Beoordelingen over Hotel Anel 5-sterren

14 Todor Alexandrov Bul., Centrum, 1303 Sofia, Bulgarije

#14 van de 179 hotels in Sofia

Prettig verblijf gehad in Anel

Heel fijn hotel aan de rand van het centrum op een paar minuten lopen van de belangrijkste gebouwen en kerken. Bij aankomst kregen wij een gratis upgrade naar een apartement, zeer grote slaapkamer met comfortabel king size bed, een grote woonkamer met zitgelegenheid, eettafel en keuken, balkon en ruime badkamer met massagebad. Het ontbijt was uitstekend. Wij maakten gebruik van de gratis parkeergelegenheid. Medewerkers waren vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

een oase in de stad Sofia
    • Tweepersoonskamer voor 1 Persoon.

Het was niet heel ver van het centrum, maar toch een eindje stappen langs een drukke onverzorgde straat

DE kamer was super groot met alle faciliteiten, de badkamer was luxueus, volledig in marmer, er was een aparte zithoek met tv en een eettafel en kitchenette. De prijzen voor de minibar waren zeer redelijk, het restaurant was uitstekend

We hadden een hele fijne en grote kamer.

De kamer had voor een 5* hotel iets schoner gekund. En het was fijn geweest als de receptionist had willen helpen met een auto boeken. Ook ligt het hotel voor je gevoel net buiten het centrum.

We hadden een hele fijne en grote kamer. De faciliteiten waren verzorgd. Het ontbijt was zeer compleet en de ontbijtzaal was heel erg interessant door de decoratie met veel Oost-Europese kunst.

Uitstekend hotel

De luchtverversing is moeilijk af te stellen. Het bleef eigenlijk altijd warm op de kamer, ook als de airco/verwarming uit stond. In het hele hotel stond de verwarming vrij hoog.

Enorm ruime kamers, gigantische bedden, grote badkamer. Ontbijt is uitstekend. Zwem- en sportfaciliteiten ook. Locatie is goed, klein stukje lopen naar het centrum. Personeel is bijzonder behulpzaam, bijvoorbeeld bij het uitzoeken van tripjes en het aanraden van gidsen.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Perfecte locatie voor een citytrip prijs / kwaliteit klopt perfect

Er viel niets tegen, je hebt wel geen zicht over Sofia Kunst, kunst en nog eens kunst Niet midden in het centrum maar een klein kilometertje erbuiten, prijs taxi, indien niet te voet is verwaarloosbaar

Perfecte WIFI Uitstekend ontbijt, ook buiten het weekend Vriendelijk en behulpzaam, bekwaam personeel Valet en bewaakte 24/24u parking met behulpzaam personeel (om bv. de sneeuw te ruimen) Propere en zeer ruime kamers en perfecte roomservice TV met oneindig veel kanalen waaronder HBO en NETFLIX 24/24u roomservice met alle mogelijke gerechten Stille kamers, geen last van omgevingslawaai Veel liften dus nooit lang wachten Terrasje Stoombad

Mooi hotel, hele ruime kamer (we kregen gratis upgrade).

De medewerkers achter de receptie spraken niet allemaal even goed Engels, waardoor we uiteindelijk in een verkeerde taxi bij het verkeerde restaurant werden afgezet.

Mooi hotel, hele ruime kamer (we kregen gratis upgrade). Veel mooie moderne kunst overal aan de muur. Hotel is echt mooier dan op de foto's van booking. Ligging is prima en prijs kwaliteitsverhouding uitstekend (de prijs maakt dat het hier en daar wellicht iets opgeknapt zou kunnen worden, ruimschoots goed). Het ontbijt is ook niets op aan te merken, hele mooie zaal en alles wordt direct aangevuld.

Luxe hotel met fijne grote kamers

De man bij de receptie hielp en informeerde ons heel goed. Moest alleen tijdens al onze gesprekken diverse malen de telefoon opnemen. En dat vind ik hinderlijk. Niet één keer maar diverse telefoon gesprekken. Neem tijdens drukke receptie tijden een extra iemand aan.

