Beoordelingen over Hotel Couronne Superior 3-sterren

Kirchstrasse 15, 3920 Zermatt, Zwitserland

#82 van de 349 hotels in Zermatt

Mooie en goede ligging met mooi uitzicht op de Matterhorn en vriendelijk personeel
    • Classic Tweepersoonskamer

Een terras waar we niet op konden daar de vensters te hoog waren, zéér jammer. Jammer dat de loungeterras al vroeg gesloten was, als we van onze wandeling kwamen en ons wat opfristen was ze al gesloten. Weet niet wanneer ze sluit maar om 20u was ze al gesloten.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

adembenemende omgeving, gezellig dorp, alles heel duur
    • Classic Tweepersoonskamer

Wij kozen Zermatt omdat dat vanuit België het dichtste ski-gebied was met sneeuwzekerheid (gletsjer). Het is echter een heel mondain dorp en alles is vrij duur: pizza: 25 euro, spaghetti: 26 euro, zeer dure kleding- en souvenirwinkels, ... Ook de rit naar daar, net wat tol betaald en een stukje met de wagen op de trein: +/- 60 euro in totaal enkele rit. Allemaal zinloze extra kosten, en dat maakt het allemaal iets minder sympathiek.

Autovrij + de ligging is perfect. Je komt buiten uit het hotel, stapt 50 meter tot aan de bushalte, rijdt 2 minuten met de bus en je komt aan de ski-lift. Van aan het hotel stap je 200 meter en komt in de hoofdstraat, ideaal. Prachtig, zeer gezellig dorp! Alle restaurants, winkels, bars waren super gezellig en heel netjes. Adembenemende omgeving met de Matterhorn in de hoofdrol.

Fijne locatie voor een kort verblijf in Zermatt!
    • Classic Tweepersoonskamer

Lekker ontbijt! Zeer vriendelijk personeel. We hebben ons bagage kunnen achterlaten terwijl we onze bergtrip volbrachten!

Balkon, zwembad, ontbijt en diner

Bed

Balkon, zwembad, ontbijt en diner

Geweldig.

Douchen in het bad.

Locatie was super, heerlijke kamer en ontbijt.

• Beoordeeld op: 13 maart 2016

Alles is goed.

Matras voor mij iets te hard. Mijn vrouw vond het wel goed.

Alles is goed. Nette kamers, zeer schoon. Aardig personeel, goed ontbijt. Heel centraal gelegen, bus voor ski lift dichtbij, aardig restaurant en zonnig terras.