Beoordelingen over Swiss Wine by Fassbind 3-sterren

Rue Caroline 5, Lausanne Centre, 1003 Lausanne, Zwitserland

#20 van de 50 hotels in Lausanne

Een geweldige kamer, mooi ingericht en ruim.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat - 1 Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden

check in

Een geweldige kamer, mooi ingericht en ruim. De check-in verliep wel niet zo vlot. Meisje liet ons lang wachten en om 15.30u was de kamer nog niet klaar. Een upgrade zou 8€ gekost hebben, deze mocht ze ons wel gratis geven aangezien we nog een halfuur moesten wachten om in te checken.

Ik vond het erg fijn en kom beslist nog een keer terug.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er waren in de ontbijtruimte geen dienbladen om je bord en kopje op te zetten.

Het ontbijt was heerlijk en er was een groot aanbod.De ontbijtruimte was netjes en schoon.De kamer was erg prettig, schoon met een mooi uitzicht op de Cathedrale.

We hebben hier voor vier nachten overnacht.

We hebben hier voor vier nachten overnacht. Helaas was er in de kamer geen airconditioning, terwijl het buiten 35+ graden was. Erg warm in de kamer en veel lawaai vanaf de straat waardoor je ook geen raam open kon zetten. Het ontbijt vond ik niet in verhouding met wat je er voor moet betalen, beperkt en niet goed aangevuld. Personeel erg stijf, helaas werden we er ook niet op gewezen dat voor de deur een metro is en daar gratis gebruik van konden maken. Locatie is wel ideaal en goed te bereiken met de gratis metro. Parkeren met korting in de parkeergarage. (wel erg duur 20 euro per dag) Modern ingericht hotel, nette badkamer en goede hygiene.

Goede kwaliteit voor de prijs...maar met eigenheden.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heel vreemd: bij binnenkomst moet meteen de hele som (dus ALLE dagen) worden afgerekend! Dat is raar; normaal betaal je iets nadat je er gebruik van hebt gemaakt: niet ervòòr! Aan de ingang zelf mag trouwens wel iets gedaan worden: ziet er shabby uit. Geen airco op de kamer en dat is bij een buitentemperatuur van 29 graden eigenlijk niet te doen. Geen kastruimte: alle bagage (kleding) moet derhalve in de koffer blijven - op een paar kleerhangers na. En er staat één krukje op de kamer: van een koppel moet er dus altijd één op bed gaan zitten/liggen.

Locatie was uitstekend; vlakbij centrum, metro naar Ouchy en parkeergarage op 200 meter. Schone kamer en badkamer. Ontbijt uitstekend en voor Zwitserse begrippen heel schappelijk geprijsd (17 euro pp): alles in CH is nu eenmaal veel duurder dan in NL of B. Ontbijtruimte met uitzicht op de kathedraal.

Aan een drukke straat, veel lawaai als je de ramen 's avonds open laat staan en als je ze dicht doet wordt de kamer heel warm (er is wel een plafondventilator)

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Zeer goed bevallen en aan te bevelen.

De wijnbar was al om 22.00 uur gesloten.

Er was een uitgebreid ontbijtbuffet. Zeer centraal gelegen. Metro om de hoek, net als garage voor de auto. Hotel ligt midden in het centrum en de kamer is prachtig en goed uitgerust met vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteitveehouding zeer goed.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Locatie, veel leuke kroegjes eromheen.

Locatie, veel leuke kroegjes eromheen. Lift om naar de benedenstad te gaan direct naast de hotelingang. Ideaal om zowel boven als beneden Lausanne te verkennen.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Te warm onvriendelijk te duur
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkraan defect. Geen airco...kamer was niet gekoeld door shades toen wij om zes our binnenkwamen stond zon vol in kamer te schijnen. De ventilator heeft onvoldoende koeling. Badstop defect waardoor water bij douchen langzaam weg loopt. Voor de parkeer garage kregen we een korting voucher maar die konden we nergens inwisselen omdat er r gewoon niemand aanwiezug was om 830...al net al laatste keer wine bar voor ons....

Uitzicht

Lawaai Zeer kleine kamer

Gehorig aan straatzijde

Goed bed.

Geen airco, slechte kussens heel dun

Goed bed.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Goed ontbijt, prima kamer

Kamers extreem warm, geen airco!

Goed ontbijt, prima kamer

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

prima ontbijt;

prima ontbijt; mooie ontbijt lokatie

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Geen wijnbar!

Geen wijnbar! Ontbijt te duur- weinig keuze

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Perfecte ligging, aangenaam ontbijt

Perfecte ligging, aangenaam ontbijt

• Beoordeeld op: 6 december 2016

Een knus klein hotel centraal gelegen.

Geen opmerkingen

Het ontbijt was lekker, in een zaal met uitzicht op de omgeving. De kamers waren net.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Prima tussenstop richting Italië .
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt is toch echt wel veeeeel te duur! Dan maar koffie en croissant voor 6 ch.

Prima gelegen Zeer nette kamers

• Beoordeeld op: 30 juli 2016

Fijne kamer, maar te warm

Geen airco Veel te warm in de zomer

Fijne douche, goed bed

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Niet Voor herhaling vatbaar!

Heel warme kamer waardoor slapen onmogelijk was. Onvoldoende proper. Bij het ontbijt zaten vliegjes op de broodjes, daarom elders gaan eten

• Beoordeeld op: 7 april 2016

De locatie is super.

Het ontbijt (koffie-croissant) is miniem en te duur voor wat het is. De formule "ontbijtbuffet" is ook te duur, en eigenlijk niet echt speciaals.

De locatie is super. De familiekamer voor drie is heel praktisch. Goede geluidsisolatie als het raam dicht is. Heel wat goede restaurants in de buurt. Goede aansluiting op de metro. Gratis openbaar vervoer.

• Beoordeeld op: 30 december 2015

De ov kaart die we gratis voor ons verblijf kregen, de...

Enige heel kleine minpuntje waren de voor ons erg slappe kussens omdat we harde kussens gewend zijn.

De ov kaart die we gratis voor ons verblijf kregen, de centrale ligging, de stilte ondanks de drukte buiten.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2015

Uitstekende kamer.

Het zou goed zijn als het hotel al op hun site of op de Booking pagina vermeldt dat ze een prijsafspraak hebben met een parkeergarage in de buurt (Mon Repos) zodat je direct op de juiste plek geparkeerd staat. De ontbijtruimte is nu in de kelder i.p.v. onder het panoramadak (wat foutief nog wel op de Booking-pagina staat). Maar een kniesoor die daar op let.

Uitstekende kamer. Schoon en voorzien van nieuw meubilair. De prijs was erg goed, en had waarschijnlijk te maken met het feit dat het hotel momenteel gerenoveerd wordt (ik schat dat ze nu halverwege zijn). Van de renovatie merkte ik weinig behalve dat er bouwvakkers in de lobby waren. Uitstekende lokatie, vlakbij metroingang (25 meter lopen) en dat is in heuvelachtig Lausanne zeer welkom. Gratis OV-kaart voor het gehele verblijf!

• Beoordeeld op: 22 mei 2016

Ik had kamer aan de drukke straatkant, het was niet mogelijk...

Ik had kamer aan de drukke straatkant, het was niet mogelijk met het raam open te slapen;

• Beoordeeld op: 21 april 2016

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 25 januari 2016

Goede locatie.

Goede locatie. Prima kamer. Goed sanitair. Prettig een kaart voor het openbaar vervoer

Er zijn ook 17 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.