Mooie ruime luxe kamers. Luxe ingericht. Fijne badkamer en super goed heeeel breed bed. Prettige hulp vanaf de receptie. Helaas had deze man het steeds heel druk omdat hij ook te telefoon steeds moest aannemen. Heel uitgebreid en goed ontbijt buffet.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Goed ontbijtbuffet.

Het was zo warm binnen in het hotel dat het niet uit te houden was. Personeel niet heel vriendelijk.

Goed ontbijtbuffet. Kamer was heel ruim en schoon. Hotel is goed bereikbaar met de metro.

Luxueus verblijf met super vriendelijk personeel!

Het water van het zwembad was niet super proper en had een vreemde geur. Jammer dat we moesten bijbetalen voor het gebruik van de sauna.

Het was voor ons de 2e keer dat we hotel Anel bezochten. Bij aankomst kregen we een gratis upgrade naar een junior suite met jacuzzi. Dit was voor ons een enorme meevaller! De kamers zijn enorm ruim en luxueus. Het hotel ligt ongeveer op 10 minuten wandelafstand van het centrum, prima gelegen. Zwembad en jacuzzi konden gratis gebruikt worden, we vonden het enkel jammer dat er moest worden bijbetaald voor het gebruik van de sauna. Al bij al, een uitstekende keuze en aanrader voor een verblijf in Sofia!

heel goed, uitgebreid ontbijt, super groot en heel proper...
    • Appartement met 1 Slaapkamer

het hotel is overladen met kunst

heel goed, uitgebreid ontbijt, super groot en heel proper appartement heel rustige sfeer, op loopafstand van het centrum

Redelijk/matig

Het wad niet schoon toen we aankwamen. Er lagen nog sokken van een eerdere gast. Stof op de meubels. Uitchecken duurde vreselijk lang.

Locatie top. Grote kamer.

Zeer grote kamer
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Afwerking, hygiene badkamer niet optimaal, schimmel, kalkresten e.d. deur van douche zat los, badkamer was een groot waterballet na het douchen groot balkon waar je niets aan had, want zonder stoelen en tafel, om er op te komen moest je de gordijnen er half afhalen. Personeel niet erg vriendelijk. Oud brood bij het ontbijt (en dat bij een 5* hotel) Naam Nederlandse maatstaven is dit hotel hooguit 3* waard

Zeer grote kamer Veel keuze bij ontbijt Goede locatie dichtbij centrum

Hotel Anel en Sofia een match om steeds terug te komen

Extra betalen voor sauna De receptionist bij het binnen komen die nogal nonchalant was hoewel we voor de tweede maal hier kwamen De matras een beetje doorgezakt en aan vernieuwing toe

Het goede verwarmde zwembad fitness met veel mogelijkheden om te trainen Beveiligde parking voor auto Grote kamer Uitstekend ontbijt

Prima nacht

We konden geen gebfuik maken van het zwembad. Deze was extern gehuurd. De avond ervoor had de receptionist er niks over gezegd toen we informeerde naar de openingstijden voor de volgende dag. Heel jammer.

De ruime kamer met mooie badkamer.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Prima hotel, niet op de 1ste verdieping slapen

wij sliepen op de eerste verdieping van het hotel, hier zat een poker kamer voor het ondergelegen casino.. laminaat op iedere verdieping dus erg gehorig gedurende de nacht

het ontbijt was heerlijk en goed geregeld, kamers waren ruim en fatsoenlijk

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Alles helemaal top. Fijn hotel dichtbij het centrum. Ontbijt is een 10!

