Beoordelingen over Motel Gottardo Sud 3-sterren

Via di Mezzo 16, 6776 Piotta, Zwitserland

#1 van de 1 hotels in Piotta

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Prima hotel voor een doorreis

Wel vrij eenvoudig hotel voor de prijs, douche ging paar keer plots van koud naar heet, matras erg hard, dun kussen.

Prima kamer voor een hotelovernachting op doorreis naar Italië. Goede ontvangst om 0.00 's nachts, ontbijtbuffet was prima. Babybedje stond klaar in de kamer bij aankomst, erg prettig.

uitstekende overnachtingsplaats met een matige keuken.

prijs-kwaliteit restaurant was niet goed. Beperkte keus, een van de gerechten was niet goed klaarfemaakt.

kamers uitekend, ontbijt goed, zeer vriendelijk personeel/Als overnachtingsplaats uitstekend.

Mooie locatie voor de terugreis naar huis.

We hadden een groot tweepersoonsbed verwacht vanwege de beschrijving maar kregen twee eenpersoonsbedden. Ons baby slaapt tussen ons dus dat was minder.

Mooie locatie voor de terugreis naar huis. Erg vriendelijk personeel.

Gemiddeld doorreis-hotel

Er is geen airco aanwezig op de kamer... dure overnachting en eten!

Er is een gratis parking en gratis WiFi. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk.

De ligging is uitstekend voor een tussenstop van Italie naar...

Erg slappe kussens in een verder uitstekend bed

De ligging is uitstekend voor een tussenstop van Italie naar huis in NL; vriendelijk personeel, goed eten en fijne sfeer, zeker voor een motel. Voor Zwitserse begrippen niet al te prijzig. Vlakbij snelweg maar net ver genoeg ervan af om geen geluidsoverlast te hebben. Kamer was zeer schoon

Schone gunstige gelegen lokatie, wel prijzig

Geen airconditioning op de kamer. Vrij harde bedden. Relatief duur

Zeer prettige ligging, 5km van gemakkelijk te bereiken autosnelweg en vlak vóór Gotthardtunnel, gerekend vanuit het zuiden. Vriendelijk personeel. Zeer schone accommodatie en ruime kamer

Bezeikte boel

Het hotel was erg basis. Het ontbijt viel vies tegen en toen ik moest gaan betalen moest ik ineens veel meer betalen dan dat ik hier via booming had geboekt. Volgens de receptie had dit te maken met de omrekenkoers. Ik geloof er geen snars van !!!!!

Aangename verrassing

Het à la carte restaurant. Prijs kwaliteit onvoldoende.

Het vriendelijk en professioneel onthaal, behulpzaamheid van het onthaal, de kamers. Ondanks nabijheid snelweg totaal geen lawaaihinder.

Lekker geslapen, jammer van het ontbijt.

Het ontbijt was erg basic, het werd niet steeds aangevuld. Gelet op de prijs die je betaald voor een overnachting voor 2 kamers (5 personen) had dit wel wat beter gekund. Bij een gemiddelde Van der Valk heb je meer keuze.

Heerlijk bed, het "bijzetbed" viel tegen, we hebben zelf nog latjes moeten wisselen, schoon sanitair, prettige douche.

Prima locatie voor doorreis naar Italië, gelegen na de Gotthardtunnel, kamerhygiëne niet tip top.

De schoonmaak van de kamer, (honden)haren op de vloerbedekking. Niet echt een frisse badkamer, was daarnaast erg klein.

Prima gesitueerd voor doorreis van Nederland naar Rome.

Centrale ligging, schoon en lekkere bedden, goed ontbijt.

Ik vond het goed, voldeed aan verwachting.

Centrale ligging, schoon en lekkere bedden, goed ontbijt. Aardig ontvangst en bediening. Prima hotel voor doorreis.

Goede en degelijke locatie. Restaurant goed maar niet bijzonder. Vriendelijk personeel.

Wat gedateerd en sober. Zeer praktische indeling maar intussen iets gedateerd.

Vriendelijke ontvangst, goede receptie en zeer hulpvaardig personeel. Handige locatie en degelijke bouw. Kwaliteit van ontbijt goed.

Idelale overnachtingsmotel nabij St Gotthardtunnel/pas

Niets, althans als overnachtingsplaats.

Ideale ligging voor een overnachting vlakbij de St Gotthardtunnel/pas net voor (richting Noord) of na (richting Zuid)Airolo (nog geen 5 minuten rijden) en toch rustig gelegen. Zo ben je ‘s ochtends zonder file door de tunnel (richting Basel). Vriendelijk personeel

Prima voor 1 nacht

Voor 1 overnachting als tussenstop prima. Omgeving is niets aan. 3 km verderop zit een pizzeria waar men kan eten. Of eten in hotel dat kan ook.

