Beoordelingen over Green Life Resort Bansko 4-sterren

Gebaseerd op 1902 beoordelingen over dit hotel

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Oke maar niet meer
    • Superior 2p.kamer (2 volw.)

Onvriendelijk personeel, vooral in het restaurant van het hotel. Het restaurant deed niet eens de moeite om onze bestelling op te vragen en bleef gewoon op hun gsm. Bij alles wat we vroegen, werd er gezucht. Gerechten van het buffet waren vaak koud. Bovendien was de geluidisolatie in de kamer een RAMP en nochtans was het laag seizoen en dus weinig volk!

Groot assortiment au sauna's. Mooi uitzicht op de bergen.

Ruim hotel met helaas heel wat minpunten
    • Studio (2 Volwassenen + 1 Kind)

In de studio's valt de badkamer wat klein uit. Doordat de onderburen aan het koken waren, hing onze kamer vol rook (via de dampkap). Wij gingen dat melden maar de receptionist vond dat 'perfect normaal'. In het restaurant mochten we geen dessert meer bestellen, hoewel het nog geen sluitingstijd was. De ober was onvriendelijk.

Ruim hotel met veel faciliteiten, waaronder een zwembad en een wellness-gedeelte.

Goed voor paar dagen
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Personeel in restaurant waren ronduit chagrijnig. Er was zelfs sprake van mishandeling tussen personeel. Inrichting keuken niet goed. Geen bestek en maar twee borden voor 4 pers app. Glazen waren vies van vingervlekken. Te weinig parkeerplekken.

Appartement was ruim en modern. Personeel achter receptie erg aardig. Goed en lekker ontbijt.

Geboekt in het tussenseizoen wanneer veel dingen op een half...
    • Studio (2 Volwassenen + 1 Kind)

Geboekt in het tussenseizoen wanneer veel dingen op een half pitje lopen. Ontbijt was niet zo geweldig, diner was heel goed. Kamers zien er goed uit en hebben veel ruimte. Voor de 4 sterren en de prijs ontbreken wel wat zaken op de kamer (bv wel waterkoker en koffiezetter, maar geen koffie of thee).

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Hotel: value for money, Bansko super toeristisch en skigebied te klein, prijzen op piste duur.
    • Studio (2 Volwassenen + 1 Kind)

badkamer, lekkages wc en wastafel, veel te klein Kamer stonk naar rook. Sauna echt minpunt, muf en diverse zaken defect. Geen dresscode en zelfs mensen met trainingspakken en bergschoenen in sauna gezien.

vriendelijke ontvangst receptie, prijs/kwaliteit uitgebreid ontbijt en avond buffet.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

Het ontbijtbuffet en dinerbuffet was overvloedig en goed.
    • Superior 2p.kamer (2 volw.)

Het ontbijtbuffet en dinerbuffet was overvloedig en goed. Een van ons had prachtige landelijke ingerichte moderne kamer. Onze studio was gedateerd. Op verzoek kregen we een studio die meer naar onze zin was. Wellness was prima. Rustige ligging nabij bosrand. We hadden een deal. Veel waar voor ons geld!

Luxe ruime kamer, prima eten en ontbijt.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 volwassenen + 1 kind)

Bansko is erg uit de kluiten gewassen ski resort. Deel personeel erg chagrijnig.

Luxe ruime kamer, prima eten en ontbijt.

• Superior 2p.kamer (2 volw.)

Gehorige kamers (tv en gesprekken van kamer ernaast hoor je)

• Beoordeeld op: 29 maart 2016

Ontbijt en avondeten waren zeer goed, personeel vriendelijk...

Totale chaos door een grote groep reizigers die elke avond als uitgehongerde wolven over de buffetten heenvlogen; het personeel had de controle niet in de hand

Ontbijt en avondeten waren zeer goed, personeel vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 1 augustus 2015

Prachtige en sfeervolle chaletarchitectuur

Geen airco (Deluxe kamer!) 's nachts bloedheet op de kamer omdat de schuifdeur niet open kon vanwege de verstikkende kolendamp van het tegenovergelegen hotel Personeel gaat totaal niet professioneel om met klachten

Prachtige en sfeervolle chaletarchitectuur Luxe voorzieningen Zeer goed en uitgebreid ontbijt en dinerbuffet Prachtig uitzicht op de bergen vanuit onze kamer