Beoordelingen over Hotel dell'Angelo 3-sterren

Piazza Grande, 6600 Locarno, Zwitserland

#35 van de 41 hotels in Locarno

Fijne week gehad

Irritante kerkklok die als t bijvoorbeeld 11.00 uur was 11 keer slaat om 11.00 uur, idem nog 11 keer om 11.03 en idem nog een keer om 11.30 !!! En dan zo de hele dag door te beginnen om 07.00 uur s ochtends . Terrible ! Het hotel heeft daar geen schuld aan natuurlijk ....

Geweldig ontbijt en prima kamer Fraaie aankleding van de gehele accomodatie

Functionele tussenstop richting Italië. Gezellige buurt voor terrasje en avondwandeling.
    • Vijfpersoonskamer

's avonds was er wel wat lawaai van de omliggende terrasjes (= normaal aan een stad). 's morgens om 6h begonnen de poetsploegen al om het plein vrij en proper te hebben voor de wekelijkse markt. Waarschijnlijk is dit niet dagelijks, maar het viel wel enorm tegen... De keuken was slotvast omdat die apart moest bijgehuurd worden.

Locatie in de uitgangsbuurt (gezellig marktplein). De gezinskamers, voor 6 personen ligt aan de andere kant van de straat, tegenover het eigenlijke hotel. Het zijn appartementjes waarvan de woonkamer ook omgevormd is tot slaapkamer (--> dus 3 aparte, ruime, slaapkamers en een badkamer).

Centraal gelegen hotel, maar voor het geld dat je er neerlegt, zouden ze toch wel mogen lachen.

Bij boeken had ik per ongeluk de optie zonder ontbijt genomen. Bedrag was wel gelijk betaald. Meteen erna met booking gebeld om te vragen of dit nog kon worden veranderd, maar dat wilde hotel niet. Ontbijt nu alleen nog voor hoofdprijs.

We kregen als kamer een soort van leegstaand appartement, waarin bedden, tafel en bank stonden. Dus veel ruimte, was wel handig, zeker bij slecht weer.

- in het hart van locarna aan de piazza grande en op...

- in het hart van locarna aan de piazza grande en op loopafstand van het station - heel mooi oud interieur en prachtige ontbijtzaal met zicht op de piazza grande - dakterras met zicht op de stad - kamer met oude radio, is zeldzaam maar vind het altijd om voor muziek de tv niet te hoeven aan steken, nr 6 is een nonstop music zender

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Mooi Ticino

het personeel was niet al te vriendelijk,s'morgens bij het ontbijt kon er nog geen buongiorno af,bij de incheckbalie waren ze hoofdzakelijk het Italiaans machtig (wij dus niet) maar als men met toeristen moet omgaan van alle verschillende nationaliteiten zou men toch verstaanbaar Frans of Engels moeten spreken,wij verstonden er soms niets van, het is een oud hotel,en airco zou er méér dan welkom zijn,het was in het ganse hotel zéér warm,na een vijftal dagen stond er een ventilator op onze kamer(niet op onze vraag voor alle duidelijkheid) dat vond ik wel sympathiek,het hielp een beetje,er was bv ook geen ijskastje om een beetje water fris te houden met dergelijke warme temperaturen (36° in de schaduw) verder zijn de prijzen in de aanpalende restaurants(en ook in dell angelo) zeer duur (24Fr voor een gewone spagetti) maar dat hadden wij min of meer verwacht

het Ticino ticket waarmee men gratis met bus en trein kan reizen in heel Ticino is geweldig,er was wel info via de folder van het hotel,maar naar het ticket hebben wij zelf moeten vragen,en het lag nogthans klaar ter onzer beschikking,men had het ons ook kunnen overhandigen bij het inchecken,en zodoende hadden wij er vlugger gebruik kunnen van maken,wij waren er tenslotte maar 10 dagen, de prachtige natuur en vele bezienswardigheden en het heerlijke weer waren meer dan ok,het is een zeer mooie streek,een aanrader om te bezoeken,een ander zwitserland

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

Misleidende info bij reservatie. Kamer in annex ipv hotel. Kostprijs idem. Comfort duidelijk niet!

We hadden een kamer gereserveerd in het hotel en kregen een kamer in de niet gerenoveerde annex. Kostprijs was idem, comfort helemaal niet. We moesten ook zelf op zoek naar onze kamer in de annex en werden hierbij niet geholpen. Mogelijk omdat het personeel wel goed wist dat dit niet de kamer was die we voor ogen hadden bij de reservatie. We hebben dit ook gemeld aan de receptie maar zij gaven aan dat ze hier niets aan konden doen.

