de muurkant ligt moet midden in de nacht over de partner heen kruipen om bv naar het toilet te gaan 2. airco die 3x uitviel 3. isolatie (lawaai van verkeer aan de straatkant) 4. personeel antwoordde niet op e-mails verzonden waarin extra info werd gevraagd 5. continentaal ontbijtbuffet (inclusief roerei en spek) is wat mager voor de prijjs 6. hoofdgerecht met pasta bestond alleen maar uit pasta waarvoor flink wat werd gerekend: groenten waren er nauwelijks in terug te vinden en het restaurant serveert geen verse sla mix 7. wc is in de kamer gescheiden met een gordijntje: je ruikt en hoort wat de andere persoon op het toilet doet 8. douchecabine is wel erg klein 9. 's morgens om 9 u riepen kamermeisjes instructies naar mekaar toe. 10. ieder van ons had 1 dun, klein kussentje en enkele nog kleinere kussentjes: geen lekker dik kussen om heerlijk op te slapen

1. De ligging (10 min lopen van het station en aan de rand van het winkelcentrum van Hasselt). 2. De eerste indruk van de kamer en van het restaurant 3. wifi 4. de spiegel naast het bed 5. voor 1 persoon is dit wel een redelijk geschikte kamer 6. soep en nagerecht in het restaurant

Eerst en vooral, is het jammer dat je niet met de gewone...

Eerst en vooral, is het jammer dat je niet met de gewone bankkaart kan betalen. Ik heb een visa kaart moeten aanvragen voor 1 betaling. Wij hadden geboekt voor 3 volwassenen en uiteindelijk kwam er nog 20€ bij. Ja je moest de kleine lettertjes gelezen hebben voor dat 3 de bed, terwijl er maar gewoon een veldbed bij gezet was op een 2 persoonskamer. Het was ook een open badkamer, hadden we ook niet gelezen. Met vrienden was dit minder leuk. Met vriendelijke groeten Karin

Prima locatie, goed ontbijt maar slechte kussens.

Hele slechte kussen, ook hadden wij gevraagd om een extra kussen, omdat 1 van gasten last heeft van zijn nek, deze zou gebracht worden maar dit is nooit gebeurd. Let op dat de kamer echt heel kleine zijn en de badkamer heeft weinig privacy. Dit wordt van te voren aangegeven dus wij waren ons hier bewust van.

Top locatie, heel dicht bij het centrum van Hasselt. Heleboel leuke restaurantjes op loopafstand. Erg kleine, maar wel mooie kamers. Alles in het "YUP" thema, wat erg leuk was. Voor 1 ochtend ontbijt bijgeboekt €45.- voor 3 personen, deze was prijzig, maar wel goed.

Bijzonder hotel in het centrum van Hasselt

Kamers (‘cabins’) zijn erg klein, een grote koffer kun je er niet goed kwijt.

Fijne uitvalsbasis voor een weekendje Hasselt. Het hotel ligt middenin het centrum en de kamers zijn van alle gemakken voorzien. Het hotel heeft een leuke stijl die overal in terugkomt.

matige ervaring

Slecht geslapen door herrie van overjarige airco, die de hele nacht doorging. Wat ook tegeviel was het nogal hoge parkeertarief voor de auto achter het hotel.

Dat weet ik niet meer, misschien de ligging

Originele kamer met als slaapkamer een cabine.

Kleine badkamer

Originele kamer met als slaapkamer een cabine. Op wandelafstand van het stad, ideaal om ‘s avond nog iets te gaan drinken of overdag te gaan shoppen. Super toffe quotes en behang overal in het hotel !

prima prijs-kwaliteit aan de rand van het centrum

kwaliteit handdoeken was minpunt

deze kamer was inderdaad compact maar had alles wat nodig was - super ligging tov het centrum en dus ook tov resto's ed - gratis parkeren nabijgelegen prijs-kwaliteit is dit zeker prima

Leuk ontbijt met veel keuze.

