Beoordelingen over Hotel Grand Pacific 4-sterren

463 Belleville Street, V8V 1X3 Victoria, Canada

#10 van de 52 hotels in Victoria

Let op de afrekening.
    • Victoria Kamer met Kingsize Bed

Het voorschot wat in rekening wordt gebracht op eventuele schade en/of gebruik in het hotel wordt zonder waarschuwen van de rekening afgeschreven. Bij navraag bij het afrekenen werd aangegeven dat het binnen 2 weken teruggeboekt zou worden. Het wordt dan lastig om te controleren of alles goed gegaan is. Groot minpunt.

Het is een 25 meter zwembad, welliswaar niet zo diep (ca 1,25 m).

Prachtig hotel pal aan de haven met luxe ingerichte kamers en een restaurant.
    • Suite met Uitzicht op de Haven - 2 Queensize Bedden

Onze suite was zeer ruim en zag er luxueus uit, dit geldt tevens voor de badkamer. We hadden betaald voor uitzicht op de haven en dat was het dubbel en dwars waard! Er is een terras buiten waar je heerlijk kunt borrelen en er is een goed restaurant. De ligging van het hotel is erg mooi.

Het was een zeer aangenaam verblijf!
    • Signature Victoria Kamer met 2 Queensize Bedden

Het zwembad viel wat tegen !

Voor ons korte verblijf was het een uitstekend hotel, de ligging was super !! Het was een goed ontbijt ! De kamer was mooi en rustig!we kunnen geen min punten opnoemen !

Het zwembad was super!
    • Signature Kamer met 2 Queensize Bedden en Uitzicht op de Haven

Ontbijten zou ik elders doen. Te duur voor wat het is. Bij het ontbijtbuffet is bijvoorbeeld geen naturel yoghurt waar ik zo van houd.

Het zwembad was super! Een 25 meterbad. Het viel me op dat er (bijna) geen chloor in het water zat. De fietsen die je kunt lenen bij het hotel zijn top. De route die wordt voorgesteld (rondje Dallas Road) is erg leuk om te doen. Veel stopcontactaansluitingen naast het bed! Uitzicht op de haven met de vliegtuigjes was fenomenaal!

Mooi hotel, prijs - kwaliteit niet in overeenstemming. NIet echt rolstoelvriendelijk.
    • Kamer Geselecteerd bij het Inchecken

Ontbijt op de laatste dag was niet mogelijk omdat het moederdag was en je alleen met een reservering kon ontbijten. Personeel verzuimt gewoon even om dat te vermelden. Wel wordt vermeld dat men de buitenboel aan het schoonmaken is en dat je ramen en deuren gesloten moet houden. Het ontbijt vergeten ze gemakshalve maar even.

Mooi hotel, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Geweldig genoten :-D
    • Victoria Kamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht over de Woonwijk

Er was niets aan het hotel of personeel wat mij tegen viel.

Bij de balie geven ze je al het gevoel dat je erg welkom bent. Het zwembad, sauna en stoombad is super. De kamer is schoon en mooi en de bedden zijn super, je slaapt als een roos. Room service is ook erg goed, ruimte keuze. De locatie van het hotel is perfect, dichtbij de meeste bezienswaardigheden. Zeker een aanrader!

• Beoordeeld op: 11 mei 2016

Fantastische locatie en enorm zwembad en fitness.

Niets, wel prijzig.

Fantastische locatie en enorm zwembad en fitness. Gratis fietsen.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2015

Ligging.

Ligging. Zeer goed restaurant in het hotel zelf Ontvangst aan de balie was exemplarisch