Beoordelingen over Plaza 3-sterren

Löwenstrasse 23, 8280 Kreuzlingen, Zwitserland

#11 van de 12 hotels in Kreuzlingen

Was voor de omgeving daar een goedkope plek voor een...

Aan een drukke rotonde, geen airco, raam niet open gehad ivm de herrie van verkeer. Bloed heet in de kamer. Ouderwets, oude badkamer, douche deed het niet. Mochten wel op een andere kamer douchen. Ontbijt was wel oké. Geen goede plek om auto te parkeren. Al met al niet de moeite en geld waard.

Was voor de omgeving daar een goedkope plek voor een overnachting

Slechte prijs-kwaliteit verhouding, voldeet niet aan verwachtingen

Beste heer of mevrouw van Booking.com, Na vele verblijven in hotels via Booking.com geboekt schrijven we dan nu de 1e recentie. Natuurlijk niet goed dat we dat nu pas doen, want alle voorgaande verblijven waren werkelijk uitstekend. Dat hadden we moeten vermelden, sorry daarvoor. Nu echter voor ‘t eerst een reactie omdat dit verblijf werkelijk helemaal NIKS was. Het was nauwelijks 2 sterren waardig. We snappen dat zwitserland niet het goedkoopste land is, maar deze kamer was nog geen 50 E waard ipv 200 E! •De badkamer dateerde uit de jaren 60 ofzo. Sjofel douchegordijn in een slecht betegeld hokje. WC op 10 cm afstand van douche en muur gepropt. 1/2 m2 om af te drogen (als je niet in de WC viel), en plastiken schuifwandje als deur! •Het beddengoed leek schoon, maar was 50 jaar oud, en van een akelig sysnthetischekwaliteit die bijna in brand vloog zonder vuur. •Er waren slechts 3 parkeerplaatsen voor 22 kamers beschikbaar. De rest moest ‘t maar uitzoeken in de P garage (eigen betaling 23 E per nacht !!!) •Ontbijt was OK •De ontvangst was aanvankelijk vriendelijk en correct, totdat we iets vroegen over de wisselkoers (voordeel hotel uiteraard), toen sloeg de toon onmiddellijk om. ‘ We waren in Zwitserland, en hadden niets met de rest van Europa te maken, en andere valuta al helemaal niet’. Heel fijn om je toeristen zo welkom te heten. •Volgende keren zullen we ook de goede recensies doorgeven. We realiseren ons nu iets meer het belang hiervan! Bedankt voor jullie service. Groetjes, Guus en Marjan Wauben Sittard •

Prima hotel voor een nachtje door te brengen.

Kamer was zeer klein. Kamer was niet praktisch ingedeeld, de badkamer/wc was tussen de twee slaapkamers. Dus voor de achterste slaapkamer moest je door de eerste slaapkamer en door de wc lopen. Geen airco in de kamer, maar temperatuur was op zich ok. Het was niet heel warm.

Nieuwe kamers. Ontbijt was goed. Wifi was razendsnel. Veel restaurants in de omgeving.

Douche was niet zo goed

Kamers oud, wel schoon maar erg spartaans

Kamers oud, wel schoon maar erg spartaans

hygiene,wifi,ruimte kamers

hygiene,wifi,ruimte kamers

Warme kamer, te weinig wandcontsctdozen

• Beoordeeld op: 26 maart 2017

De gastvrije ontvangst van de gastheer

De dame bij het ontbijt had iets vriendelijker mogen zijn

De gastvrije ontvangst van de gastheer

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

ontbijt

het bed is vreselijk slecht

ontbijt