Er lag overal in de badkamer wel een laagje stof, dit zou toch wel mogen afgenomen worden.

Leuk ontbijt met veel keuze. De kamer is klein maar perfect voor een nachtje voor een koppel. Het bed is heel gezellig, ik had de kamer als verrassing geboekt en hij viel heel erg in de smaak! Het was ook enorm stil, echt het gevoel alsof we helemaal alleen waren.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

De ligging was top en het personeel was vriendelijk en...

Weinig of geen parkeergelegenheid. Verouderde en kleine kamer. Vooral de badkamer veel klein uit en er was bijna geen ruimte om de kleren weg te hangen. Kinderbedje was niet helemaal in orde en bovendien moesten we er 15 euro extra voor betalen

De ligging was top en het personeel was vriendelijk en gedienstig

Jammer vd ongemakken maar we hebben wel genoten van lekker eten en de mooie stad Hasselt

Kamer is klein. Geen ijskastje aanwezig. Douchegordijn ruikte echt niet fris. Ventilatiesysteem maakte een storend geluid en slechte raamisolatie. Twas alsof ons raam gewoon open stond.

Personeel was heel vriendelijk en het ontbijt en de pasta was heerlijk.

Het bed, is niet handig. Ik had de vraag gesteld om de airco af te zetten wegens chronische spierpijnen en hebben dit niet gedaan, met gevolg slecht geslapen en pijnlijke spieren door de koude. Bedankt! Klacht

Lawaai op de gang door andere gasten.

Lawaai op de gang door andere gasten... 05:00 in de morgen...is toch een beetje aan de vroege kant... Maar daar kan YUP opdat moment weinig aan doen.

Goed, maar de volgende keer kiezen we toch terug een ander hotel in Hasselt.

De hygiëne in de kamer viel tegen. Er hing schimmel in de douche. Ik botste ook continu tegen het plafond tijdens het douchen, aangezien de douche in een heel krap hoekje ingericht was. De douche lekte ook serieus, maar daar beloofde de receptioniste het nodige voor te doen.

Heel vriendelijk personeel. Het ontbijt was erg lekker, maar iets te duur in verhouding met de kamerprijs en met het aanbod. Wel heel leuk dat je zelf pannenkoekjes kon bakken. Het bed was heel goed. Tof dat de kamer ingericht was als een kajuit.

Onderhoud van de kamer kan beter, verf af de plint, witte...

Onderhoud van de kamer kan beter, verf af de plint, witte verf of iets dergelijk op het blauwe behang, vuile gordijn tussen badkamer en kamer. Natte vloerbekleding bij het binnentreden van de kamer.

super. De locatie is top en het hotel oogt modern en ons verblijf was dik inorde

De verlichting op de kamer kan beter. Het interieur is zwart en bij de badkamer en de dressing was er voldoende licht, maar bij het bed had er wat meer licht mogen zijn. Zeker omdat er zoveel zwart in de kamer aanwezig was.

De kamer was klein maar had alles wat nodig was en hygienisch was het ook in orde

Heel fijn!

Geen ontbijt inbegrepen. Voor de standaardprijs die we betaalden wat het aangenaam geweest indien er toch een ontbijt kon worden inbegrepen of moest dit voor een kleiner bedrag kunnen.

De uitsraling en het uitzicht van het hotel.

Gezellig hotel met enkele kleine bemerkingen.

geen deur aan toilet wat ongemakkelijk was (verblijf in kader van vrijgezellenfeest waardoor je niet op de kamer leg met iemand die je heel goed kende) geen minibar zo goed als geen parking

vriendelijk personeel, mooie kamer

Leuk hotel , maar wel basic comfort

qua comfort heel heel basic, hippe maar onhangie kledingkast, geen deur aan toilet , weinig handdoeken, lawaai van buiten wegens raam die niet goed dicht kon.

De sfeer en interieurinrichting met grappige accenten. lekker bed , ideale ligging . kleine parking achteraan het hotel. Vriendelijk en hip personeel.

