Beoordelingen over Swiss Star Zurich Airport

Obstgartenstrasse 22/24, 8302 Kloten, Zwitserland

#5 van de 5 hotels in Kloten

Gebaseerd op 3098 beoordelingen over dit appartement

6,4

Zeer goed voor de prijs kwaliteit verhouding

De kamers waren netjes en schoon, alles nieuw, ik was bang dat het zou tegenvallen vanwege slechte recensies maar viel 100% mee. Alleen je moet wel via internationaal bellen bij problemen met de keycode. Zonder tel niet te doen. Keycode werkte niet goed maar na bellen probleem opgelost

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Kamer is ok, ontvangst was niet ok.
    • Appartement (2 Volwassenen)

Ik had geen toegang tot mijn sleutel. Het was ook heel verwarrend omdat je het op moet halen met een code, ik had de code maar het lukte me niet om hier de kluis mee te openen. Daarnaast wist ik niet wat mijn kamernummer was omdat dit niet naar mij toegezonden was. Later blijkt dat in die kluis een pasje ligt waarmee je de stroom aan kan zetten. Maar noem dat dan geen sleutel...want je "sleutel" is de code waarmee je de voordeur en kamer kan openen...... Aangezien er geen personeel aanwezig is kon niemand me helpen, ik heb toen gebeld naar een nummer maar kreeg een bandje te horen en geen medewerker te spreken en de reactie op mijn mail hierover kreeg ik pas na 2 uur. Gelukkig was er toevallig iemand in het gebouw om mij te helpen want anders was ik radeloos geweest. Op het moment van mijn verblijf vonden er werkzaamheden plaats. Onder mijn raam was iemand urenlang aan het boren...vreselijk geluid en heel irritant.

Grote kamer en alles is aanwezig wat je nodig hebt. Omdat ik een overstap van 24 uur had in Zurich zocht ik een accommodatie dichtbij het vliegveld, deze was met een bus makkelijk te bereiken (eerste bus vertrok om 5:22 uur en dat was prettig).

Top adres voor een hele aantrekkelijke prijs!
    • Appartement (2 Volwassenen)

Top adres vlakbij de luchthaven om te overnachten tussen 2 vluchten door. Ik ben er naartoe gelopen en dat was prima te doen (met Google maps), 15 min. Ik voelde me als vrouw alleen 's avonds in het donker niet onveilig op het stuk, de stoep is breed en er rijden regelmatig auto's langs. De sleutel is makkelijk op te halen: ingang bij nummer 24 (met je code), een paar treden de trap op en uit de 'postbussen' weer met je code de sleutel halen. App was brandschoon, lekker warm (januari) en goed uitgerust. Fijne grote douchekop, een extra gericht leeslampje bij het bed (ontbreekt vaak) en zelfs het toiletpapier was van goede kwaliteit. Keuken heeft pannen om 's ochtends wat water voor thee op te warmen. Mijn iPhone en MacBook kon ik zonder extra verloopstekker opladen. Van de vliegtuigen heb ik totaal geen last gehad, niets gehoord tijdens mijn slaap en ik slaap erg licht. Echt een aanrader om hier te verblijven.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Nette en ruime kamer
    • Appartement (2 Volwassenen)

Het was erg warm op de kamer en er was geen airco. Ramen konden wel helemaal open waardoor er 's nachts wel wat koelere lucht binnenkwam.

Nette en ruime kamer

Prijs-locatie was top voor een overnachting dicht bij het...
    • Appartement (2 Volwassenen)

Ik ben er aan gewend, maar andere gasten kan het tegenvallen: uiteraard hoor je vluchtverkeer...

Prijs-locatie was top voor een overnachting dicht bij het vliegveld - ivm heeele vroege vlucht...

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Goed verblijf gehad in een rustig en schone ruime hotelkamer.
    • Appartement (2 Volwassenen)

Nachtkastje naast het bed met lamp erop. Maar geen stopcontact er in de buurt.

De hygiëne Was top, alles Was schoon. Ook in de keuken. Bedden waren netjes. Goed geslapen door de rolluiken.