Het ontbijt was fabuleus! Zelden zo'n fantastisch ontbijt meegemaakt. Persoonlijk houden wij erg van de kunst die overal in het hotel uitbundig aanwezig is. Het zwembad was verrukkelijk en ruim. Handige en veilige parkeerplek aan de achterzijde van het hotel. Goede airco's aanwezig. Taxi's zijn heel betaalbaar in Sofia.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Prachtig appartement met indrukwekkende badkamer met jacuzzi, slaapkamer en woonkamer!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Ontbijt was goed maar niet 5 sterren waardig en de centrale receptie hal zou ik ook geen 5 sterren geven (ondanks de mooie kunstwerken),

het appartement was werkelijk fantastisch: prachtige slaapkamer, luxueuze goed werkende jacuzzi en een indrukwekkende woonkamer met mooie houten vloer. Daarnaast beveiligd gratis parkeren op een binnenplaats en op een locatie midden in het centrum en toch makkelijk bereikbaar!

Prima, prijs-kwaliteit lijkt me gewoon prima.

Nou ja, laat ik zeggen dat de inrichting en de kunst (..) mij stom hebben geslagen van verbazing. Maar dat is misschien persoonlijk. Zoiets heb ik nog nooit gezien, zal ik maar zeggen.

Het eten op de vijfde verdieping was subliem en vers en de bediening was uitermate vriendelijk!

Even tot rust komen in luxe en gastvrijheid

Niks geks opgemerkt 😊

Fantastisch ontvangst. We kregen een gratis upgrade naar business kamer. Wauw echt mega gaaf. Voor onze verjaardag een flesje wijn en champagne met fruit gekregen. Super bedden en een onwijs lekker ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Echt een aanrader om even bij te komen!

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Prima kamer, slechte spa

Het zwembad en de 'spa' vielen ons enorm tegen. De jacuzzi zat geen water in. Het hotel is gedateerd en aan onderhoud toe. In tegenstelling tot de rest van het hotel was het personeel bij de 'spa' veel minder klantvriendelijk.

De kamer is erg ruim en schoon, prima badkamer en een gevulde minibar. Ontbijt en lobby bar zijn ook prima. Badkamer is aan onderhoud toe; veel schimmel in de kitranden. Het personeel is vriendelijk.

Goed. Prijs / kwaliteit uitstekend.

Ze zeggen zelf 5 sterren, maar het komt meer overheen met 4 sterren. Op aantal plaatsen wast achterstallig onderhoud (o.a. bij zwembad) en op sommige (wat verstopte plekken) lag stof (niet goed schoongemaakt). Voor stoombad en sauna moet je wat bijbetalen (2 euro) zwembad is gratis.

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Zeer grote/ruime en comfortabele kamers en mooie badkamers. Dicht bij centrum (10 minuten lopen). Prima plek om te slapen!

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Wij hadden een kort( een weekend) maar een zeer goed verblijf

-mooie grote kamer met een groot bed - lekker buffet - mooie luxueze badkamer - vriendelijk personeel - de kamer was zeer rustig en wij hoorden bijna niets

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

Prima verblijf!

Wel erg veel kunst overal...beetje overdone...

Lekker ontbijt,vooral de volkoren croissants! Fijne ruime kamer, heerlijk bad Locatie top Veel kanalen op tv

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Design hotel in hartje Sofia

Het vriendelijk personeel Uitstekend ontbijtbuffet Groot en goed verwarmd zwembad Hotel met mooi design en veel mooie kunstwerken Gebruik maken van business center Shuttle dienst aan gunstige voorwaarden ( € 6,00 pp)

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Luxe voor een goede prijs!

Prijs/kwaliteit verhouding was uitstekend. Grote kamer, mooi zwembad, zeer goed ontbijt, vlak bij de Mall en op 10 minuten lopen naar de bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 7 december 2016

Goed stedentrip hotel, top ligging en goed ontbijt. Qua luxe en spa zijn er betere hotels

Het personeel is afgemeten en wat gereserveerd. De spa is jammerlijk achterhaald, slecht stoombad slechte sauna. Daarom kun je beter dit hotel niet kiezen.

