Beoordelingen over Hotel Astoria Palace 4-sterren

Avenida Atlântica, 1866, Copacabana, Rio de Janeiro, CEP 22021-001, Brazilië

#176 van de 451 hotels in Rio de Janeiro

Prettig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De wasbak liep traag leeg. Ik had geen tijd om dat door te geven. De kamer rook naar sigaretten op de eerste dag. We hielden de ramen open waardoor de geur verdween.

Voor de prijs vond ik mijn accomodatie prima. Het ontbijt was uitstekend. Het was niet nodig om de airco te gebruiken in de kamer, en er was voldoende warm water om te douchen. Het zwembad op het dak verkeerde in goede staat hoewel ik het niet heb gebruikt. Ik heb genoten van het prachtig uitzicht. De tours die ik via de receptie heb geboekt waren aangenaam en goed voor de prijs. Er was altijd een Engels sprekende persoon bij de receptie en ik kreeg goede adviezen.

Matig, maar mooie locatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Oceaan

In het hotel bleek dat het zwembad lek was en dat het daardoor niet gebruikt kon worden. Het was echter duidelijk dag het zwembad in zijn geheel verbouwd werd en hier was niks over gezegd op Booking.com of in een bevestigingsmail. Hier hebben we dus wel geld voor betaald. Het was wel fijn dat ze gratis bedjes op het strand er tegenover aanboden. Helaas was de WiFi op de kamer bar slecht, vaak geen verbinding. Ook lag er een haar op ons bed wanneer we incheckten. De muren van de kamers zijn erg dun, je hoort alles in de kamer naast je. En wanneer de kamer naast je gaat douche is er super veel lawaai in jouw kamer. We hadden veel meer service en luxe verwacht van een Astoria Hotel.

Het personeel van de receptie was vriendelijk en probeerde ons te helpen met vragen en om een late check out te regelen.

Vlak aan Copacabana strand.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Oceaan

Te duur. Minst lekkere koffie uit onze 3 weken rondreis door Argentinië en Brazilië. Elke dag werd de kamer in een record tempo gereinigd. Alles zag er o.k. uit zolang je niet onder het bed of in de hoekjes keek. Wij hadden onze vlucht pas om 22u 's avonds; het receptie personeel beloofde ons een douche met handdoeken en shampoo en zeep. Echter, de handdoeken moesten nog gezocht worden en geen shampoo of zeep gezien. Het zwembad op het dak is klein en het kleine terras is altijd overvol, geen plaatsje te vinden en iedereen aan het roken; enfin we zijn er geen 5 minuten geweest... Kleine kamer, zeker voor de prijs. Zicht op zee o.k., helaas geen balkon maar dat wisten we op voorhand natuurlijk.

Vlak aan Copacabana strand. Ontbijt met vers fruit, broodtoaster, mogelijk tot maken croque monsieur, enz. Na het uitchecken mogelijkheid om bagage bewaakt en afgesloten te stockeren tot vertrek naar de luchthaven. Vriendelijk personeel.

Heel prettig met uitstekende locatie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Oceaan

Het ontbijt heel uitgebreid. De locatie aan de copacabana. De behulpzaamheid van het personeel bij het uitzoeken van een tour. De bar en zwembad op het dakterras was prima, zwembad wat aan de kleine kant, dat wel. Veel eettentjes in de nabije omgeving.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Super, echt een aanrader!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Oceaan

Alles. Grote kamer met zeezicht, schoon, super uitgebreid ontbijt, zwembad en bar op het dak, locatie pal aan de Copacabana. Een feest om hier te verblijven, iets duurder dan wij normaal zelf doen maar elke cent waard. Handdoeken en parasol mee naar het strand

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Mooie grote kamer, groot bed en uitzicht op de copcabana
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Oceaan

Personeel spreekt slecht/nauwelijks Engels Hygiene in het restaurant matig Geen wijn verkrijgbaar

Mooie grote kamer, groot bed en uitzicht op de copcabana

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Heel leuk
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

2 losse bedden gereserveerd. We kregen 1 megabed en 1 minibedje

Uitzicht op Copacabana

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Prima hotel, goede service en perfecte ligging
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Oceaan

Goed ontbijtbuffet alleen jammer dat er geen blanke yoghurt was

• Beoordeeld op: 14 november 2015

Het hotel ligt pal aan Copacabana strand en heeft een leuk...

Als het hotel twee sterren had gekregen had ik het ook geloofd. De extra sterren zullen wel zitten in de faciliteiten waar je geen gebruik van maakt.

Het hotel ligt pal aan Copacabana strand en heeft een leuk dakterras met uitzicht over het hele strand. We kregen een gratis upgrade van luxe naar meer luxe.

• Beoordeeld op: 26 augustus 2015

Locatie was perfect.

Personeel was niet echt behulpzaam.

Locatie was perfect.

• Beoordeeld op: 3 maart 2015

aan het strand " Copacabana Beach"

interieur en kamers gedateerd

aan het strand " Copacabana Beach"

gogbrazil