De locatie van het hotel is goed.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Waardeloos
    • Vijfpersoonskamer

Ronduit slecht. Het ontbijt hadden we erbij geboekt. 189,- voor een gezinskamer voor 1 nacht. De dame aan de receptie gaf aan dat dit niet het geval was. Moesten we 24,- pp voor het ontbijt betalen en 8 euro pp voor onze 3 kinderen. De jongste is net 2 geworden. Ook voor de parkeerplaats moest worden betaald. De kamer was een bedompe oud hok zonder airconditioning waar 1 raam op een kiertje open kon en waar we met 5 personen sliepen. Een piepkleine douche en het was er vies. Ik voel me echt opgelicht!

• Beoordeeld op: 27 juli 2016

Fijn maar duur

Dat ze in het restaurant van het hotel de koers 1 euro is 1 chf aanhielden, duur etentje zo

De ruimte was heerlijk, prachtig appartement, fijne badkamer

Locatie en ontbijt

Locatie en ontbijt

Ondanks dat het niet modern oogde was alles schoon en zeer...

De temperatuur van het restaurant en de ontbijtzaal was onprettig hoog

Ondanks dat het niet modern oogde was alles schoon en zeer goed onderhouden

• Beoordeeld op: 5 maart 2016

Ruime kamer.

Bereikbaarheid bleek een drama. Het hotel ligt in een autovrije zone; onduidelijk of ik er met de auto in mocht (het mag). Verder leidde mijn navisoftware (van begin 2015) me onverbiddelijk naar straten die ofwel niet meer bestonden, ofwel ontoegankelijk waren voor auto's. Tel daarbij op het tergende eenrichtingsverkeerregime en het recept voor intense ergernis is gegeven. Oplossing zou zijn het vermelden een bereikbaar adres, *inclusief* een huisnummer.

Ruime kamer. Lekkere pizza. Mooi gelegen aan centrale plein. Prima prijs-kwaliteit-verhouding

• Beoordeeld op: 24 augustus 2015

Schone nette kamer aan het dakterras.

Personeel doet het lekker op z'n Italiaans. Beetje sloom dus, neemt gewoon uitgebreid de telefoon op terwijl je aan t inchecken ben.

Schone nette kamer aan het dakterras. WiFi was goed.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

locatie, inrichting hotel en de ontbijtzaal

Geen airco!! Kan echt bij niet 34 graden buiten. Geen oog dicht gedaan door hitte op de kamer en herrie van de aangrenzende plein. Kamer wel heeeel sober. Prijs/kwaliteit onder de maat.

locatie, inrichting hotel en de ontbijtzaal

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Het hotel bevindt zich op een prima locatie.

Het hotel bevindt zich op een prima locatie. De prijs/kwaliteitverhouding is echter teleurstellend. De kamer is oud (wel schoon). Buiten was het 35 graden, op de kamer 33 graden. Gevolg: slecht geslapen. Gelukkig maar 1 nacht geboekt i.v.m. doorreis naar het vakantie adres. Het ontbijt was voldoende, maar niet meer dan dat.

• Beoordeeld op: 5 juli 2015

Service

Service Wat hadden geboekt voor 4 personen en een kamer in het hoofd gebouw. Men bracht ons naar een afgelegen appartement. Voor het bedrag van ruim 180 euro was dit zeer slecht

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

Het eten s avonds drie keer terug gestuurd !

Het eten s avonds drie keer terug gestuurd !!!! alle twee aan de diaree!!!!! Gewoon slecht en toen vroegen ze of anders een pizza wilden !!!! Nooit meere

• Beoordeeld op: 7 mei 2015

Ligging in centrum

We kregen kamer 410, achteraf en bovenin. Zeer slecht korte bedden (5stuks). Schuin dak dus vaak hoofd gestoten en met de harde regen werd's nachts iedereen wakker van de regen op de schuine dakramen. Geen 150 euro waard! Ontbijt eenvoudig, helaas niet glutenvrij

Ligging in centrum

• Beoordeeld op: 24 september 2015

Gehorigheid, bedden

• Beoordeeld op: 24 augustus 2015

Het hotel ligt fantastisch midden in de stad

Niet van deze tijd, geen airco en dat bij 32C!

Het hotel ligt fantastisch midden in de stad

• Beoordeeld op: 7 juli 2015

extreem slecht te ventileren veel te warme kamer

extreem slecht te ventileren veel te warme kamer

• Beoordeeld op: 26 april 2015

slecht te bereiken per auto, parkeren in garage erg duur €...

slecht te bereiken per auto, parkeren in garage erg duur € 25,00 terwijl dit voor € 7,00 had gekund wanneer ze dit bij de receptie hadden verteld.