Ontbijt was top! Heel veel keuze en super voor elkaar. Kamers mooi groot en goede bedden. Ook de ligging is super.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Kamer was prima in orde.
    • Tweepersoonskamer voor 1 Persoon.

Vrouwelijke baliemedewerkster was erg chagrijnig. De andere waren beter gestemd.

Kamer was prima in orde. Minibar niet te duur. Dicht bij de metro! En op loopafsftand van het centrum.

Een vijf* hotel wat max 4* waard is

We hadden een kapotte doucheslang en de airco functioneerde niet goed en dat voor een 5* hotel

Ontbijt was goed bedden goed

We hebben een uitstekend verblijf gehad

Alles was naar wens

Het ontbijt was erg goed, en de locatie was direct in het centrum

Goede locatie, maar als hotel niet bijzonder

Bizar slechte service aan balie Geen 5 sterren waardig

Ontbijt prima; locatie goed; kamer ok

alles

Luxueus verblijf aan rand van centrum

Buurt waarin hotel staat is nogal armoedig

Zeer ruim, luxueus ingerichte kamer. Grote hoeveelheid kunst in het hotel en een prima ontbijt!

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Mooie lokatie dichtbij alles en leuke inrichting hotel en kamers

Locatie en mooie Stijl v hotel

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

De kunst in het hotel

De kunst in het hotel

Goede centrale locatie, mooi luxueus hotel.

Luxe uitstraling en de grote hoeveelheid aan kunst.

Geweld

Prima ontbijt en kamer

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Geweldig genoten (januari 2018) We zaten appartement 40A (een gratis uograde gekregen) enorm groot bed (2,50x2.

Badmuts in zwembad

Locatie en luxe uitstraling

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Alles prima!

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Uitstekend!

Niets, alles was perfect.

Appartement was lux ingericht. Eten in de hotel restaurant uitstekend. Vriendelijke personeel.

Alles ok

Volgende keer zeker weer

Druk in zwembad,en wachtrij voor jaccuzzi

Ontbijt en locatie was perfect

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Het was redelijk luidruchtig en we kregen geen wc-papier

Ontbijt goed en uitgebreid, kamers en zwembad zeer schoon, WiFi werkt perfect

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Service personeel.

Hygiëne kleedkamer zwembad

Service personeel., grootte kamer inrivhting

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Uitgebreid ontbijt en luxe kamer

Bediening restaurant

Uitgebreid ontbijt en luxe kamer

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Ruime kamers, zeker de Junior Suite was erg ruim en luxueus.

Ruime kamers, zeker de Junior Suite was erg ruim en luxueus. Ontbijt heel gevarieerd en alles vers!

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Comfort

Het ontbijt was te vroeg weg of misschien waren wij te laat op

Comfort

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Prima hotel dicht bij de binnenstad.

Prima hotel dicht bij de binnenstad. Makkelijk te bereiken vanaf het vliegveld, metrohalte vlakbij. Goed hotel met een uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Mijn verblijf in hotel Anel Sofia

Eigenlijk niets

De gratis upgrade ivm overboeking van mijn kamer keuze.

Top Hotel! Vooral als je een wat grotere kamer boekt!

Alles!

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Toprestaurant met vriendelijke bediening en life pianomuziek

Heerlijk zwembad, maar sauna is betalend?!

Toprestaurant met vriendelijke bediening en life pianomuziek

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

Prima Hotel/ erg behulpzaam personeel/ goede locatie

Sauna en Zwembad waren niet op 5 sterreen niveau

Zeer behulpzaam personeel. Top Wifi verbinding. Goede roomservice

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

De kamer was groot en comfortabel.

De kamer was groot en comfortabel. We konden gebruik maken van het zwembad en jacuzzi. Het ontbijt was zeer uitgebreid, vers en lekker.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Ontbijtzaal is niet zo aangenaam.

Ontbijtzaal is niet zo aangenaam. Nogal een gesloten gevoel

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Het hotel is al zijn sterren meer dan waard!

