Beoordelingen over Hotel Ambassador 2-sterren

#69 van de 81 hotels in Vancouver

Gebaseerd op 567 beoordelingen over dit hostel

6,1

6,1

ik hen niet defintief geboekt.

ik hen niet defintief geboekt...ik gehoord aat er een algemene douch was op de gang...en toen NIET verder geboekt.. en niet betaald met Via kaart, dus ekne ik erop dat U me ook NIET belast...bedankt,en grts. Rinus Rynart

- Geen toilet op de kamer en maar 2 toiletten en douches per...
    • Kamer met Queensize Bed en Gedeelde Badkamer

- Geen toilet op de kamer en maar 2 toiletten en douches per verdieping. - Matig tot slecht werkende Wi-Fi. - Het hotel ademde vergane glorie uit. - De prijs per kamer per nacht in het hoogseizoen is belachelijk hoog. - Onze kamer keek uit op Granville St. (de uitgaansbuurt) ... veel geslapen hebben we niet omdat er maar enkel glas in de ramen stond en omdat er echt absurd veel lawaai op staat was tot 4 a 5 uur 's ochtends. Dit was niet bevorderlijk na een reis van 18 uur... We hebben iets meer dan 200 Dollar per nacht, per koppel betaald en dat vinden we in vergelijking met alle andere zaken waar we in Canada verbleven zijn, voor dit hotel, ronduit misdadig!

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Top locatie om het hart van Vancouver te bewandelen,...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Gedeelde Badkamer

De kamer was erg klein en het slot was een beetje gammel (maar werkte wel prima hoor).

Top locatie om het hart van Vancouver te bewandelen, personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Een gedeelde badkamer en toilet was prima voor ons, geen wachtrij voor de badkamer.

• Beoordeeld op: 13 september 2015

Ons vertrek!

De service was rond uit slecht! Onze kamer bleek bij aan komst duurder te zijn dan waarvoor wij het geboekt hadden. Belasting verhoging... De kamer stonk naar urine! Ramen konden slecht open. Schoonmaken gebeurde matig, vloeren plakten en onder het bed vonden we nog zaken van vorige bezoekers! Van de gemeenschappelijke douchen en toiletten konden sommige deuren niet opslot. Wij sliepen aan de straat kant wat uiteindelijk ons minste gluid gaf, tv's en andere gasten brachten meer geluid voort. Ook wekkers gingen achter mekaar af in kamers die niet geboekt waren. Om al deze reden wilden wij eerder uit checken dit was uit den boze en als we weg zouden gaan kregen wij ook de borg van de sleutel niet terug! Wij zijn een stel doorgewinterde backpackers die vele soorten van verblijf hebben gezien, maar deze overtreft toch echt alle anderen! Als bedrijf zoals booking.com zou ik niet met dit hotel geassocieerd willen worden!

Ons vertrek!!!!!

• Beoordeeld op: 3 mei 2015

Gezellige kamer

Wifi viel vaak weg Tv deed het niet

Gezellige kamer Prima badkamers Redelijk stil (mijn kamer was aan de achterkant)