Beoordelingen over Hotel Restaurant Morgarten 2-sterren

Sattelstrasse 1, 6315 Morgarten, Zwitserland

#1 van de 1 hotels in Morgarten

Rustig gelegen hotel op een mooie lokatie.

Alle kamers liggen op de 3e verdieping en er is geen lift dus veel tillen. De kamer heeft onvoldoende verlichting. Het geluid van de TV was gemaximeerd en onhoorbaar, dus TV kijken was er niet bij en dit was na 4 dagen niet verholpen. De kamer heeft 2 houten stoelen die oncomfortabel zijn. Er was 1 klein stukje zeep voor 2 personen voor 4 dagen. Toiletpapier wordt niet bijgevuld. Er zijn te weinig stopcontacten in de kamer. Er is geen koffiezetapparaat, wel een complete keukenuitrusting !

Het uitzicht over het meer was prachtig. Het restaurant was uitstekend, het ontbijtbuffet matig. De bedden zijn goed.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Kort, verrassend maar toch goed ondanks de mindere start

de aankomst.......

Het was er goed, wel effe schrikken toen we aankwamen........kamer was bezet. Aangezien het sluitingsdag was van de zaak en zelfs de hotelreceptie gesloten was op woensdag én geen tfnr beschikbaar. Zijn we op onderzoek gegaan met onze sleutel en die bleek te passen op een andere deur. Oef, de bediende had zich waarschijnlijk vergist bij het klaarmaken van de sleutelomslagen en tweemaal zelfde nr genoteerd. de vlgde dag , bij het ontbijt even gezegd en er werd ons lachend gevraagd of we toch genoten hadden.........

• Beoordeeld op: 17 augustus 2016

Geen lift.

Geen lift. Kregen 2 persoonskamer met 3 bedden. De eigenaar beweerde dat we met 3 personen voor 2 nachten hadden geboekt. Kregen toch een andere kamer. Badkamer klein en donker.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Mooi en gezellig hotel, gelegen aan het prachtige Aegeri meer.

De prijs was uiteindelijk wel aan de hoge kant, maar het is Zwitserland, waar alles natuurlijk heel duur is....

Zeer vriendelijk personeel en prima keuken

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Prachtige locatie en vriendelijke ontvangst goede keuken

Ontbijt was heel summier en weinig keus

Prachtige locatie en vriendelijke ontvangst goede keuken

• Beoordeeld op: 23 maart 2016

Heerlijk gegeten in het restaurant

Ontbijt was minimaal Kamer gedateerd aangekleed

Heerlijk gegeten in het restaurant Bedden waren goed Vriendelijke personeel Gratis parkeren Het uitzicht is geweldig