De prachtige houten vloeren maken het hotel 's nachts erg gehorig.

Het hotel is al zijn sterren meer dan waard!

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Vriendelijkheid
    • Tweepersoonskamer voor 1 Persoon.

Had een kamer dicht bij lift. Hoorde hem de hele nacht

Vriendelijkheid

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Heerlijk!

Het zit wat verder uit het centrum, maar is goed aan te lopen.

Geweldige kamer! Heerlijke douche, goed ontbijt veel keuze. Veel faciliteiten.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Tophotel

Heel erg mooie kamer, mooi zwembad, erg behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Goed hotel.

koffie bij het ontbijt

Het personeel..

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

prima hotel, redelijk dicht bij vitosha boulevard

prima ontbijt, ruime kamers, alles netjes.

• Beoordeeld op: 4 april 2015

Comfortabele en ruime kamer.

Hotel ligt aan invalsweg naar centrum en op een kleine tiental minuten wandelafstand van historisch centrum maar de onmiddellijke omgeving van het hotel (zijstraten) is nog troosteloos en eerder verloederd.

Comfortabele en ruime kamer. Aanwezigheid van een uitgebreide collectie kunst. Zeer sfeervol en goed restaurant, lekkere wijnen, dit alles voor matige prijs.

• Beoordeeld op: 30 maart 2015

Hotel inkom prima verzorgt , receptie en gallery.

Hotelkamer vooral badkamer niet goed zuiver. Kluisje en afstand bediening tv stuk. Personeel bij ontbijt niet vriendelijk, koude koffie ook na verzoek ! Gebruik zwembad niet mogelijk, slippers en badmuts niet op kamer aanwezig! Personeel bij zwembad niet mee denkend.

Hotel inkom prima verzorgt , receptie en gallery.

• Beoordeeld op: 23 februari 2015

Разположението на хотела е отлично

Wifi в стаята не работи ! Персонала извърши плащане с картата която бе направено резервация без да ме попита , след като направих още една резервация и бе показа белгийска карта , за същата цена бе даден огромен апартамент ! Това си е дискриминация !!!! Обслужването особено от женския персонал на рецепция е под ниво ! Поръчвам такси и казвам коя фирма желая , но притига на друга фирма такси .. Клиента е цар и в такъв реномиран хотел трябва всичко да е Ок . За съжаление не беше .

Разположението на хотела е отлично

• Beoordeeld op: 4 januari 2015

Ik kreeg een upgrade naar een rustige suite, maar de WIFI...

Ontbijtbuffet mag iets gevarieerder

Ik kreeg een upgrade naar een rustige suite, maar de WIFI was daar niet zo goed. Gelukkig was er een LAN connectie en deze was wel ok

• Beoordeeld op: 19 april 2016

Service

Service

• Beoordeeld op: 9 februari 2016

super kamers en vriendelijk personeel

coctail had weinig rum... water zwembad was niet erg warm

super kamers en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 26 januari 2016

Faciliteiten

Faciliteiten

• Beoordeeld op: 26 januari 2016

Ruime, comfortabele en schone kamers.

Afhaalservice van vliegveld was niet geregeld.

Ruime, comfortabele en schone kamers.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

• Beoordeeld op: 7 augustus 2015

Gewoonweg fantastisch, zeker zijn 5 sterren waard in...

Gewoonweg fantastisch, zeker zijn 5 sterren waard in Bulgarije

• Beoordeeld op: 14 juni 2015

grote kamer met kitchenette 2 x tv

grote kamer met kitchenette 2 x tv

• Beoordeeld op: 7 mei 2015

Zeer comfortabele kamer.

Zeer comfortabele kamer. Binnen loop afstand van alle bezienswaardigheden. Goed restaurant and andere faciliteiten zoals zwembad en massages.

• Beoordeeld op: 2 februari 2015

kamer, ontbijt, ligging

kamer, ontbijt, ligging

Er zijn ook 35 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Anel