Beoordelingen over Hotel Samokov 4-sterren

Borovets, Main Street, 2100 Borovets, Bulgarije

#49 van de 78 hotels in Borovets

zeer aangenaam
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gratis Parkeergelegenheid

Het ontbijt, weinig variatie en weinig lekkere broodjes. Daarnaast super druk tijdens ontbijt ivm kerkjongeren die daar met 420 man waren

Het uitzicht en zwembad/apa

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Een dood dorpje in September
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gratis Parkeergelegenheid

Meer aandacht en vriendelijkheid over de plotseling meer dan 120 -140 vlekken en bulten die ik op de eerste avond opeens kreeg sommige waren 2 centimeter groot op internet zag ik de slechtste scenario's . De volgende dag bij de receptie het er over gehad hoe dit zou kunnen komen. Waren niet echt blij met mijn verhaal . Gelukkig is het verdwenen na een week en geen jeuk er aan gehad .

Drie dagen het weekend in bijna een leeg hotel. Ongezellig groot, leeg. De laatste ochtend was er geen ontbijt buffet maar kon je 9 hoog uit verschillende ontbijt menu's kiezen, het duurde een half uur voor dat ik koffie had het ontbijt duurde een uur . Ik was hier om de Moeselaar te beklimmen die ik 17 jaar geleden met twee anderen (Duitster en Bulgaarse ) in erbarmelijke toestand ...geen zicht na 5 meter, sneeuw en 14 graden onder 0. We werden door de reddingbrigade uit deze situatie verlost. Er waren 3 toeristen op de Moeselaar stond de volgende dag in de krant. Die op het nippertje gered werden Maar deze keer wel gehaald en ook in de sneeuw. Geluk dat de kabelbaan dit weekend nog draaide 25 september is de laatste dag. Dan moet je wachten tot het winterseizoen begint.

Prima voor een weekend.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gratis Parkeergelegenheid

Douche kapot. 99% Engelsen.

Redelijke kamers. Prima voor een paar dagen. Voor een weekje zou ik hotel Rila boeken. Paar klassen beter, maar ook duurder.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Alles was super!

Helemaal niets.

Alles was super!

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Derde bed was een zetel met slecht slaapcomfort
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Slaapbank (3 Volwassenen) Gratis Parkeergelegenheid

Derde bed was een zetel met slecht slaapcomfort

• Beoordeeld op: 21 februari 2016

Het ontbijt was een uitgebreid en lekker buffet.

Sommige personeelsleden zijn niet altijd even vriendelijk...

Het ontbijt was een uitgebreid en lekker buffet. De kamers iets minder, maar als we het prijs/kwaliteit bekijken was het toch OK. De uitgebreide welness / sporten enz zijn wel een pluspunt.