Voldoende

Restaurant kan naar eigen mening beter voor de prijs. Goede locatie wel weinig parking. Kamer was goed maar veel stof in de lucht en onder de matrashoes laf er haar van vorige personen.

Alles wat nodig is was er . supervriendelijke bediening. Wel dubbel betaald, maar gaan ze rechtzetten.

Erg vreemd dat douche en vooral wc deel uitmaakten van de...

Erg vreemd dat douche en vooral wc deel uitmaakten van de kamer zonder deur. Kortom, je zat gewoon in de kamer op de wc, zonder privacy (en denk aan de lucht)

Niet duur, maar niet geweldig

Het was een donkere en kleine kamer, geen deur aan badkamergedeelte/toilet. De drankjes aan de bar waren erg duur. Weinig parkeermogelijkheden. Bij ontbijt moesten we wachten op nieuwe/verse pistolets. Geen thee

het was niet duur en vriendelijk personeel. Leuk dat je 's avonds in de bar nog iets kan drinken en ook kan buiten zitten.

Leuke locatie
    • Standaard Eenpersoonskamer

Éénpersoonskamer was zeer klein + aan de straatkant waardoor zeer veel lawaai. Leek wel of er constant raam openstond.

Leuke locatie Toffe inrichting / concept

Heerlijk geslapen in het comfortabele bed.

Er lag behoorlijk wat stof aan de ingang van de kamer - niet zo aangenaam om je tassen in neer te ploffen.

Heerlijk geslapen in het comfortabele bed. Het personeel was uitzonderlijk vriendelijk en hulpvaardig, dat was een enorme meerwaarde. Het YUP-concept was me volledig nieuw, maar ik kon de compacte, praktische kamer erg smaken!

Goed, voor herhaling vatbaar!

De kamer was kleiner dan verwacht, maar voor 1 nacht viel dit heel goed mee!

Originele aankleding van het hotel! Super vriendelijk personeel. Het aangeboden welkoms drankje viel goed in de smaak! Geweldige regendouche, genoeg handdoeken,...

It was a yuppie trip! 🙂

De kamers , net als het hele hotel waren heel erg leuk ingericht. Het was geen al te grote kamer maar meer dan genoeg voor mijn vriend en ik alleen. We hebben ervan genoten.

Jong van geest met kleine kamers die doordacht ingedeeld zijn.

Hier en daar details die al wat afgezien hebben en misschien aan vervanging toe zijn, maar niet storend.

Vriendelijk personeel, creatieve indeling van de kleine ruimtes (positief om de voetafdruk te verlagen), goed bed.

Gezellig hotel op goede locatie

Er hing nogal een rioollucht bij binnenkomst in het hotel en in de gangen. Best duur.

Midden in het centrum, kleine maar gezellige kamers, vriendelijk personeel, goedkope parking in de buurt (Astrid).

What happens at Yup stays at Yup

Op de inkomdeur van het hotel staat:'we were expecting you' maar toen we binnenkwamen stond er niemand aan de balie ons te verwelkomen. We kregen een koel en kort ontvangst omdat het personeel in de keuken hielp. De kamer was niet proper. Er lag overal stof en we vonden een teennagel. De douche was volgens ons niet gepoetst en de wc was nog verstopt van het vorige bezoek. We hadden er meer van verwacht door de veel belovende website, daardoor waren we teleurgesteld

De inrichting is mooi en origineel

Tegenvaller

De kamers zijn beangstend,zo klein ,de een moet over de ander kruipen om in bed te kunnen. Gelukkig was het op zondag en was de prijs veel lager. Daar logeren we niet meer

de locatie

Locatie hotel en ontbijt erg goed. Loopafstand van het centrum.

Formaat kamer en badkamer viel tegen. Kleine wastafel, geen afgesloten toilet, erg donker door vele zwarte oppervlakken. Kleine letters bij boeking niet duidelijk, waardoor bij aankomst nog moest worden bijbetaald.

Ontbijt was goed

Ongedwongen sfeer in een knus hotel dat zijn standaard hoog weet te houden.