• Beoordeeld op: 13 december 2016

- Appartement was goed
    • Appartement (2 Volwassenen)

- Inlogcode voor sleutelkluis werkte niet want startte met cijfer "0". Er moest gebeld worden naar de helpdesk - Slechts 1 kookplaat - Speciale stopcontacten waardoor eigen waterkoker niet te gebruiken was - 1 pan aanwezig, echter zonder deksel en met gammele steel - strijkplank aanwezig echter strijkbout ontbrak - parkeren in blauwe zone slechts gratis van 19:00 t/m 8:00, anders max. 1 uur

- Appartement was goed - Supermarkt op loopafstand

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Bed om te slapen was comfortabel, goed uitgerust.
    • Appartement (2 Volwassenen)

Alles aanwezig in de keuken alleen misten we een waterkoker!

Bed om te slapen was comfortabel, goed uitgerust. Badkamer was klein maar praktisch. Geen geluidsoverlast.

Handig verblijf bij luchthaven Kloten.
    • Familiesuite

Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Can not place an order

sleutel halen en voorzieninge

1 appartement had geen handdoeken

1 appartement had geen handdoeken

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Uitmuntend iedereen aan te raden

N.v.t

Hygiëne service ook fe 24.7 dervice is top

Kamer niet goed schoongemaakt.
    • Appartement (2 Volwassenen)

Kamer niet goed schoongemaakt. TV werkte niet.

Uitstekend verblijf
    • Appartement (2 Volwassenen)

Vlak bij luchthaven, laag geprijst, uitstekende voorzieningen.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Erg goed
    • Appartement (2 Volwassenen)

Lokatie dicht bij het vliegveld (10 minuten lopen)

Redelijk voor een redelijke prijd
    • Appartement (2 Volwassenen)

Geen mogelijkheid om even buiten te zitten. Gebouw stond in de steigers

Compleet appartement

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

presies wat ik had verwacht
    • Appartement (2 Volwassenen)

de wc deed de laaste dag het minder goed en er was geen waterkoker

de kamers waren schoon en het was wat ik verwachte

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

zeker goed

wifi werkte niet s'avonds

mooie kamer

• Beoordeeld op: 31 maart 2016

Locatie.

Erg veel lawaai overlast. Auto's die met draaiende motor ijs aan het krabben zijn en ondertussen genieten van een hard stukkie muziek. Verder zijn arriverende gasten erg duidelijk te horen snachts( koffers over ribbels acheringang). Ook was er erg veel stuk. Verlichting knippert steeds de shutters voor de ramen stuk. Op de knop van de verwarming stond voorzichtig draaien ? Stang van douchekop zat los. Rook trok van voordeur door hele gebouw. Koffiemachine was na de eerste dag al verwijderd. Kon dus de eerste ochtend geen koffie maken.... Enne uitzicht viel tegen... Shutter was dicht en KON niet open.

Locatie.

• Beoordeeld op: 13 maart 2016

Simpel maar nette appartementen ideaal voor korte verblijven...

Kan mij voorstellen dat er mensen zijn die voor andere doeleinden dan een actieve vakantie naar Zürich komen en wat meer luxe willen hebben. Dan zijn er genoeg andere (duurdere) opties. Vooral in de avonduren zijn de vertrekkende en dalende vliegtuigen goed te horen (persoonlijk geen problemen mee)

Simpel maar nette appartementen ideaal voor korte verblijven of de actieve reiziger die veel buiten de kamer aanwezig is. Gratis Wi-Fi , koelkast/vriezer , magnetron en bestek aanwezig en badkamer met douche. Op loopafstand van het vliegveld , bushalte voor de deur.

• Beoordeeld op: 18 februari 2016

Dicht bij het vliegveld

Personeel kan je niet vertellen waar het hotel ligt. Geen druk op de douches. Bed piept als een gek. Hele slechte service. Let op op de factuur staat een ander adres daar stond ik eerst

Dicht bij het vliegveld

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

Goede toegankelijkheid.

Parkeren

Goede toegankelijkheid. Relatief rustig.

Er zijn ook 11 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Swiss Star Zurich Airport