Beoordelingen over Hotel ZED 3-sterren

3110 Douglas Street, V8Z 3K4 Victoria, Canada

#24 van de 49 hotels in Victoria

SUPER verblijf, vlakbij Victoria. Heerlijke fietsen ter beschikking! Fijn zwembad !
    • Suite met 1 Slaapkamer en Kitchenette

NIETS

Alles! Zeer fijn hotel ! Gratis fietsen ter beschikking, via een zeer mooi fietspad dat vlak achter het hotel loopt kom je binnen de 10 min in Victoria aan. Personeel super vriendelijk. Zeer aangenaam hotel- motel stijl- zeer mooi ingericht. Goede bedden, kleine kitchenette. Ligt aan de grote baan, maar daar hadden wij geen last van. Fijn zwembad, glijbaan, jacuzzi, sauna. Kortom, aanrader als je in Victoria verblijft en niet midden in het centrum wil zitten maar toch vlak bij. Het hotel voorziet ook elk uur een gratis shuttle met privé busje naar het centrum van Victoria. wij hebben hier geen gebruik van gemaakt omdat wij de fietsen verkozen.

Fantastisch verblijf bij zed en zeer attente en vriendelijke medewerkers.

Ik kan niets opnoemen. Onze kinderen ( + 21) vonden de sfeer heel goed. We hebben zeer zeker geen last gehad van lawaai van het zwembad.

Zoals we al op de site zagen, was dit een apart hotel. Kamers waren knus en leuk ingericht, de bedden waren prima evenals de sanitaire voorzieningen. Goed punt was het feit dat ze een beleid hebben van zo min mogelijk verspilling. Taxi busje was prima geregeld. De manager was zeer behulpzaam met het meedenken en boeken van de boot. ( we waren er in het weekend van bc day, en het was topdrukte bij de veerboten, wat we niet verwacht hadden.

Leuk apart hotel
    • Economy Kamer met Queensize Bed

Zeer veel lawaai gedurende ons bezoek . Gehorige kamers . gedurende de tijd dat wij hier verbleven was er veel lawaai buiten en op de gangen buiten . Er werd stevig gedronken en feest gevierd op de gangen en buiten Wifi slecht in onze kamer

Het ontbijt was heerlijk. leuk restaurant Ook de receptie in de jaren 60 stijl was zeer leuk

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Prima plek om een paar dagen te verblijven!!
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

We zaten in de kamer tegenover de laundry. Daar wordt behoorlijk veel herrie gemaakt, luid gepraat, wat goed hoorbaar is in de kamer. Ook het verkeer is best druk. Maar....in de nacht is het gelukkig wel rustig!

Ruime kamer, prettig brede bedden.

Goed voor 1 nacht
    • Economy Kamer met Queensize Bed

Gelegen aan een drukke hoofdweg

Kamer klein maar grote douche en alles voorhanden

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Je kan gratis fietsen lenen om naar de stad en haven te...
    • Economy Kamer met Queensize Bed

Je kan gratis fietsen lenen om naar de stad en haven te fietsen, ongeveer 10 minuten fietsen. Verder leuk klein zwembadje en jacuzzi

• Beoordeeld op: 22 september 2015

Bed

Geen ontbijtmogelijkheid door drukte?! Bizar. Erg luidruchtig door locatie. Erg flashy/hip van buiten maar het is een motel met fleurige verf. Niks bijzonders.

Bed

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Heel apart en fleurig hotel.

Geen ontbijt inbegrepen.

Heel apart en fleurig hotel. Leuk ingerichte kamers, weer eens wat anders. Er zijn fietsen die je een halve dag mag gebruiken. Wij zijn een aantal keer met de fiets naar het centrum gefietst over het fietspad wat daar helemaal naar toe gaat. Ideaal!

• Beoordeeld op: 8 oktober 2015

Gratis shuttle en fietsen van het hotel.

Gratis shuttle en fietsen van het hotel. Of +/- 35 min lopen naar downtown.

• Beoordeeld op: 26 september 2015

Gratis vervoer in oude VW bus, goede bedden, eigentijdse...

Niets op aan te merken.

Gratis vervoer in oude VW bus, goede bedden, eigentijdse retro uitsraling, behulpzaam personeel. Alles goed dus.

• Beoordeeld op: 11 juli 2015

Fietshuur

Erg kleine kamer

Fietshuur Lokatie dicht bij trail.

• Beoordeeld op: 28 juni 2015

Friendly staff