Beoordelingen over President Wilson - A Luxury Collection Hotel 5-sterren

47 Quai Wilson, Paquis, 1211 Genève, Zwitserland

#15 van de 95 hotels in Genève

Teleurstellend!!

Personeel van het zwembad gedeelte onbekwaam ! Wij vroegen een fruitsap met ananas, appel,en gember.. Deze was niet te drinken! Teveel Gember! Wij vroegen een gewone vers geperste appelsiensap ,deze was al aan het gisten! Dus zeker niet à la minute geperst! Tja... Erg voor een 5 sterrenhotel...echt erg! Bij aankomst geen hulp voor bagage! De koffiezet was stuk op de kamer! 5 keer moeten verwisselen van badjas!! Telkens verkeerde maat..de persoon die de badjassen naar onze kamer bracht was gewoonweg onbekwaam en oliedom! Betaalde over de 700€ voor de kamer! Nadien heeft de verantwoordelijke aan de Frontdesk ons een drankje aangeboden aan de bar en een flesje water kwijtgescholden die we gevraagd hadden op de kamer! Nochtans was dit niet onze eerste keer dat wij verbleven in dit Hotel. Het ontbijt kon veel beter zijn.. Zijn 5 sterren niet waardig over de ganse lijn!

Het sterrenrestaurant Bayvieuw was zeer goed! Zowel het eten als het personeel op en top! Zeker een aanrader!!!

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Mooi hotel met uitstekende restaurants

Kamers zijn niet geluiddicht Restaurant Unami heeft geen plaats indoor zodat bij slecht weer dit restaurant niet mogelijk is

Zeer vriendelijk personeel Mooie kamers Zeer uitgebreid en lekker ontbijt Centrale ligging