Beoordelingen over Hotel Meierhof 4-sterren

Promenade 135, 7260 Davos, Zwitserland

Hotel was ok, maar wel redelijk prijzig voor wat het had te bieden

Hotel had iets van “vergane glorie” - beetje outdated maar enige dat echt stoorde was dat de bar piepklein en ongezellig was. Er liep ook een muis rond; best iets aan doen.

Ruime, propere (bad)kamer. Rustig. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Dicht bij begin skipiste. Heel lekker en uitgebreid ontbijt. Heerlijke cake en koffie om 16h. Welness is ok. Tv op kamer was uitstekend.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

DRINGEND een nieuw management, opknapbeurt en kok nodig!!

Kamer : * we sliepen in de zijstraat van het hotel maar hoorde vanaf 6u in de ochtend veel lawaai van de promenade (hoofdstraat): vrachtwagens, bussen, motors, auto's * Tapijt was vuil * badkamer: heel lage wasbakken precies voor rolstoelpatiënten, douche onhandig in bad veel te smal en gordijn kon niet volledig rond bad, voetenwasbakje is overbodig in 2017, spiegelkast heel onhandig. Je moet ze laten openstaan om aan je producten te komen maar dan heb je geen spiegel. Ontbijt: * vers fruit was niet vers maar ROT. Ik nam watermeloen en die was precies mousse en bruin. Het andere"vers fruit" zag er ook niet al te best uit. * we gingen elke dag rond 8.30u ontbijten en er lagen broden om zelf af te snijden. Dit is niet eenvoudig om dun te snijden met een mes dus automatisch had je dikke sneden. Heel mjin gehemelte begon pijn te doen van de harde korsten. De croissants die er lagen waren niet goed afgebakken, nog deeg binnenin! Als we een ochtend om 7u kwamen waren de croissants wel goed afgebakken. Kwam het omdat we nu de eerste lading hadden? * op een ochtend en niet alleen wij, was er zelfs geen tafel gedekt dus gaan zeggen. De dagen nadien liep er constant iemand in de ontbijtruimte en bij het avondmaal om alles te controleren. * het vlees en vis bij het ontbijt: koeling, vers? Dus nam ik maar elke morgen spek tussen mijn brood * de laatste 2 ochtenden ben ik zelf naar de bakker gegaan om vb. een aantal broodjes te gaan kopen als ontbijt want dat was er niet. NU HAD IK EENS EEN LEKKER ONTBIJT! Geen vers fruitsap! * niet op elke tafel stond een vuilbakje Je moest veel zelf kijken en zoeken en nemen zodat je tafel etensklaar was: VAKANTIE?! avondmaal: voorgerecht: de eerste 4 avonden kregen we een halve krop gemengde sla, rechtstreeks uit de zak genomen, op een vrij groot bord met 1 schijfje tomaat en 1 schijfje komkommer en telkens balsamico erover. Na 4 keer ben je het BEU en vroegen we geen voorgerecht meer maar wel moeten betalen!

Niets!!!

Het restaurant in de buurt 😃

Het restaurant in het hotel dat was aangegeven op de website was gesloten.

Het restaurant in de buurt 😃

• Beoordeeld op: 24 februari 2015

Prima ligging in het centrum van Davos.

Veel vergane glorie. Hotel is aan renovatie toe. We kregen tegen onze uitdrukkelijke wens twee kamers op grote afstand van elkaar (ondergrondse gang). Ook het eten is niet meer 4-sterren waardig. Afrader.

Prima ligging in het centrum van Davos. Alles op loopafstand. Hierdoor wel veel verkeer langs het hotel en geen mooie vergezichten. Alles is schoon.

• Beoordeeld op: 10 april 2016

Prima ontbijt en ook prima restaurant.

Prima ontbijt en ook prima restaurant. Aangename verblijfplaats voor congresbezoeker. Voor euro landen wordt Zwitserland wel duur

• Beoordeeld op: 29 maart 2015

prijs /kwaliteit verhouding schandalig.

prijs /kwaliteit verhouding schandalig.