Beoordelingen over Park Hotel Persey 3-sterren

6,2

6,4

Teleurstellend
    • Suite met Uitzicht op Zee

De geboekte kamer leek helemaal niet op de foto op Booking.com Het internet (WiFi) werkte niet in onze kamer. (wij zaten aan het einde van de gang). Het ontbijt is echt een belediging voor iedere gast. Helemaal niks, maar dan ook echt niks, was warm. Zelf de bekende bulgaarse "krenvershi" (dat zijn een soort worstjes) waren koud. En ook geen scrambled eggs of iets dergelijks. Gekookte eieren. Alles koud. Het brood was ook oud en kon alleen gegeten worden, na het in de toaster te hebben gedaan. Kortom,... Ik heb in heel mijn leven nog nooit zo'n slecht ontbijt gehad. Als je er zelfs in Bulgarije voor kunt zorgen dat de komkommers droog smaken! Jeez! PS: Wij waren al drie keer eerder in dit Hotel en toen was alles nog okay, maar blijkbaar is er new management en het is nu helaas echt slecht.

De locatie, de rest was knudde!

• Beoordeeld op: 17 september 2015

Schone kamer.

Strand bij hotel viel tegen.Stenig en klein. Geen balkon.

Schone kamer. Elke dag schone handdoeken. Prive douche aanwezig naast de kamer. Lage prijs. Behulpzaam personeel aan de balie en in het restaurant. Bushalte met regelmatige diensten op 7 min. van het hotel. Bussen naar hart van de stad. Zwembad voor de deur. Ontbijt buffet met diverse mogelijkheden. Gevarieerd voedsel. Rustig, ondanks drukke verkeersweg. Tijdens mijn verblijf gelukkig geen harde muziek.