Beoordelingen over Royal Rio Palace Hotel 4-sterren

Rua Duvivier, 82, Copacabana, Rio de Janeiro, CEP 22020-020, Brazilië

#161 van de 407 hotels in Rio de Janeiro

Goede locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was niet lekker, Wi-Fi op de kamer werkt niet goed. Verder bleek de receptie keer op keer fouten te maken met de kosten waardoor we 3 keer opnieuw extra hebben moeten betalen. Zelf NA onze check-out en we terugkwamen van Buenos Aires werden we verwelkomd met een foutje van de receptie van de vorige keer. Of we even weer wilden betalen.

De locatie is top, verder is de 18e verdieping heel leuk om te zitten met een prachtig uitzicht.

Kakkerlakken in de kamer, verstopt toilet, wachtrij voor het...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed

Kakkerlakken in de kamer, verstopt toilet, wachtrij voor het ontbijt

• Beoordeeld op: 27 maart 2016

De kamers waren prima, het ontbijt was top en de rooftoppool...

De kamers zijn erg gehorig. Wij haden twee adhd kindjes in de kamer naast ons waarvan de ouders de tv op stand 100 hadden om ze waarschijnlijk te vermaken. Wij hebben het personeel gevraagd of ze er wat van wilde zeggen toen de tv om 2300 s'avonds nog zo hard stond. Onze buurman vond het niet nodig om de tv uit te zetten en het personeel zag als enige optie om ons een andere kamer te geven. Wij vonden dit niet echt oplossingsgericht op dit tijdstip en zijn met oordoppen gaan slapen. Dit was van hun probleem ons probleem maken wat wij niet echt een klasse actie vonden.

De kamers waren prima, het ontbijt was top en de rooftoppool was fantastisch.

• Beoordeeld op: 22 maart 2016

Nice and clean rooms, friendly and helpful staff, nice...

The walls are thin and there is a lot of echo from the hallway. Breakfast could be better, in our opinion they should offer less choices and focus more on a few quality stuff. De muren zijn dun en het lawaai vanuit de hal/gang echoot flink door. Ontbijtbuffet biedt veel opties, maar wij hebben liever weinig opties van hoge kwaliteit dan andersom.

Nice and clean rooms, friendly and helpful staff, nice swimmingpool and very well located hotel. Nette en schone kamer, behulpzaam en vriendelijk personeel, mooie zwembad en een heel goed gelegen locatie.

• Beoordeeld op: 21 februari 2016

Het ontbijt was heerlijk.

Het ontbijt was heerlijk. De receptionisten zijn behulpzaam maar niet zo vriendelijk. Wij zijn toegekomen en onze kamer was nog vuil. Zij geven een andere. De kaarten om de deur te openen werken alleen maar 1 keer. Wij moesten steeds terug naar de receptie om een nieuwe kaart te vragen. Zeer vervelend. De volgende dag komen wij terug onze kamer was proper maar onze bed was niet gemaakt. De douche was heerlijk maar na iedere douche heel de douchekamer zat vol met water. En wij moesten met handdoeken de vloer drogen. Geen 4 ster waard.

• Beoordeeld op: 17 november 2015

Ontbijt was erg goed, mooi zwembad en een prettige locatie...

Gordijnen waren erg smerig, doucheputje liep niet goed door (daar werd wel gelijk werk van gemaakt toen we het aan het personeel vertelde)

Ontbijt was erg goed, mooi zwembad en een prettige locatie (tussen het strand en de metro in)

• Beoordeeld op: 22 september 2015

Wifi in de kamer functioneert niet, evenals bij het zwembad.

Wifi in de kamer functioneert niet, evenals bij het zwembad. Alleen in de lobby. Oorzaak leggen bij extern bedrijf die niet goed levert. Verbetering beloven wat niet komt. Geen aanrader

• Beoordeeld op: 28 juni 2015

Heerlijk en zeer uitgebreid ontbijtbuffet.

Kamer is niet heel bijzonder, dat viel wat tegen voor de prijs. En je zit er qua winkels/restaurants enzo net een beetje buiten. Wifi was er vaker niet dan wel.

Heerlijk en zeer uitgebreid ontbijtbuffet. En de lokatie; nog geen 5 minuten lopen van metrostation en strand.

• Beoordeeld op: 15 maart 2016

Alles.

Alles. Goede locatie. Vriendelijk personeel. Lekker eten. Excursie vanuit hotel . Schoon. Kortom, heel erg leuk.

• Beoordeeld op: 14 maart 2016

Heerlijk zwembad op het dak op de 18e verdieping.

Heerlijk zwembad op het dak op de 18e verdieping. Te gen Ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 6 januari 2016

Personeel receptie

Personeel receptie

• Beoordeeld op: 5 januari 2016

Goed ontbijt en uitstekende hulp bij de receptie

Het geluid van dicht slaande deuren waarom geen profielen tussen deur en kozijn

Goed ontbijt en uitstekende hulp bij de receptie

• Beoordeeld op: 1 december 2015

lokatie, zwembad

nogal ouderwets, ontbijt niet zo lekker

lokatie, zwembad

• Beoordeeld op: 20 november 2015

Douchekop deed het niet goed en toilet werkte ook niet goed.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2015

Naast de goede locatie, het Dakterras met zwembad