Beoordelingen over Primavera 3-sterren

Hotel Primavera, 3910 Saas-Grund, Zwitserland

#14 van de 44 hotels in Saas-Grund

Heel vriendelijke gastvrouw. Zeer mooie, vernieuwde en uiterst comfortabele gezinskamer met balkon. Goede ligging van het hotel vlakbij bergbahn hohsaas. Lekker ontbijt. (reeds de 2e keer dat we in dit hotel logeerden)

• Beoordeeld op: 10 augustus 2015

Spontane en vriendelijke ontvangst.

Echt tegenvallen kun je het niet noemen maar de Wifi werkte niet zo vlot en 's avonds soms wat lawaai van het familieverdiep.

Spontane en vriendelijke ontvangst. Goede uitvalsbasis, lekker ontbijt, privé-parking. Heel ruime kamer.

• Beoordeeld op: 15 juli 2015

Zeer goed onthaal.

Als we iets voor ons persoonlijk zouden kunnen noteren, is dat de hoofdkussen voor ons te zacht waren, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk, wat niet wil zeggen dat het echt tegen viel.

Zeer goed onthaal. Zeer goede, vriendelijke en behulpzame hotel- uitbaatster. Vriendelijk personeel. Ligging hotel is ook zeer goed.

• Beoordeeld op: 19 januari 2016

Heel goeie ligging, vriendelijke gastvrouw en ruime kamers.

Heel goeie ligging, vriendelijke gastvrouw en ruime kamers. Aanrader!