Beoordelingen over Best Western Plus Hotel Mirabeau 4-sterren

31, Avenue de la Gare, Lausanne Centre, 1003 Lausanne, Zwitserland

#9 van de 53 hotels in Lausanne

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

Een rustpauze in een drukke professionele periode .
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Meer

Eigenlijk niets. Het openbaar vervoer met een halte naast de deur, liet ons toe de stad en omgeving op een vlotte manier te ontdekken.

Het Ontbijt was lekker. Het weer was geweldig , en de stad een aangename ervaring.

voor herhaling vatbaar

helemaal niets

mooi interieur proper verzorgd.het personeel is vriendelijk attent en profesonieel echt niets op aan te merken.het ontbijt was buitengewoon goed.dit hotel is een echte aanrader

Mooi, chique en zeer vriendelijk personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Straat

Er was werk aan de weg tegenover. Dus een drukwals dreunde wat door onze kamer. Is natuurlijk tijdelijk. Het eten is best prijzig. (Maar dat is overal in Zwitserland)

Mooi, chique en zeer vriendelijk personeel. De airco deed goed werk. Het was erg warm toen wij er waren. Beperkt parkeren naast hotel maar een grote parkeergarage zit vlakbij.

Heel ruime comfortabele kamers en heel vriendelijk personeel
    • Familiesuite

Toen we van het ontbijt terugkwamen waren ze reeds onze kamer aan het schoonmaken en de poetsvrouw heeft de kamer niet verlaten terwijl we nog gebruik wouden maken van de badkamer en onze bagage moesten maken

Heel ruime comfortabele kamers en heel vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Klassiek Art Deco hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt strikt tot 10u op zondag zou toch iets langer mogen.

Nabij het station van Lausanne (5') en het oude stadscentrum Flon (15'). Hotel in Art Deco stijl. Luxueuse kamers. Eerder kleine badkamer. Apart toilet. Mooi ontbijtbuffet. Zijdelings zicht op meer. Rustige omgeving 's nachts en goed geïsoleerd. Parking aan de overkant 25 CHF/nacht.

Zeer ruime gezinskamer met prima bedden en fijn badkamer.
    • Familiesuite

Ontbijt was best karig.

Zeer ruime gezinskamer met prima bedden en fijn badkamer. Goede locatie.

We waren daar om met de marathon van Lausanne mee te doen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Straat

We waren daar om met de marathon van Lausanne mee te doen. Na afloop stelde het hotel kamers ter beschikking om te douchen. Perfecte service!

zeer prettig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Straat

Goede kamer en zeer goed ontbijt

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Prima locatie vlakbij het station waar ook de metro te...

De kamers zijn erg gehorig. Ik had een kamer op de 3e verdieping en kon duidelijk het (huilende) kind verderop horen. Ook ging er bij de "buren" iemand douchen om 6 uur wat erg duidelijk te horen was.

Prima locatie vlakbij het station waar ook de metro te pakken is.

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Kamers en bedden zijn prima.

Kamers aan de weg kant zijn iets gehorig wegens bouwplaats aan de overkant. Kamerprijzen aan de hoge kant. Geen parkeerplaatsen bij het hotel. Beperkt terras om buiten te zitten.

Kamers en bedden zijn prima. Goede airco. Personeel is erg attent en spreekt diverse talen. Prima ontbijt. Gratis openbaar vervoer Vertrouwd gevoel