Schoon

....tja.

2 volwassenen en 1 kind geboekt. Geen extra bed, dus erom gevraagd. Prima als je daarvoor moet betalen, maar meldt dat vooraf. Niet als je de rekening krijgt bij uitchecken. Was 2e bezoek. Bijbetalen, maar dan zonder genius korting. Hotel geeft booking.com de schuld van deze fout. Los dat int e n op en laat de gast daar buiten. Vorige keer (2016) alles wel goed geregeld.

....tja...?

Ligging t.

Restaurant, weinig keuze en prijzig. . Geen alternatief in de buurt. Douchekabine was zo klein dat je nauwelijks kon bewegen.

Ligging t.o.v. snelweg. Ruime parkeergelegenheid.

Goed hotel om te overnachten

Booking.com boekt 1 persoonskamers terwijl het gewoon 2 persoonskamers zijn. Kon met mijn man alleen nog 2 1 persoonskamers boeken. Aangekomen in de kamer blijken we twee tweepersoonskamers te hebben, we betaalden voor 2 x 1 persoons!

Prima hotel voor een overnachting aan de snelweg na de Gotthard tunnel. Ontbijt inbegrepen. Mogelijkheid tot dineren. Keurig nette kamer

Niet slecht maar enkele kanttekeningen op zijn plaats...

Zeer basic kamers voor de prijs die je moet betalen. Kleine doucheruimte, kon mijn kont niet keren. In de lobbybar sprak men zeer slecht engels en ook geen duits. De drankjes waren prijzig. En de barkrukken zeer oncomfortabel. In de bar was een vaatwasmachine geïnstalleerd, een oude uitgezaagd en deze erin gepleurt zonder enig gevoel van afwerking.

De ruimtes zijn verder groot en schoon. Het personeel was vriendelijk. De bedden waren echt lekker om op te slapen. Het ontbijt was basic maar verder wel prima. Keuze genoeg. Meer dan thuis.

Toch wel voor herhaling vatbaar.

Klein minpunt was het avondmaal dat was iets minder, we hadden een sla besteld met vis en de andere met kip, maar de sla op zich was niet meer al te fris. Bediening was wel in orde.

Kamer en ontbijt was prima, locatie was ook zeer goed. Wij waren hier samen met onze honden en die konden direct aan het hotel ook lekker uitgelaten worden.

Op doorreis naar Italië (Toscane)

Er stond geen babybedje klaar maar dit was snel geregeld. Het avondeten was pas vanaf 19u dat is laat voor kinderen. Bij een lekkere pizzeria met groot speelveld in de buurt gegeten. Niets voor kinderen om mee te spelen of te vermaken bij dit hotel.

De plek net na de gorthardtunnel was top op doorreis naar Italië (Toscane). Je bent zo weer op de snelweg, echter geen geluid van de snelweg op de kamer te horen. Het ontbijt was lekker.

Valt heel erg tegen!

Letterlijk 5min gewacht voordat de douche warm werd ( ja de goede kant op gezet ). Het diner in het restaurant is niet geweldig, prima maar niet voor de bedragen die ze rekenen!! Het is ook dat ik op het rekening afschrift keek want het bleek dat we een hond bij ons hadden die ik niet heb......... Het was voor ons één overnachting in een rondrit door oa Zwitserland maar voor dat geld kan je veel beter, sfeervoller , en goedkoper krijgen. Ik ga vaak uit van recensies maar waar al deze positieve recensies vandaan kwamen, ik begrijp het niet.....

Tja......

UItstekend overnachtings hotel

Prachtige locatie, dicht bij de snelweg waar we overigens geen geluidsoverlast van hadden. Keurige kamer met goed bed. Personeel was zeer behulpzaam.

Ideal gelegen langs de snelweg voor een tussenstop richting...

Rustig eten in het restaurant gaat helaas niet. Direct na het nuttigen van het voorgerecht binnen 2 minuten het hoofdgerecht op tafel. Niet ideaal om rustig te eten na een dag reizen. Kwaliteit van het eten was normaal.

Ideal gelegen langs de snelweg voor een tussenstop richting Italië. Kamer was netjes en verzorgd.

een aanrader, zeker op doorreis naar Italië, dan ben je al voorbij de Gottardtunnel.

geen negatieve opmerkingen.

lekker gegeten in het restaurant, 's morgens heerlijk ontbijt met ruime keuze. Niet zo ver van de snelweg gelegen en toch geen lawaai hinder.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Prima overnachtingsplek op weg naar Italie

Het restaurant ging pas laat open en het ontbijt was erg karig.

