Beoordelingen over Hostellerie de la Vendee 3-sterren

Chemin de la Vendée, 28, 1213 Genève, Zwitserland

#84 van de 95 hotels in Genève

Hygiënisch goed maar nodig toe aan opknapbeurt. Wel vriendelijk personeel dat goed Engels sprak

Was erg warm in de kamer 's nachts, ondanks dat 't buiten vrij fris was. Kamer ziet er beetje verlopen uit. Bad was erg versleten, badkamer plafond zat wat schimmel en zag er slecht uit. Beetje te veel meubels voor de zithoek. Leer vd stoel was volkomen versleten. De koelkast deed het niet. De schuifvitrage kon niet gehele oppervlakte van het raam bedekken. Voor peijs van 200,- voor 2 nachten met 2 personen vonden we de peijs kwaliteit verhouding voor hotel buiten centrum van Genève matig.

Goede bedden en met de tram (gratis kaart voor ov van hotel is super) ben je in 10 minuten in het centrum

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Ik vind het ontbijt €20,00 per persoon duur, dit hebben wij dan ook niet gedaan. Ook was het kussen super dun, waardoor ik een beetje last had van mijn nek. Maar dit zijn echt de enige minpunten. Genéve is een dure stad, dus voor een hostellerie is dit echt uitstekend. Prima prijs kwaliteit verhouding.

Het personeel was erg vriendelijk. De kamer was redelijk groot met in principe alles wat je nodig hebt. Prive parkeerplaats top! Voor €15,00 kun je de hele dag staan, dat is veel goedkoper dan een parkeergarage in de stad of andere hotels. Met het gratis OV kaartje kun je gemakkelijk heel Genéve verkennen. Verder was de kamer ook schoon! Foto's van de kamer heb ik niet gemaakt, omdat we erg kort verbleven. Maar ze zien er exact uit zoals aangegeven.

Goede prijs/kwaliteit-verhouding.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kleine kamer, geen werkende TV

Goede prijs/kwaliteit-verhouding. Eenvoudig maar goed.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Bij het inchecken werd mij verteld dat ik moest betalen,...
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Bij het inchecken werd mij verteld dat ik moest betalen, terwijl ik al betaald had. En er werd mij 13,50 city tax opgelegd terwijl deze 3,30 was.

Aangenaam

Totaliteit + prijs/kwaliteit ok

• Beoordeeld op: 8 november 2015

buitengewoon behulpzaam, ruime kamer,

rien du tout

buitengewoon behulpzaam, ruime kamer, bus voor de deur.