Beoordelingen over Wish Foz do Iguaçu 5-sterren

Avenida das Cataratas, 6845, Foz do Iguaçu, CEP 85853-000, Brazilië

#16 van de 119 hotels in Foz do Iguaçu

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Saai en onhandig voor toeristenbezoek, behalve misschienvoor families met kleine kinderen.

Het hotel is absoluut niet geschikt voor een bezoek aan de watervallen zoals wordt geadverteerd, met name die aan de Argentijnse kant. De taxikosten vanaf de luchthaven in Argentinie zijn hoog en je moet dus 4x de grens over.Lastig. Verder is er behalve golf en een beetje hangen aan het zwembad niets te doen.

Ruime kamer

Prachtige vakantiebestemming, die vraagt om een herhaling. Het weer viel nu in mei wat tegen; ik zo

Misschien heb ik teveel betaald voor de roundtrip naar de Argentijnse kant van de watervallen. Wellicht had ik evengoed tweemaal een taxi kunnen nemen. Bij de terugkeer heb ik dan ook nog eens 3 kwartier moeten wachten, want de chauffeur/gids was - tegen de verwachting in - niet blijven wachten op mijn terugkeer.

prachtige omgeving, op (ruime) wandelafstand van het Birds Park en de Braziliaanse kant van de watervallen.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Heerlijk verblijf in mooi resort!

Later op de ochtend (9.30) werd het ontbijt niet meer bijgevuld. Onderhoud zwembad kan beter: vogelpoep dreef soms in het zwembad. Kennis bij de poolbar is niet geweldig, cocktails lieten lang op zich wachten. Maar ja, het is vakantie!

Met recht een resort! Vanaf de weg te bereiken via lange oprijlaan met beveiliging, waarna je aankomt bij de receptie. Het resort is ruim opgezet, zeer rustig en omgeven door veel groen. Meerdere villa's met daarin de geluiddichte en ruime hotelkamers. In de kamer voldoende bergruimte en de badkamer kan afgesloten kan worden dmv grote schuifdeur. Ruime keuze bij ontbijt- en dinerbuffet, vriendelijk en behulpzaam personeel en een reisbureau in de lobby: ideaal als je excursies wilt boeken. Wij zijn met een privé chauffeur/gids naar de watervallen in Argentinië geweest. Hij regelde de douaneformaliteiten en vertelde ons over de omgeving. Na ook nog een bezoek aan Paraguay bracht hij ons weer terug naar het hotel. Prima geregeld! Wij hebben 1 keer dinerbuffet gebruikt, verder hebben we gegeten in Foz, bij Bar Capitao: aanrader! Met de taxi ben je in 15 minuten bij de Braziliaanse kant van de watervallen, maar ook in het centrum van Foz. Taxi's zijn overigens erg goedkoop.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Heerlijk hotel!! Aanrader!!

Bij het zwembad was tot 14.00 uur geen personeel, en met 36 graden wel fijn om drankjes te kunnen bestellen. Bij navraag werd alles wel geregeld.

Locatie ten opzichte falls en ook AirPort top! Goede kamers en van alles voorzien. Als het mooi weer is, dan is het een aanrader om dagje zwembad eraan te plakken .

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Prima onbijt;

Niets op te merken

Prima onbijt; heel rustig gelegen en toch alles makkelijk bereikbaar.

• Beoordeeld op: 8 december 2016

Super mooi hotel en prijs/kwaliteit erg goed!

Super mooi hotel en prijs/kwaliteit erg goed!

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Aanrader

Dat het wat ver van attracties was

De rust in het park, het eten en de kamers

• Beoordeeld op: 3 april 2016

Mooi privaat domein met geweldige kinderclub, waar je ook...

Personeel bestaat voornamelijk uit trainees, ze zijn wel wel van goede wil, maar vaak onkundig. De inrichting van het hoofdgebouw is zonder veel smaak gedaan. Foto's website zijn flatterend. Eigenlijk 4 sterren waard. Vijfde ster wellicht voor installaties.

Mooi privaat domein met geweldige kinderclub, waar je ook kunt biljarten, tafeltennissen, gamen, voetballen,... De fitness ook top. Het domein bestaat uit gedeelde villa's. Sommige liggen ver weg.

• Beoordeeld op: 8 november 2015

Het hotel was super luxe.

Alleen het grillrestaurant was open. Hotel is ver van alles, waardoor je overal een taxi voor nodig hebt. Wel staan er standaard taxi's in de buurt van het hotel zodat je nooit heel lang hoeft te wachten.

Het hotel was super luxe. Personeel was heel vriendelijk. Via het reisbureau tour geboekt. Dit was super want je kreeg een privegids met auto waardoor alles heel flexibel was. We konden daardoor in een dag zowel de Argentijnse als de Braziliaanse kant van de falls bekijken, waardoor we de volgende dag tijd hadden om te relaxen bij het hotel en om het vogelpark (ook echt top) en het drielandenpunt te bezoeken, waarnaar we naar het vliegveld zijn gebracht. De prijs hiervan viel ons erg mee, zeker gezien het feit dat je een privegids (die goed engels spreekt) en auto tot je beschikking hebt.

• Beoordeeld op: 29 april 2015

Het hotel is prachtig.

Het restaurant viel heel erg tegen. Personeel is zeer traag en de helft van de bestelling kwam niet. Ze probeerden het wel netjes op te lossen, maar we hebben de rest van de vakantie naar andere restaurants gezocht. Was ook erg duur voor wat je krijgt.

Het hotel is prachtig. De kamers zijn comfortabel en alles ziet er mooi en schoon. Ook het zwembad en de jacuzzi's zijn heerlijk.

• Beoordeeld op: 12 februari 2015

De uitstekende ligging, vriendelijk en behulp- zaam...

Eénmaal te luide en ééntonige discomuziek aan het zwembad. Toch nog aanvaardbaar...

De uitstekende ligging, vriendelijk en behulp- zaam personeel (receptie, restaurant), afwis-selend, zeer gevarieerd en smakelijk buffet !

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

de faciliteiten waren uitgebreid en het eten was uitstekend

buiten etenstijden om kan de service beter

de faciliteiten waren uitgebreid en het eten was uitstekend

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

locatie, buffet 's morgens én 's avonds, personeel

kamer werd niet opgeruimd

locatie, buffet 's morgens én 's avonds, personeel

• Beoordeeld op: 17 januari 2016

Heerlijk verblijf waar we de ochtend van vertrek om 5 uur al...

Heerlijk verblijf waar we de ochtend van vertrek om 5 uur al konden ontbijten. Super!

• Beoordeeld op: 18 oktober 2015

Locatie, comfort, faciliteiten.

Locatie, comfort, faciliteiten. Vlakbij luchthaven en Falls. Agentschap vlakbij voor eventueel uitstap naar Argentijnse zijde te plannen.

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Breakfast in large convention room, also staff not so...

Breakfast in large convention room, also staff not so service oriented. unpetsonal feeling

• Beoordeeld op: 2 januari 2015

Prima hotel voor als je dicht bij de luchthaven moet zitten