Was voor een overnachting op weg naar Italie. Prima plek. Dicht bij de snelweg,. Fijne kamers en het kinderbedje stond al klaar in onze kamer.

Dicht bij de rijksweg

Hele kleine douchecabine, er was verder niets in de omgeving. Voor overnachtingshotel was het prima hotel, laat aankomen en vroeg weer weg

Dicht bij de rijksweg

Prima overnachtingsplek voor onderweg

De prijs voor een overnachting is een stuk hoger dan in Italië of Duitsland maar gemiddeld voor Zwitserland. Hotel is verder comfortabel maar eenvoudig, dus verwacht bijvoorbeeld geen uitgebreid ontbijt.

Het personeel was uitermate vriendelijk. Verder is de lokatie vlakbij de snelweg tussen Italië en Nederland ideaal om onderweg te overnachten. De snelweg zelf zie en hoor je niet; deze ligt achter en geluidswal. Bedden hebben geen voeteinde en zijn daardoor ook voor lange mensen geschikt.

Een nacht op doortocht naar Italie, met hond in prima accommodatie

Prima no nonsense accommodatie, dier en (gelukkig maar !) mensvriendelijk hotel, prima personeel, beter dan veel andere accommodaties aan de doorgaande route door Zwitserland.

Super hotel, echt een aanrader !

Zeer goed hotel, uitgebreid ontbijtbuffet, mooie en ruime kamer. Rustig gelegen en toch kort bij de snelweg. Echt een aanrader ! En .... ons hondje was ook super blij :-) !!! dus wij ook !

Het diner is er niet al te fraai! De prijs daarentegen aan de dure kant.

Goede ligging kort aan de snelweg! We werden wakker van de koeiebellen die de koeien omhadden in de wei tegenover het hotel. Dat was een leuke bijkomstigheid.

Afdoende

Avondeten a la carte heeft een matig prijs kwaliteitsniveau. Je kunt daarom beter in de buurt wat gaan eten. Het ontbijt daarentegen is uitgebreid en goed.

Prima locatie om een nacht te verblijven zodat je 's ochtends vroeg voor de files door de Gotthard tunnel kunt.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Goed doorgangshotel

Er was zelfs geen koelkast. Stevige kamerprijs van €136 voor één nacht. In Piotta zelf is er niet veel te zien.

De ligging. Het was een eenvoudig maar net hotel. Het ontbijt was uitgebreid genoeg. Genoeg parkeerplaatsen op het terrein van het hotel zelf. Het was een typisch doorgangshotel net voorbij de Gottard tunnel voor reizigers op weg naar Italië, zoals wij. WiFi ook ok.

Aanrader voor doorreis naar Italië

De kussens op de bedden waren wat zacht en dun, miste wat stevigheid.

Nette kamer, goede bereikbaarheid vanaf snelweg. Eenvoudig maar verder goed ontbijt.

Relaxed op doorreis.

De prijs/kwaliteit van het avondeten viel ons wat tegen, in het dorpje direct bij de accommodatie zijn weinig alternatieven.

Mooie locatie tussen de bergen, net door de Gotthard Tunnel. Ideaal op doorreis naar Italië. Schoon, mooie tuin en goed basic ontbijt.

voor een door-reis-hotel prima, maar niet meer dan 1 nacht.

het diner. zie hier boven

DE kamers waren prima evenals de ligging van het hotel. De prijs - kwaliteit van het diner vonden we niet in verhouding. Veel te duur, matige kwaliteit.

Prima adres voor tussenstop op weg naar vakantieadres

kwaliteit v/h ontbijt vriendelijkheid personeel ontbijt

Ligging nabij snelweg. Mogelijkheid om in nabij gelegen dorp bij restaurant te eten vriendelijkheid baliemedewerkster

Uitstekende tussenstop naar of van Italië na of voor de St Gotthardtunnel.

Na 1 nacht geen opmerkingen.

Erg vriendelijke receptioniste die goed Engels spreekt en ons de nodige info over de SAN Gottardotunnel kon verschaffen. Diner erg goed maar Zwitserse prijzen. Ontbijt ook ruim voldoende.

goed doorreishotel, enkel avondeten ondermaats.

Het avondeten is er gewoon slecht ...

Ideaal doorreishotel, locatie net na de gotthardtunnel is zeer goed. Zeer gemakkelijk te bereiken en zeer ruime parking.

Mooie plaats voor een tussenstop naar het Zuiden.

