Beoordelingen over Ellis House Bed & Breakfast

9,7

9,9

• Executive Appartement

Alles was top!

De ontvangst was zeer gastvrij met goede uitleg over de omgeving. We hadden het Executive Appartement geboekt, dat was heerlijk. De keuken was van alle gemakken voorzien, inclusief vaatwasser, wasmachine en droger. Het ontbijt was geweldig: buffet met yoghurt, vers fruit en zoetigheden en we konden aangeven waar we zin in hadden (pancakes, toast, wafels, eieren etc) en dat werd dan vers gemaakt. Dit onderkomen is een pareltje.

Geweldige B&B
    • Executive Appartement

Comfortabel bed, heerlijk huisgemaakt ontbijt en zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Een prima verblijf
    • Standaard Suite

De gastvrouw was zeer behulpzaam, het ontbijt lekker.Koffie vroeg in de ochtend klaar. Het huis zelf is niet zo ver van de watervallen.

• Beoordeeld op: 21 mei 2015

We zijn overrompeld door de onverwacht mooie en comfortabele...

Twee kleine verbeterpunten zijn besproken met de beheerder : de koelkast maakt net teveel herrie en er waren (nog) geen badjassen om naar de hottub te lopen.

We zijn overrompeld door de onverwacht mooie en comfortabele B&B. Een oud huis, maar prachtig gerenoveerd. Het ontbijt is zeer uitgebreid en een ervaring apart. Ook de sinds kort geïnstalleerde hottub buiten is heerlijk na een dag wandelen bij de Niagara Watervallen. Dankzij de upgrade naar de grootste kamer (D) een fantastisch verblijf gehad van 2 nachten. Éen nacht is echt te kort om van deze B&B te genieten.