Beoordelingen over Hotel Crusch Alba Zernez 3-sterren

Röven 53, 7530 Zernez, Zwitserland

#1 van de 10 hotels in Zernez

9,7

Het was schoon en we hebben redelijk geslapen, maar de volgende keer zoeken we toch nog even verder.

Formaat en faciliteiten in de hotelkamer en van het hotel waren in negatieve zin niet in verhouding tot de prijs van 190 per nacht obv. overnachting met ontbijt. We kregen een erg kleine kamer en vooral badkamer met niet goed af te stellen douche en lekkende douchedeur. Het ontbijt is puur op basis zelfbediening (koffie, thee uit automaat), was daarnaast erg karig en bij aankomst halverwege troffen we al veel lege schalen aan. Hotel ligt naast bijbehorend restaurant/pizzeria en in de tussenliggende steeg was de afvalstraat waar het personeel zeer luidruchtig te werk ging. Advies is om niet de hotelkamers links in het hotel te nemen of aan de voorzijde. Bij vertrek wilde men ons met enige overredingskracht de hotelovernachting laten afrekenen ondanks het feit dat deze reeds vooraf was voldaan. Na het overleggen van diverse bewijzen (e-mails en betaalbewijs) ging men akkoord. Samengevat was het dus gewoon niet zo'n goede ervaring. Al vele jaren komen we in hotels in de alpen (zomer- en wintersport) en we hebben ruim voldoende vergelijkingsmateriaal.

Mooie styling van de hotelkamers en schoon.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Super verblijf in een bijzonder mooie omgeving!

De uitstraling van het gehele interieur door gebruik te hebben gemaakt van natuurlijke materialen voelde heel warm aan. Uitstekende keuken en een bijzonder uitgebreid ontbijt buffet. Schone kamers en vriendelijk personeel.

correct

een lift in het gebouw zou geen overbodige luxe zijn !!!

uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 19 augustus 2015

Het goede ontbijt.

Geen telefoon op kamer en helaas geen lift.loop slecht en had een kamer op de 3e etage.

Het goede ontbijt.en de behulpzaamheid van het personeel tijdens het ontbijt Op

• Beoordeeld op: 4 maart 2016

Mooie en stijlvolle kamer

Wifi verbinding op de kamer was matig

Mooie en stijlvolle kamer Uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 21 augustus 2015

Super goed gelegen voor een tripje door de bergen en een...

Super goed gelegen voor een tripje door de bergen en een heel lekkere keuken