Beoordelingen over Hotel Al Ponte 3-sterren

Wangenstrasse 55, 3380 Wangen an der Aare, Zwitserland

#1 van de 2 hotels in Wangen an der Aare

We zijn er al verscheidene maal geweest als oponthoud voor...

We zijn er al verscheidene maal geweest als oponthoud voor onze reis naar de Thunersee. Ee woont een vriend in de buurt van Wangen en die komt dan s'avonds met ons dineren en een beetje bijbabbelen. Mijn man komt al 67 jaar naar de Thunersee en ik 47 jaar hij spreekt zelfs vloeiend Zwitserduits.

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Mijn zakelijke favoriet in Zwitserland

Voor mij geen minpunten en de prijs is voor Zwitserse begrippen zeer acceptabel.

Modern, zeer netjes. Prima a la carte restaurant. Voor zakelijk verblijf super goed bereikbaar dicht bin de snelweg. Kamers en badkamer zeer netjes, modern en compleet.

MATIG TOT SLECHT

ZEER WARME KAMER, GEEN AIRCO, GEEN GELEGENHEID OM KOFIIE OF THEE TE ZETTEN. SHAMPO EN ZEEP VOOR EEN KEER WASSEN? VOOR ALS JE S OCHTENDS OOK NOG ONDER DE DOUCHE WIL IS ER DAN GEEN ZEEP MEER, DUS ZEE MATIG. EN DE KAMER WAS NOG NIET KLAAR TERWIJL HET AL 16.00 UUR GEWEEST WAS.

ONTBIJT WAS REDELIJK, KAMER NIET HELEMAAL GOED VOOR DIE PRIJS VERWACHT JE WAT ANDERS.

Prima overnachtingsplek maar ontzettend duur

Geen airco op de kamer en daardoor ontzettend warm. Ontzettend duur, voor 2 personen voor-hoofd-nagerecht met wat drankjes waren we 150 euro kwijt.

Prima gemoderniseerde kamer, alleen geen airco en wij overnachtten daar terwijl het overdag 35 graden was. Goed gegeten, maar ontzettend duur, maar dat is heel Zwitserland. Dicht bij de snelweg en daardoor goed bereikbaar.

Mooi hotel op een praktische plaats.

Dit is een mooi hotel, nieuw ingerichte kamers (211 in elk geval) voor een redelijke prijs. Het ontbijt is erg goed. Het diner in het hotel was ook erg goed. De kamer was ruim genoeg, de bedden sliepen lekker.

Propere kamer, kindvriendelijk met klein speeltuintje, ruime...

Propere kamer, kindvriendelijk met klein speeltuintje, ruime kamer en badkamer.

Geen airco op kamer.

Geen airco op kamer.

Juist naast autos

De sfeer in het algemeen

Juist naast autos

• Beoordeeld op: 27 mei 2016

Het ontbijt was heerlijk.

Er valt me niets te binnen

Het ontbijt was heerlijk. De kamer was netjes en schoon (geen luxe) maar gewoon goed. Ik was daar met mijn vader om naar de Europa League finale in Bazel te gaan.

• Beoordeeld op: 20 juni 2015

Het hotell igt vlakbij de snelweg.

De parking is vrij beperkt. Geen airco in de kamer. Slechts één hoofdkussen, dat te klein was.

Het hotell igt vlakbij de snelweg. Vrij ruime éénpersoonskamer en badkamer. Mooie ontbijtzaal met schitterend uitzicht op de bergen. Ontbijtbuffet is goed. Mooi terras bij het restaurant.