Beoordelingen over Hotel Saaserhof 4-sterren

Lehn, 3906 Saas-Fee, Zwitserland

#48 van de 130 hotels in Saas-Fee

9,7

Heerlijke natuurvakantie in frisse lucht met voedsel van een ongekende kwaliteit.
    • Standaard Tweepersoonskamer met douche (2 aparte bedden)

Eigenlijk viel niks echt tegen. Voor Europeanen is het wel duur daar, maar alles is duur overal in Zwitserland. Wat tegen viel was de realisatie dat Europa diep corrupt is door voedsel in Zwitserland te krijgen dat nog smaakt zoals het er 40 jaar geleden smaakte. Bij ons kan je dat al lang niet meer krijgen.

Locatie, uitzicht kamer, vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel. We kregen een burgerpas om ongelimiteerd gebruik te maken van de gondels. De kwaliteit van het voedsel daar: Bij ons kan je dat al lang niet meer krijgen. In dat opzicht is eenvoudige zaken zoals worst of salami aan die kwaliteit eten goedkoop, want bij ons kan je dat eenvoudigweg niet krijgen, tegen om het even welke prijs.

• Beoordeeld op: 21 april 2016

Het ontbijt was super lekker .

Het ontbijt was super lekker . De hygiene is zeer goed