Beoordelingen over Altstadt Hotel Magic Luzern 3-sterren

Kornmarkt, 6004 Luzern, Zwitserland

#49 van de 70 hotels in Luzern

Ondanks tropische warmte in hotelkamer, zou ik het zo weer over doen.

De isolatie van de ramen had wat beter gekund. In de avond waren de geluiden van schreeuwende en ook wel vrolijke mensen van de nabij gelegen eetgelegenheden niet te negeren, met zowel een dicht-, als een open raam. Had gelukkig oordopjes bij me. - de verwarming wordt centraal geregeld. Ik vond het bloedheet op de hotelkamer. De receptioniste gaf aan dat ze er niets aan kon doen. Een raam stond permanent open, wat in de avond met eerder genoemde overlast helaas niet ideaal was.

- Alle kamers hebben een thema blijkbaar. Ik verbleef in "Lotus", die aangenaam ruim en licht was ingericht met diverse aziatische atributen. Ik waande me op Bali in hartje Luzern. Heel leuk. - De wifi werkt uitstekend en het personeel is ontzettend vriendelijk en meelevend. - Gelegen in het oude stadscentrum - Bij aankomst krijg je een gratis ov vervoerbewijs om gedurende je verblijf te gebruiken.

kort verblijf in het centrum van de stad

De prijs kwaliteit verhouding. Het is een kamer met 'oude meubeltjes. De bank zat absoluut slecht, ik kon niet opstaan van dan zou ik m'n hoofd stoten. Het bed was klein. Kijkend naar brandveiligheid. Het was niet duidelijk hoe je in geval van nood weg moest komen. Wij zaten helemaal boven onder de nok. Er was maar 1 trap in het hele gebouw. Voor een bedrag van 649 Zwitserse Frank, ongeveer 600 euro voor twee nachten vinden we het 'niet netjes' dat ze nog geld durven vragen voor een ontbijt.....

De locatie in het centrum van de oude binnenstad.

Goede Locatie, matig magic

Beetje oubollig magic-gehalte.

Locatie, personeel

• Beoordeeld op: 6 januari 2015

- Goede ligging in het oude centrum

- 's Avonds was er geen warm water; de loodgieter kreeg dit niet goed opgelost - Het hotel is zeer gehorig; met name de lift en de schoonmakers maken storend lawaai - Het hotel is onbemand; receptie en ontbijtbuffet zijn in nabijgelegen hotel

- Goede ligging in het oude centrum - Voldoende keuze bij ontbijtbuffet - Vriendelijk personeel - Ruime kamer met grote TV en goed bed

• Beoordeeld op: 2 mei 2016

Kwaliteit prijs

• Beoordeeld op: 24 december 2015

Prachtige kamers midden in het centrum

slechte geluidsisolatie, maar daar heb ik niet van wakker gelegen..

Prachtige kamers midden in het centrum