Beoordelingen over International Hotel Casino & Tower Suites 5-sterren

Golden Sands Resort, 9007 Goudstrand, Bulgarije

#1 van de 70 hotels in Goudstrand

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Heerlijk genieten op een mooie centrale locatie!
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

De badkamer was vrij krap en eenvoudig in verhouding tot overige faciliteiten, maar waarschijnlijk ook gebaseerd op gebruik door 1 persoon

Hotel voldeed aan de verwachtingen, is zeker 5 sterren waardig. Snelle afhandeling bij de receptie, behulpzaam personeel, goed verzorgd ontbijt- en dinerbuffet

Ondanks dat er een probleem was met de afrekening van onze...
    • Luxe Kamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Park

Ondanks dat er een probleem was met de afrekening van onze bestelling aan de Poolbar, en het personeel geen rekening wou houden met mijn gegronde opmerkingen, vind ik wel dat het management dit probleem achteraf zeer professioneel heeft opgelost, waarvoor dank!

Super goed hotel, maar wel veel herrie
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Groot, zeer groot nadeel aan dit hotel, is dat er 3 open air nachtclubs staan op het strand. Dit betekent elke avond keiharde muziek van 9 tot 5 uur sochtends, waardoor het lijkt alsof je met je bed in de nachtclub staat. Ik snap niet dat mensen kunnen slapen in dit hotel, zelfs met oordoppen in lukte het niet. De tweede nacht zijn we verhuisd naar een andere kamer (personeel was zeer behulpzaam), dat hielp een klein beetje. De derde nacht hebben we niet afgewacht en zijn we weggegaan. Ondanks het fantastische hotel is dit voor mij reden om hier nooit meer terug te komen.

In alle opzichten een 5 sterren hotel. Zeer behulpzaam personeel, prachtige kamer, gratis upgrade naar executive kamer. Executive lounge was super mooi, met wederom behulpzaam personeel en heerlijk eten. Als je met betaling eten bestelde, was het wel redelijk prijzig (voor Bulgaarse begrippen). Bij het ontbijt kon je van de kaart bestellen (gratis) en dat was heerlijk. Als er iets niet op de kaart stond, kon je er gewoon naar vragen en kreeg je het ook. Fantastisch mooie infinity pool, met wederom behulpzaam personeel, zeer trendy. Toen wij er waren was er een zangeres, wat het net iets leuker maakte.

Kamers waren heel schoon en de zwembad was heerlijk.
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Kamers waren heel schoon en de zwembad was heerlijk.

• Beoordeeld op: 19 juli 2015

Een gratis upgrade naar een suite.

Andere gasten casino gangers kunnen onbeleeft overkomen.Niet erg gezellig.

Een gratis upgrade naar een suite.Fantastische uitzicht.Zwembad fantastisch.Valet parking.Heel erg goed.

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

Kamer met zicht op zee

- de zomerperiode was nog niet begonnen...dus konden we niet in het mooie buiten zwembad - we raden mensen aan om altijd een ticket te vragen als je cash betaald in het hotel zodat ze je achteraf niet kunnen verwijten dat je niet betaald hebt. - Bij het ontbijt is alleen de gewone koffie gratis. Ander koffies moet je betalen en dat voor een 5 sterren hotel. - veel lawaai door vele conferenties die in het hotel aanwezig waren - veel lawaai en muziek van de bar en omliggende zaken. - minibar werd niet aangevuld ondanks vele verzoeken. - Badkamer stond onder water telkens we een douche namen.

Kamer met zicht op zee Mooi buitenzwembad doordat we een luxe comfort kamer hadden mochten wij in een apart restaurant eten dat veel properder was dan het restaurant waar de standaard kamers gingen eten.

• Beoordeeld op: 1 mei 2015

uitzicht uit de suite, fijne kamer om te werken, prima wifi,...

douchen in bad waardoor alles onderliep

uitzicht uit de suite, fijne kamer om te werken, prima wifi, dichtbij de uitgaansgelegenheden, zeezicht, gratis parkeren, ontbijt stond om 0600 voor mij klaar.

• Beoordeeld op: 15 februari 2015

Avond buffet veel te koud