Het was vaak niet duidelijk wie van de mensen die daar rondlopen nu gasten of personeel zijn. Het zou meer professionalisme uitstralen en duidelijkheid scheppen als er visuele herkenbaarheid zou zijn.

Heerlijk ontbijt. De kamers klein maar comfy = prijs/kwaliteit was dik OK.

het weer was goed,het gezelschap,en dan nog eens een super hotel tja wat wil ne mens nog meer!!;-))

niets!!!

de kamers waren super,het personeel super behulpzaam,eten lekker,dus wij komen zeker terug,wij bevelen dit hotel ook zeker aan bij vrienden en kennissen,alst goed is mag het zeker gezegd worden,doe zo verder!!!!!!

Fantastisch hotel met zeer goede ligging voor een Yup publiek!!!
    • Standaard Eenpersoonskamer

zeer goed ontbijt en goede accommodatie. Misschien eerder voor jong publiek....wij zestigers....maar voelen ons nog jong!!! Aangename bediening in de bar, vlot gemoedelijk en zonder lange gezichten....

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Kamers superkleine volgens de prijs

Veel te kleine kamers volgens de prijs en zaterdag kreeg iedere gast cava en wij zijn de vrijdag toegekomen en wij hebben niks aangeboden gekregen.en ze vragen 550 euro voor 4 personen voor 2 nachten terwijl het op booking.com maar 326 staat voor hetzelfde

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Een groot fiasco !!!!!!!!!

Jullie moeten reële foto's op het net plaatsen. Vuile en kleine kamers niettegenstaande wij betaalden voor een superieure kamer. In de kamers was de inrichting hoofdzakelijk in een blinkende zwarte kleur, overal konden wij de afdrukken van vingers en handen zien staan. Blijkbaar word daar weinig gepoetst !!! Het enige en kleine venster op de kamer konden wij niet open laten staan. Het tapijt stonk en het bed was niet opgemaakt , dit moesten wij nog zelf doen. Bij het ontbijt liep het afvalwater , enorme stank , uit het plafond. Kortom geen aanrader en zeker veel te duur voor hetgeen men krijgt.

• Standaard Eenpersoonskamer

Door al dat zwart in de kamer was het wel extravagant, maar op de donkere achtergrond zijn veel spullen moeilijk te detecteren en je moet opletten dat je niets laat liggen als je uit checkt.

De ligging en de prijs-kwaliteitsverhouding. Verder was het niet een modaal-hotel qua inrichting. Wat extravagant.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Daar ga ik niet meer terug.

Overal heel donker, in de gangen, in de kamer. Het gaf geen goed gevoel. Alles was in het zwart. Ook het ontbijt was niet aangenaam doordat er niet genoeg verlichting was. Het ontbijt was ook veel te duur voor hetgeen je werd aangeboden.

De hygiëne in de kamer.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Verkwikkend

Doordat het bed langs alle kanten afgesloten was en het bed maar 2 meter was was het nipt te klein voor mij. Een open badkamer kan mooi zijn maar de wc moet toch altijd afgesloten zijn, voor mij.

Het bed was volledig in de muur verwerkt zodat je een zeer knus grot-achtig effect krijgt. Het Italiaans restaurant dat mee in het hotel zat was zeer aangenaam. Het ontbijt was ruim voldoende.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Heerlijk verblijf, ideaal voor een citytrip.

Misschien iets ruimere kamers met meer afgesloten toilet.

Lekker gegeten s'avonds, en dat na 21u. Heel vriendelijk personeel, vlot en zeer behulpzaam. Ideale ligging, zeer goede prijs/kwaliteit verhouding! Leuke jonge sfeer

Goede ligging, gezellig restaurant

Zeer onpersoonlijk, na lang wachten aan de balie werden we ontvangen met "zeg maar", kregen we een sleutel en hebben we zelf maar gevraagd langs waar we moeten gaan voor de kamer. De kamer zelf oogt mooi, maar heeft zijn beste tijd toch al gehad

Goede ligging, gezellig restaurant

Mooie inrichting, niet duur

De luchtventilatie op de kamer maakte veel en continu een blazend lawaai. Neem oordopjes mee. Aan het voeteinde van het bed was het iets minder te horen maar nog steeds wel veel te aanwezig.

