Beoordelingen over Iberostar Sunny Beach Resort - All Inclusive 4-sterren

Sunny Beach, 8240 Sunny Beach, Bulgarije

#43 van de 404 hotels in Sunny Beach

SUPER.Het kon niet beter.Een echte aanrader

In het totaal niks,echte vrienden heb ik daar gemaakt

Ik heb in het totaal geen klachten,echt het was voor mij een vakantie zoals ik wenste.Het personeel was vriendelijk,beleefd en behulpzaam.Ik kon er eten de ganse dag door,een echte aanrader.Volgend jaar keer ik terug naar de zelfde lacatie en hotel en hoop dat er ondertussen een oplossing is gevonden voor de meerprijs als alleenstaande reiziger.Dan wil ik wel 2 weken spenderen.I Love iberostar en all the workers who do ther JOB,Good very good memories.de Herckenrode Rudolf uit Kortrijk

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

gelukkig dat het een kort verblijf was
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op het Zwembad (2 Volwassenen + 1 Kind)

hotelgasten , very low class. Geen manieren en kleden zich niet deftig aan om naar het restaurant te gaan , maar daar kan Iberostar niks aan doen

accommodatie en personeel waren perfect

• Beoordeeld op: 15 oktober 2015

- Super vriendelijk personeel.

Het eten is niet altijd even lekker.

- Super vriendelijk personeel. - Perfecte locatie, dicht gelegen bij alles (winkel, strand, uitgaansbuurt,...) - Zeer propere kamers, kuisploeg komt voldoende - Mooi binnen- en buitenzwembad - Alles aanwezig wat je nodig hebt

• Beoordeeld op: 12 augustus 2015

top ligging

achter een paar dagen is het eten echt niet meer te doen

top ligging