Beoordelingen over Hilton Garden Inn Montreal Centre-Ville 4-sterren

380 Sherbrooke Street West, H3A 0B1 Montreal, Canada

#30 van de 134 hotels in Montreal

Gebaseerd op 2016 beoordelingen over dit hotel

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Goed maar gedateerd hotel op een matige locatie
    • Kamer met Kingsize Bed

Hotel maakt een gedateerde indruk en de sfeer van het restaurant is wat deprimerend; hetzelfde geldt voor de locatie.

Objectief gezien is alles uitstekend: faciliteiten, grootte en inrichting van de kamer etc.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

• Kamer met Kingsize Bed

Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2015

Je weet van te voren, dat je goed zit bij het Hilton.

Het hotel is 100% rookvrij, wat ik ook als roker prima vind. Wat slecht geregeld is, is het buiten faciliteren van de roker. Rechts van de ingang in het hoekje is een asbak gemonteerd, maar de taxi's staan er pal voor. De rokers zijn dus wel verplicht bij de buren te gaan staan. Door het Hilton voelde ik me net een lepralijder, alsof ik minderwaardig was als roker. Niet oké.

Je weet van te voren, dat je goed zit bij het Hilton. En dat bleek ook zo te zijn. Heerlijk en luxe. Ik had verwacht dat het personeel enigszins snobistisch zou zijn, maar dat was niet zo. Als 'gewoon mens' werd ik ook met alle egards behandeld. Ook de locatie is fijn, op loopafstand van 'alles'.

• Beoordeeld op: 24 juni 2015

Schone, keurig ingerichte suite met elke dag twee gratis...

Wij betaalden 503 dollar voor 2 nachten voor een kleine suite met nul uitzicht en in het eetkamerdeel een kapotte airco. Onze verwachtingen waren hoog naar aanleiding van de hoge waardering, dus we waren toch een beetje teleurgesteld.

Schone, keurig ingerichte suite met elke dag twee gratis flesjes water. Prima bed. Fijne snelle liften. Geweldig zwembad en hottub met prachtig uitzicht. Grote fitness ruimte.

• Beoordeeld op: 23 juli 2015

Goede kwaliteit gerechten in het restaurant.

Parkeergarage. Lokatie (veel zwervers in de omgeving)

Goede kwaliteit gerechten in het restaurant. Erg vriendelijk personeel. Ruime en schone kamers.

• Beoordeeld op: 5 juli 2015

Goede locatie, goede bedden, schoon, vriendelijk en...

Goede locatie, goede bedden, schoon, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hilton Garden Inn Montreal Centre-Ville