De kamers zijn mooi en gezellig, de inrichting is origineel, het bed comfortabel, het hotel heeft een gezellig restaurant met lekkere wijn en lekker eten, vriendelijk personeel

Goed voor één keer.

Professionaliteit!

Ontbijt basic en de tafels waren niet gedekt, kwam slordig over en niet uitnodigend. En daarvoor 3x 12,50 euro à supplement. Niemand dat klaarstond voor ontvangst. Ben wel ontgoocheld.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Goed voor 1 nacht

De kamer, erg klein. lekkende douche waardoor hele vloer kletsnat was , rolgordijn kapot Vies laken op bed bij aankomst, werd wel meteen verholpen maar dan denk ik degene die het er op legt ziet dit toch ook Bij melden kapot rolgordijn was antwoord ja staat op reparatielijst?! Lekkende douche dan denk in ik ben toch niet enige die hierover wat zegt Zelfs met de handdoeken was het niet droog te krijgen zoveel water liep tot aan het tapijt Ik ben nachtje weg om te ontspannen niet om vloer te dweilen

Restaurant

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Hip concept, niet gastvrij en erg onhygiënisch.

- Onvriendelijk ontvangst bij de receptie - Er was weinig parkeergelegenheid bij het hotel, we moesten hier 10 euro betalen voor één parkeerplaats, maar deze was dan niet voorbehouden, als we de parking zouden verlaten kon er gewoon iemand anders parkeren... ook al hadden wij al betaald voor de plaats. - Hygiëne in het hele hotel was heel slecht. Vuile toiletten bij de receptie, vuile vingers op deuren, spiegels,... haren en stof in hoeken, vuile vloerbedekking, haar in de douche, afgeknabbelde pitten van olijven in kaarsen bij de inkom (lagen er al toen we aankwamen en nog steeds toen we weer naar huis gingen),... - We hadden specifiek gevraagd om twee kamers naast elkaar, ondanks dat de kamers leeg stonden op onze gang was hiermee geen rekening gehouden en kregen we kamers op verschillende verdiepingen. - Veel te duur voor wat je krijgt.

- Stijl van het hotel (wel jammer dat het zo slecht onderhouden was) - Goed verzorgd ontbijt. - goed restaurant bij het hotel

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Ik kom zeker terug 👍🏼

Ik werd super ontvangen, de kamers zijn super leuk, het ontbijt was fenomenaal, alle details werden aan gedacht. Het is niet te strak waardoor je je direct ontspannen voelt.

Mooi verzorgd hotel maar enkel goed voor kort verblijf.

De kamers zijn helaas erg klein. Je kan onmogelijk met 2 tergelijk langs het bed passeren. De matras is aan de harde kant en de kussens veel te klein. De kamers worden ‘cabins’ genoemd en dat zijn ze dan ook letterlijk. Jammer dat er slechts plaats is voor 5 autos op de parking.

Supervriendelijk personeel en zeer mooie en propere kamers. Ontbijt is zeer uitgebreid en lekker. Ideale ligging vlak aan centrum.

Prijzig maar origineel!

We wisten dat de ruimte klein ging zijn maar het is wel veel kleiner als verwacht, dit is natuurlijk het concept van een cabin maar het zou net een tikkeltje groter mogen zijn en eventueel een muur van de wc naar het bed om onprettige geurtjes te vermijden ;-)

Het interieur van het onthaal en de cabins was wel heel tof!

Verblijf 23-25dec

Kussens van bed waren wat klein, 2extra kussens zou handig zijn. Je hoort de ventilator wel van de badkamer maar dit valt heel goed mee!