Hotel ligt direct naast de eerste Raststätte, nadat je door de Gotthard (richting zuiden) heen bent. Je moet wel even van de snelweg af. Heerlijk plekje, prima ontbijt, prachtig uitzicht.

Ontbijt was heerlijk, uitzicht geweldig, prachtige plek,...

personeel was wat kortaf was drukker met telefoon dan met inchecken. wifi deed het niet en was ook niet bekend of die het zou doen. wil je daarnaast ook nog een diner dan loopt de prijs aardig op wanneer je enkel op doorreis bent. tip: onder het tunneltje door loopt je zo naar het tankstation waar je s'avonds best redelijk en betaalbaar kunt eten.

Ontbijt was heerlijk, uitzicht geweldig, prachtige plek, ideaal op doorreis naar Italie.

voor de eerste keer een tegenvaller

We waren eigenlijk dit jaar voor het eerst teleurgesteld en dat is in de hoogte van de prijs. We waren nu over de 200 euro kwijt voor een nachtje + diner. Het diner was echt niet van hoge kwaliteit. Juist niet eigenlijk. De overnachting was goed, maar extra faciliteiten of zaken die de prijs zouden mogen verhogen, waren er niet. De wifi was niet echt stabiel en de douche stonk. We waren voor het eerst wat teleurgesteld en twijfelen aan onze terugkeer volgend jaar. Het lijkt of het hotel ten onder gaat aan het eigen succes.

Wij komen hier al enkele jaren, telkens op onze doorreis naar Italië. Deze keer hadden we zowel onze heen- als terugreis geboekt. Het ontbijt was goed. Parkeren is hier perfect. De omgeving is heerlijk rustgevend.

Zeer goed hotel voor een doorreis

Kussens zijn erg slap!

Zeer goed hotel voor een doorreis naar bv Italië, vriendelijk personeel en zeer schoon! Wij hadden een 3 persoons kamer. In de avond prima gegeten en in de morgen lekker ontbijtje gehad.

Efficient doorreis hotel met gunstige locatie redelijk direct aan doorgaande snelweg

Let op: als je in euro's wilt betalen betaal dan niet cash, er wordt dan een CHF : EUR koers van 1:1 gerekend. Betaal met credit card en dat scheelt zo een tientje of meer. Taalkennis van personeel (engels of duits) kan beter...tenslotte spreken veel toeristen die talen wel en niet italiaans.

Hotel goed genoeg als doorreis hotel. Diner was meer dan prima, ontbijt was ok. Kamer een standaard hotel kamer maar voor één nachtje slapen en daarna doorreizen is het adequaat.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Uitstekend hotel!

Avond eten was beetje tegen. Was niet echt super, was erg basis (een 6)

Ligging, personeel erg vriendelijk en behulpzaam, goed ontbijt, kamers zeer schoon

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Ideaal voor overnachting op doorreis naar Italië

Het was erg warm op de kamer. De bedden waren nogal hard. We moesten uiteindelijk ietsje meer (tientje, maar toch) betalen dan de prijs die door Booking was bevestigd.

De locatie is ideaal om te overnachten als je op doorreis bent naar Italië. Direct na de Gothard tunnel, vlakbij de snelweg. Kinderbedje voor ons zoontje was, op aanvraag, al klaargezet op onze kamer. Kamer en badkamer waren schoon.

goed hotel voor doorreis naar italie

wat echt beter kan is de menukaart voor avond eten. Dat was zeer matig vooral als je met kinderen reist. Ook de taal is een issue, de dame van restaurant sprak alleen zwitsers italiaans.... dus iets simpels als broodje, panini, was al lastig.

Zeer eenvoudig om extra baby bed te plaatsen zodat je als familie op een kamer terecht kan. Kamer en badkamer waren schoon en up to date ten aanzien van sanitair. Zo goed als geen geluidsoverlast. Goed geslapen om uitgerust weer aan reis te beginnen. In avond van aankomst nog rondje gelopen, in alle rust.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Tussenstop naar Italië, moeilijk te verstaan personeel, kwaliteit van diner matig, ontbijt prima

bij het uitchecken moesten we nóg eens betalen, terwijl we dit al via IDEAL bij booking.com gedaan hadden. de medewerkster was daarbij nogal beledigd dat ik in twijfel trok, dat ik nog moest betalen. gelukkig kreeg ik heel snel iemand aan de lijn bij Booking.com, welke direct duidelijk aan de baliemedewerkster uitlegde dat de overnachting inderdaad al voldaan was, toen mochten we vertrekken. Op dit soort vertragingen en onvriendelijk gedrag zit je natuurlijk niet te wachten, wanneer je met 2 kleine kinderen verder wilt rijden naar je vakantiebestemming. De accommodatie was dus achteraf niet op de hoogte dat booking.com ook vooraf al de overnachtingskosten kon ontvangen van de gasten.

schone kamers, ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Wat ik mag verwachten voor die prijs

Geen opmerkingen

De locatie op zich , waren op doorreis naar Italie. Prima kamer , vriendelijk onthaal , lekker ontbijt,goede bediening in het restaurant .

