Beoordelingen over Pestana Rio Atlantica 4-sterren

Avenida Atlântica, 2964, Copacabana, Rio de Janeiro, CEP 22070-000, Brazilië

#303 van de 402 hotels in Rio de Janeiro

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 10

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Prima voor de locatie, maar verder niets bijzonders en wat gedateerd.
    • Standaard Appartement

Duur voor wat je krijgt. Vrij donkere kamer. En helaas geen balkon, zoals wel in de omschrijving stond. Zwembad pas vanaf 10.00 open en dan druk.

Prima locatie, comfortabele kamer

Geen goede prijskwaliteit - tegenvaller
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

De kamer viel ons wat tegen, veel is verouderd en ziet er een uit als vergane glorie. Bij aankomst eerst discussie gehad over het niet bijhebben van de creditcard waar mee geboekt was. Dit had ik vooraf al gemaild en had hier het antwoord op gehad dat dit geen probleem was en de creditcard gecheckt kon worden op het moment dat mijn vriend zou arriveren (wij kwamen apart aan). Verder hebben we voor het hotel op het strand gezeten, waar iemand met een mes van ca. 25 cm op zijn keel werd beroofd van zijn spullen. Hierna gelijk het strand verlaten en niet meer naar terug geweest. De pret van Rio was er toen ook wel aardig af voor ons, waardoor wij voor 3 dagen naar Ilha Grande zijn vertrokken. De kamer hadden wij wel de gehele week geboekt, maar dat vonden we niet heel erg omdat we zelf echt weg wilden. Ook was dit handig zodat we onze koffers in het hotel konden laten, en met een rugtas naar Ilha Grande konden gaan. Ook hadden we koffers van onze vrienden op de kamer neergezet, die ook alleen met een rugtas erheen wilden. Bij terugkomst een hele discussie gehad dat we hun koffers op onze kamer hadden gezet. Er werd super onaardig gedaan, terwijl we eigenlijk gewoon 3 dagen betaald hebben om alleen koffers op de kamer neer te zetten. Deze 3 dagen is de kamer ook niet schoongemaakt, dus bij terugkomst in het hotel kwamen we terug in een vieze kamer zonder schone handdoeken voor de laatste dag. Daarna nog 1 nacht hier geslapen voordat we terug naar huis gingen. Laatste dag aan het zwembad gelegen, waar je overigens een mooi uitzicht hebt. Toen mijn vriend een rondje ging lopen en bij het bubbelbad ging kijken (vrij toegankelijk) lagen daar twee mensen seks te hebben in het bubbelbad. Het hotel was niet goedkoop, en ik vind de prijskwaliteit dan ook slecht

Het ontbijt was goed, daar is het meeste wat voor ons goed was aan dit hotel ook wel mee gezegd.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Geweldige locatie!
    • Suite met Kingsize Bed en Uitzicht op Zee

Het personeel.

De locatie van het hotel is geweldig!

5 nachten geboekt en betaald, 1 nacht gebleven!
    • Appartement met Zijdelings Uitzicht op Zee

De hygiëne was slecht, een smerige kamer met schimmel in de badkamer maar ook versleten en zwaar vervuild interieur.

Het ontbijt was prima...

5 nachten in Rio de Highlights bezocht.
    • Appartement met Zijdelings Uitzicht op Zee

Buiten ontbijten gaat maar dan wel met een airconditioning die zeer veel geluid veroorzaakt.

De locatie is goed voor een bezoek aan de Copacabana.

• Beoordeeld op: 1 mei 2016

Aangename kamer, vriendelijke bediening, lekker ontbijt.

Aangename kamer, vriendelijke bediening, lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 2 februari 2016

Het dakterras

Het dakterras

• Beoordeeld op: 29 januari 2016

Goed bed, heerlijk matras

Dubbel glas in de kamer, dit ivm geluidsoverlast

Goed bed, heerlijk matras Perfecte service Heerlijk eten in het restaurant

• Beoordeeld op: 1 november 2015

Zicht

Afhandeling van de administratie.

Zicht

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Prima lokatie, mooi zwembad en bar op het dak met een...

Hotel is iets gedateerd maar niet storend.

Prima lokatie, mooi zwembad en bar op het dak met een prachtig uitzicht

Resultaat 1 – 10

gogbrazil