Beoordelingen over Art Hostel and B&B 1-sterren

Angel Kanchev 21 A, Centrum, 1000 Sofia, Bulgarije

Gebaseerd op 509 beoordelingen over dit hostel

Wel grappig , op 1 kamer lag je alleen op een matras op de grond, dat vind ik zeer slecht

Het ontbijt viel tegen droog brood , en geen vleeswaren en in een te kleine ruimte eten , rommelig badkamer viel ook tegen douche kraan te laag

Centraal in het centrum , veel eet tentjes en bars

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Schrikken als je 70 bent maar top!!!

Niets .

De atmosfeer is er geweldig, als oudere reiziger van 70 viel mijn mond wel even open ...Even omschakelen, volle keuken, gelach druk de eerste indruk. Kamer bij de receptie dubbele deur waar van één die niet dicht ging. Via de kamer naar de douche of verder naar de wc ... wel afsluiten je eigen kamer ...even nadenken ook voor anderen die de douche gebruiken Eenmaal gewend voelde het fijn aan . Heel aardige en behulpvaardige receptie , ik verbleef er vijf dagen wisselende kamergenoten maar een praat was er altijd . Je kunt het licht in de kamer dimmen. De tuin is heerlijk relaxen in de avond het was in 14 september 33 graden op de dag en avonds 26 . Ontbijt is prima genoeg om je dag goed te beginnen . Alles in de buurt een geweldige locatie.

Ontbijt was zeer gezellig en uitgebreid, maar de...
    • Bed op een Slaapzaal met 4 Bedden

Toen ik aankwam was er te weinig personeel om alles in goede banen te leiden.

Ontbijt was zeer gezellig en uitgebreid, maar de ondergrondse bar was niet te overtreffen.

Een aanrader
    • Familiekamer met Eigen Badkamer

We hebben er twee keer een kort verblijf gehad. De tweede keer was er een medewerker aanwezig die erg agressief over kwam. Het leek erop dat dit de baas was. Andere medewerkers anticipeerden daar goed op door hem zoveel mogelijk bij de klanten weg te houden en zaken snel te regelen.

Fantastische prijs-kwaliteitsverhouding. Heel goed gelegen in Sophia. Een absolute aanrader.

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Centraal gelegen - goede hostelsfeer.
    • Vierpersoonskamer met Badkamer

We hadden geboekt in het Arte hostel, maar werden ergens anders ondergebracht - 300 m ervandaan. Op zich prima kamer, maar er is daar geen staf aanwezig. Twee van de vier nachten waren er daardoor tot diep in de nacht luide feestjes in andere kamers aan de gang. Verder hadden we echt een (conform boeking eigen) mini badkamer - grootte wc, waarbij een douche boven de wasbak was gemonteerd. Onnodig te zeggen dat alles dan nat wordt.

De locatie is super, vlakbij een aantal restaurantjes en andere horeca. Ook het hostel heeft een kelder-kroeg. Ontbijt was leuk georganiseerd in dezelfde kelder.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Ideaal voor korte citytrip met vrienden.
    • Familiekamer met Eigen Badkamer

Guesthouse Garibaldi ligt verscholen op een duister binnenplein. Ontbijt is in Art Hostel (ander gebouw) en is beperkt.

Via booking geboekt voor Art Hostel, maar "upgrade" naar Guesthouse Garibaldi 150m verder. Nette kamer in recent gerenoveerd gebouw net zoals op de foto's. Zeer centrale locatie!

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Art Hostel Sofia

Wat tegenviel was dat we twee enkele bedden hadden. Deze bedden waren ook verschillend van elkaar waardoor ze ook niet goed aansloten (lees grote opening in het midden). Wij hebben daardoor samen op 1 bed geslapen, erg gezellig 😉 maar qua comfort niet helemaal wat we geboekt hadden.. De douche werkte met een boiler waardoor wanneerje pech had en als laatste mocht, je onder een koude douche stond..

Het was een mooie kamer, op een gezellig uitzende verdieping. Leuk aangekleed, niet heel bijzonder maar wel sfeervol! Het Hostel heeft een eigen bar waar ook locals komen en buitenlanders die in Bulgarije werken, je maakt daardoor erg makkelijk contact en kan zo op leuke plaatsen terecht komen!

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

In het centrum

sfeer.

• Beoordeeld op: 4 april 2017

Prima overnachting voor het geld
    • Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Het gebouw was erg onoverzichtelijk. Gordijnen waren slecht.

Het ontbijt was simple, maar prima. De check-in en out was prima.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Verschrikkelijk!

Alles, vieze handoeken, matras op de grond, vieze wc's, raam die niet dicht kan, overal schimmel.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Art Hostel and B&B