Beoordelingen over Lord Elgin Hotel 4-sterren

#20 van de 56 hotels in Ottawa

Gebaseerd op 2020 beoordelingen over dit hotel

Super centrale locatie in Ottawa
    • Queen Kamer met 2 Queensize Bedden en Uitzicht op het Park

Top locatie, midden in Ottawa. Vriendelijk personeel wat goede tips & aanbevelingen geeft over wat je kunt doen & zien in Ottawa. Lekkere bedden

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Mooi gerenoveerd klassiek hotel.
    • Classic Kamer met Queensize Bed

Eigenlijk niets.

Geen ontbijt genomen, wel bij de in-house Starbucks ontbeten. Toch gezonder. De ligging van het hotel is uitstekend, alles op loopafstand. Valet parking voor de auto is ook erg prettig.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

Perfecte locatie, tegenvallende service, te koud zwembad

Zie svp hierboven.

Het water in het zwembad was veel te koud om in te zwemmen. Terwijl we mede vanwege het zwembad voor dit hotel hadden gekozen. De valet parking is vrijdag kostbaar (30 dollar per dag) en onhandig is, dat je tussendoor zelf geen toegang hebt tot je auto. Het hotel bood, middels een kaart op het bed, gasten aan om gebruik te maken van een milieu (green) bewuste actie. Als je met het ophangen van een kaartje aan de deur aangaf dat het beddengoed en de handdoeken niet iedere dag verschoond hoeften te worden, kreeg je een tegoedbon van 5 dollar om bij de Starbucks in het hotel te gebruiken. Aangezien wij het niet nodig vinden dat het beddengoed en de hannddoeken na 1x gebruik al gewassen worden, deden wij mee asn deze actie. Groot was echter onze verbazing toen wij 's avonds wel een hele stapel schone handdoeken aantroffen, de bedden niet opgemaakt waren, de gebruikte koffiekopjes er nog stonden en geen nieuwe schone en de badkamervloer nog vol (gelukkig onze eigen) haren lag. Bij navraag bij de receptie kregen we te horen dat dat inderdaad de bedoeling was; in ruil voor 5 euro werd je kamer gelemaal niet schoongemaakt (de nieuwe schone handdoeken waren een foutje van de housekeeping). Hierna trokken wij teleurgesteld de conclusie dat de actie geen 'groene/save our planet' actie was, maar een verkapte bezuiniging op personeelskosten. De rekening die wij op de ochtend van vertrek door de deur geschoven vonden, klopte echter ook niet; het gereserveerde bedrag op onze creditcard bleek bij controle niet in Canadese dollars te staan, maar om onbegrijpelijke reden, in voor ons veel ongunstigere Amerikaanse dollars én taxes en bestemmingstoeslag werdenverrekend, terwijl deze al in het bedrag van Booking.com waren verrekend. Bij navraag bij de receptie werd dit overigens direct gecorrigeerd en bleek het een fout bij het inchecken te zijn.

Aangenaam
    • Kamer met Queensize Bed en Uitzicht op het Park

Extra bank op kamer nam veel ruimte in beslag

ik vond het restaurant niet sfeervol

ik vond het restaurant niet sfeervol

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Prachtige ontspannen groene stad!
    • Klassieke kamer met 2 Queensize Bedden

Kamer was ruim en comfortabel.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Goed hotel
    • King Kamer met Uitzicht op het Park

Ontbijt en restaurant.

Koffie vies maar er was ook een Starbucks in het hotel dus : geen probleem Goede parkeerfaciliteiten

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

• Klassieke kamer met 2 Queensize Bedden

Uitstekend hotel, vriendelijke staf en ideaal gelegen. Alles prima te voet te doen

• Beoordeeld op: 3 november 2015

Het zwembad, de heerlijke bedden, het lekkere ontbijt, de...

De prijs van het ontbijt

Het zwembad, de heerlijke bedden, het lekkere ontbijt, de ligging en het vriendelijke personeel