Beoordelingen over Dorint Blüemlisalp Beatenberg/Interlaken 4-sterren

Hubel 114, 3803 Beatenberg, Zwitserland

#9 van de 15 hotels in Beatenberg

Super service en kindvriendelijk hotel
    • Familieappartement

Afgemeten aantal cups voor koffiezetapparaat dat niet goed werkte. Faciliteiten keukentje alleen tegen betaling (zelfs geen bestek). Binnenzwembad koud qua temperatuur. Niet goedkoop.

Super kindvriendelijk, hartelijke ontvangst met knuffelberen voor de kinderen, fijn gezinsappartement met 2 verdiepingen en aparte kinderslaapkamer en aparte badkamer. Goed en uitgebreid ontbijt en goed a la carte restaurant. Kindermenu’s mogelijk en speciale tekenboekjes en potloden voor de kids. Mooi zwembad en saunafaciliteiten. Goede chateaubriand (aanrader!).

Prachtigge locatie, mooi hotel, mooi maar duur land.
    • Comfort Duplex Appartement

Eigenlijk weinig, de locatie is minder centraal gelegen. De gratis bus brengt je wel naar interlaken maar je moet wel op de tijd letten anders ben je zo een uur wachttijd kwijt. Zwitserland is sowieso duur, wil je echt genieten van de omgeving hoop dan voor goed weer (niet ten nadelen van het hotel natuurlijk).

Uitgebreid en goed ontbijt, Grote familie kamer met meer dan genoeg opbergruimte, door appart slaap gedeelte toch 's extra rust. Prachtig uitzicht op het meer/bergen (als het weer meewerkt natuurlijk). Een super plus punt voor de aanwezige inclusieve WIFI, snel overal en zonder beperkingen. Soms erg handig met kinderen :-) Verder hadden we bijna altijd de beschikking over een mooi 'prive' zwembad, maar dat is deels geluk natuurlijk.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Super!
    • Comfort Duplex Appartement

Het hotel kan hier niets aan doen, maar we hebben niet van het uitzicht kunnen genieten. Ik vermeld dit toch even, omdat ik geinteresseerden erop wil attenderen om de weersverwachting te checken van tevoren. Als je speciaal voor het uitzicht dit hotel boekt, dan moet het weer natuurlijk wel mee zitten! :)

Leuke kamer doordat je 2 verdiepingen hebt! En op beide verdiepingen ramen. Bovenin ook een balkon met (in principe) geweldig uitzicht. (Hotel zit op 1200 meter hoogte!) Helaas hebben wij dat niet mogen ervaren omdat het 's-ochtends nog heel mistig was en pas na het uitchecken in de middag wat opklaarde.

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Verblijf perfect op prachtige lokatie maar te weinig zekerheid voor ski- en snowboard liefhebbers.
    • Standaard Appartement

Het weer! We kwamen om te skien maar er was totaal geen sneeuw in Beatenberg zelf. De lift naar de Niederhorn was gesloten i.v.m. de wind. Op andere plekken in Zwitserland lag heel veel sneeuw maar dan moet je gaan rijden. M.a.w. voor sneeuwzekerheid moet je niet in dit gebied zijn.

Ligging, eten, faciliteiten en gastvrijheid.

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Ik zou zeker weer een keer verblijven.
    • Comfort Duplex Appartement

De parkeervakken van het parkeergarage was nogal krap. In/uit rijden ging moeizaam met een Volkswagen Arteon.

De locatie met een uitzicht naar de bergen was fantastisch. Kamer die ik kreeg was ruim.

Fantastische omgeving en prachtig uitzicht.
    • Comfort Duplex Appartement

Fantastische omgeving en prachtig uitzicht. Neem NIET de kortste weg van Bern naar het hotel. Die weg is heel smal en heel eng om een tegenligger te passeren. Rij liever om via Interlaken

Prachtig gelegen hotel (op de Beatenberg).
    • Familieappartement

Door de ligging op de Beatenberg moet je steeds 13 km met de auto (of de gratis) bus de berg op en af rijden voor je vanuit Interlaken zaken kunt ondernemen. Op de berg zijn weinig faciliteiten, maar wel een bakker en een supermarktje (alles Zwitsers erg duur).

Prachtig gelegen hotel (op de Beatenberg). Appartement voor 4 personen was echt top. Keukengebruik erbij boeken is zeker de moeite waard. Goede faciliteiten en lekker eten.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Wij komen nietmeer terug.
    • Comfort Duplex Appartement

Onze kamer is niet schoongemaakt tijdens ons verblijf en we hebben geen schone handdoeken gekregen. Hotel zat vol met Arabische mensen. Verschillende nationaliteiten vinden wij uiteraard geen probleem, maar alleen maar mannen men baarden en vrouwen met boerka's in het restaurant vonden wij heel vervelend.

Kamers gehorig
    • Superior Appartement

Groepen Aziaten brutaal en lawaai

Eénmaal hier gelogeerd kom je zeker terug!
    • Comfort Duplex Appartement

Zeer vriendelijke bediening en hulpvaardig. Prachtig gelegen om te wandelen.

Heerlijk relaxed !

Top !

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Heerlijk ontbijt
    • Kamer Geselecteerd bij het Inchecken

Best wel koud in het appartement

Heerlijk ontbijt

Kamer en ontbijt

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

heerlijk ontbijt, zwembad an saunafaciliteiten
    • Standaard Appartement

afstand tot nabijgelegen grotere skigebied

heerlijk ontbijt, zwembad an saunafaciliteiten

• Beoordeeld op: 17 november 2016

Hier komen we heel graag weer een keer terug.
    • Standaard Appartement

Prachtig gelegen met super uitzicht. Lekker gegeten, voor Zwitserse begrippen erg goedkoop. 42 euro voor een uitgebreid 4 gangen buffet.

• Beoordeeld op: 23 februari 2016

Heel erg fijne 2 nachtjes hier gehad.

Bedden beetje hard.

Heel erg fijne 2 nachtjes hier gehad. Aardige mensen, mooi uitzichr, lekker gegeten. Aan te raden

• Beoordeeld op: 10 mei 2015

Verouderd meubilair kamer (ouderwets), mag iets frisser

• Beoordeeld op: 11 maart 2015

Het gehele verblijf