Beoordelingen over Hotel Villa 2-sterren

57 Ste-Catherine Est, H2X 1K5 Montreal, Canada

#114 van de 134 hotels in Montreal

6,2

6,4

Vriendelijk personeel aan de balie.

Oncomfortabel bed (hoofdbord los). Toilet stond pal tegen de badkuip aan (amper beenruimte) en onbrekende tegels op de vloer. Drukke buurt met veel geluidsoverlast.

Vriendelijk personeel aan de balie.

Prijs is alleen gebaseerd op de goede locatie!
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De gedeelde badkamer was niet erg schoon. De douche gaf een slappe straal (wel warm). De deur van de douchecabine viel eruit toen ik wilde uitstappen om me af te drogen. De receptionist was heel klef en bleef steeds maar vragen of ik echt alleen was, en hoe het toch kon dat ik Frans sprak. De airco hangt uit een open raam waar een plastic plaatje naast was vastgeniet. Als het regende, stroomde het water mijn kamer binnen.

De kamer was ruim. Er werd elke dag schoongemaakt. Het hotel lag op een goede locatie in de stad: quartier des spectacles. Er was een koelkast en een televisie.

• Beoordeeld op: 13 november 2015

De locatie was uitstekend, en het hotel had een vriendelijke...

Het is heel gehorig. Locatie op uitgaansstraat, dus lawaaiig op vrijdag en zaterdag. Ook dunne muren, dus als mensen in een kamer vlakbij de tv aan hebben of hardop praten, dan hoor je dat; lastig voor lichte slapers. In mijn kamer zat er een kuil in het matras.

De locatie was uitstekend, en het hotel had een vriendelijke uitstraling.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Villa