Het personeel was heel vriendelijk, bed heel groot! Super voor grote mensen als ons. Alles was netjes. Ligging ook heel goed, alles op wandelafstand. Lekker ontbijt! En ook het restaurant is noemenswaardig! Komen wij nog terug? YUP! Wij hadden de cabine van 16m2 en deze was zeker groot genoeg voor 2 personen.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Super en zeker voor herhaling vatbaar!

Hele toffe en mooie propere kamers, heel gezellige sfeer op de kamers. Personeel allemaal supervriendelijk, waarvoor dikke merci! Ontbijt was uitstekend, keuze genoeg! Heel dicht tegen het centrum, heel gemakkelijk te bereiken met openbaar vervoer, is maar goeie 5 minuutjes stappen van het station! In ieder geval : wij komen terug ;-)

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Veel geld voor weinig kamer.

De kamer was echt piepklein en weer sliepen in een bedstee. Veel lawaai 's nachts en het brand alarm ging zelfs af om 2u in de nacht. Een gast ging een sigaret roken op de kamer.

Het was proper.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Goed design hotel met vriendelijke bediening

De afzuiging in de badkamer is nogal luid . Aangezien alles in 1 ruimte is , kan deze wel storend zijn.

De locatie en het vriendelijk personeel was goed in orde

• Beoordeeld op: 6 december 2017

een rustpunt tussen de drukke vergaderagenda

geen drinkwater op de kamer, maar wel te bestellen in het restaurant.

restaurant verbonden aan het hotel biedt uitstekende kwaliteitsschotels. Voor het ontbijt ruime keuze aan gezonde voeding. Miste enkel nog wat gebakken groenten (tomaat, champignons) bij het ei.

Goed, voor kortverblijf perfect geschikt, best de kamers eens bekijken op de website 12m²

de ontbijtruimte, niet groot genoeg voor de bezetting, smalle passage aan het buffet; ondanks het werken met shiften zijn er steeds mensen die moeten afwachten ondanks het afgesproken uur van ontbijt. De prijs van 15 euro voor dit ontbijt vind ik teveel; het is goed en voldoende keuze maar voor die prijs mag het iets luxueuzer zijn naar analogie met andere hotels.

het authentiek karakter van het hotel - bereikbaarheid vanaf station optimaal - nabijheid van centrum

Goed voor één keer!

De kamer was klein, te krappe douche, de hygiëne was beneden alle peil. Er lagen nog haren op de wc bril en nog kruimels onder de matras van voorgaande klanten. In de ontbijtruimte was er een waterlek uit de blootliggende buisconstructie boven de tafels. Het concept lijkt aanlokkelijk, maar er is nog véél werk aan de winkel.

Goed, maar niet goed genoeg in verhouding tot de prijs die wij betaald hebben.

Kamers was echt wel heel klein in verhouding tot de betaalde prijs. De ontbijtruimte is te klein in verhouding tot het aantal gasten. Ik ben wakker geworden doordat het personeel buiten ergens glas aan het wegbrengen was vrij vroeg in de ochtend.

Ontbijt zelf was ok, de mensen waren vriendelijk en de kamer was proper.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Ander hotel was passender geweest

De kosten voor parkeren. Extra servicekosten terwijl we de service misten. Toegangskaart van kamer was bv niet geactiveerd bijvoorbeeld. Beloofde welkomsdrankje nooit gekregen. Verkeerde buslijn gekregen op vraag welke bus we moesten nemen.

De soort kamer is uniek

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Mooie moderne kamer met de nodige voorzieningen en confort, ideaal voor en verkwikkende nachtrust na
    • Standaard Eenpersoonskamer

Ik was tevreden over de accommodatie en na maar één nacht kan men moeilijk een oordeel over het geheel vormen.

Vriendelijk onthaal, mooie efficient ingerichte kamer ' box' . Ontbijt ruime keuze en mooi gepresenteerd. Iets te weinig plats indien hotel vol geboekt. Zeker aan te raden vooral omwille van zijn ligging.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van YUP Hotel