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

uitstekend doorreishotel

voor het hotel niks negatief, in het dorpje was wel niet veel te zien 's avonds

lekker ontbijt, rustige kamer, ook 's avonds lekker gegeten, mooi uitzicht op de besneeuwde bergen

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

modern hotel met eenvoudige maar schone, frisse kamers,...

Geen opmerkingen

modern hotel met eenvoudige maar schone, frisse kamers, schoon sanitair en een heerlijke douche Goed werkend wifi, Televisie met een ruime keus aan zenders Vrij uitgebreid ontbijt met lekker brood. Je kunt kiezen uit hardgekookte eieren of zelf je eitje koken; als je weet hoe het apparaat werkt is het smullen geblazen

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

Handige stop als je een lange rit tussen Italië en Nederland moet maken.Dicht bij de tunnel.

Een handige tussenstop.Het is een Motel maar aardige aankleding en open haard . Personeel vriendelijk wat voor ons altijd een pluspunt is.Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 25 september 2018

alles zag er heel netjes uit.

de sfeer in het restaurant was er niet echt. meer een zaal achtige setting

alles zag er heel netjes uit.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Hotel naast autosnelweg.

Nogal prijzig

Uitstekend hotel/restaurant op doorreis.

Goede ligging voor doorreis Italie.

Het eten in restaurant was minder.

Goed ligging voor doorreis Italië.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Prima plek voor doorreis.

Prima plek voor doorreis.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

6,0
    Doorreis overnachting

Omgeving niets te doen. Sfeer restaurant.

Aan snelweg.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Slechte prijs / kwaliteit

Geen airco, geen waterkoker om het water te verwarmen voor het eten van de baby, avondeten prijzig

De locatie, het ontbijt, vriendelijk persoon

Ietsje duur

Locatie Nette kamers Parkeren

Prijs/kwaliteit

Heerlijk uitgebreid ontbijt

Het restaurant viel erg tegen.

Het restaurant viel erg tegen. Prefab en snel opgewarmd; binnen 5 minuten een pasta op tafel.... Prijs/kwaliteit zeer slecht.

Prima accommodatie.

Prima accommodatie. Vanuit Italië stop net voor de tunnel. Volgende dag zonder probleem door de Gothart.

Bewegwijzering naar het motel is slecht

Bewegwijzering naar het motel is slecht

Ideaal hotel voor op doorreis naar Italië

Ideaal hotel voor op doorreis naar Italië

uitstekened

kamer en ontbijt

Perfect hotel voor doorreis naar Italië of op de weg terug naar huis.

Perfect hotel voor doorreis naar Italië of op de weg terug naar huis.

Top hotel voor overnachting onderweg

In het donker was het straatje wat lastig te vinden. Maar dat is dan ook het enige.

Het ontbijt was erg prima.

ontbijt was OK,maar niet speciaal.

Geen opmerkingen

ontbijt was OK,maar niet speciaal.

Uitstekende doorreisstop

Geen zwembad

Vlakbij de autoweg. Heerlijk ontbijt Goed diner Mooi hotel

Leuke kamers die met elkaar verbonden zijn

Geluid autosnelweg

Leuke kamers die met elkaar verbonden zijn

Goed hotel ligging is perfect voor een tussenstop

Vriendelijk personeel hotel ziet er netjes uit

Zeer goed hotel voor doorreis

De ligging. Wij waren op doorreis en dit hotel was dichtbij de snelweg

Goed onderwegmotel

Warm: geen airco geen ventilator. Eten erg duur Weing-geen groenten bij eten

Vriendelijke mensen Schoon

Mooie nette kamer met goede bedden.

Prijs kwaliteit iets te duur

Mooie nette kamer met goede bedden. Vriendelijk personeel

Gemak dient de mens tijdens onze doorreis.

verduisteringsgordijnen te smal op de kamer. barpersoneel onvriendelijk.

gelijk na de Gotthardtunnel. goed ontbijt.

Alles.

Alles. Fijne bedden, vriendelijk personeel en een lekker ontbijt met heerlijke verse broden. Perfecte locatie net na de Gotthard.