Beoordelingen over Hotel Schützen Lauterbrunnen

Fuhren 439, 3822 Lauterbrunnen, Zwitserland

#19 van de 23 hotels in Lauterbrunnen

6,4

Geweldig uitzicht in een hotel van en gedomineerd door Chinezen

Kleine kamer, karig ontbijt (geen spek, alleen appelen als fruit), gedomineerd door Chinezen (namen alle eieren en sinasappelsap mee van het ontbijtbuffet)

Geweldig uitzicht vanaf het balkon

Het ontbijt was goed en uitgebreid.

De vrouw in de bediening was echt extreem onvriendelijk. Zo ronduit beschoft heb ik dat nog nooit meegemaakt. Wij hadden na een reis van 3 uur nog snel wat te drinken willen bestellen in de bar. Na ons eerst een tijd compleet te negeren, werden we vervolgens asociaal afgesnauwd dat ze na 10 uur geen bestelling meer opnam omdat ze graag naar huis wilde en in uurloon werkte. Ook hadden wij een babybedje besteld en via de mail een bevestiging gekregen. Het bedje was alleen bij aankomst nergens te bekennen. Het duurde redelijk lang voordat dat opgelost was. We kregen uiteindelijk vanuit de kelder een erg stoffig bedje zonder matras oid. Dit werd geregeld door de vrouw aan de receptie, die overigens wél erg vriendelijk en behulpzaam was.

Het ontbijt was goed en uitgebreid. Het hotel zelf lijkt/is gedateerd, wat het een knusse en leuke uitstraling geeft.

Het hotel was een grote teleurstelling

Vrijwel alles. De eerste ervaring was goed. De dame achter de receptie ontving ons vriendelijk en gaf informatie over de omgeving. Maar toen kwamen we op onze kamer! Deze kamer was een grote teleurstelling. Klein, donker, slechts 1 klein raam, geen balkon, geen plekje om samen te verblijven, want er was maar 1 harde houten stoel. Te weinig licht om te lezen . Een kamer om depressief van te worden! We voelden ons ontheemd, want toen we dan maar op het terras een poosje wilden lezen werd het licht niet aangedaan!! Er was te weinig personeel. De mensen waren daardoor gestresst en konden het niet aan. Foute bestellingen, enz. Toen wij een wijntje wilden drinken na aankomst werden we gewoon niet geholpen! Geen onwil, maar overmacht. We zochten en vonden gelukkig een ander terras, waar we wel echt als gast behandeld werden. Daar hebben we toen ook gegeten. Toen we terug kwamen en opnieuw een poging deden op het terras te gaan zitten, liep de ober aan een stuk te klagen, luidruchtig de stoelen aan te schuiven, enz. Hij vroeg zelfs niet of we iets wilden gebruiken. Het was nog geen 10.00 uur! En voor al deze mislukkingen moesten we de volle prijs betalen! Wij hebben in de loop der jaren vaak bij Booking.com geboekt en vrijwel altijd was het goed. Ik ergerde me altijd aan de negatieve recensies en dacht dat het voor zulke mensen nooit goed genoeg is. Maar nu dit.....Booking.com heeft een naam hoog te houden! Ik kreeg een kortingscode voor vrienden. Voorlopig durf ik vrienden echter niets aan te raden!

De prachtige omgeving. Daar kwamen wij voor.

Een matig hotel, geen aanrader.

Kamer was te klein. Er was geen airco en door het warme weer erg benauwd. Badkamer erg gedateerd. In de badkamer was wel een (erg goedkope) fohn, maar geen elektra aansluiting. Wastafel zat vol barsten. De vloerbedekking was vies en oud. Er is geen koelkast om je eigen drinken koel te houden. Om 15.00 uur inchecken was niet mogelijk. Ontbijt is niet uitgebreid en iedere dag het zelfde.

De ligging van het hotel was goed.

Goed hotel in het centrum van Lauterbrunnen.
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De gezamenlijke badkamer is op de tweede verdieping. Er is er maar 1, dus het kan zijn dat je even moet wachten totdat die vrij is. De meeste kamers hebben een eigen badkamer. Ik was op de hoogte van de gedeelde badkamer.

Het ontbijtbuffet is eenvoudig maar je hebt ruim voldoende keuze tussen broodsoorten en beleg. Goede koffie en meerdere soorten sap. Er is ook yoghurt en diverse soorten ontbijtgranen. Mijn geboekte kamer was op de vierde etage, prima kamer voor de nachtrust. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Ongastvrij en ouderwets

Het ontbijt was vrij beperkt. Voor wij aan het ontbijtbuffet kwamen was dit al geplunderd door een groep, we moesten vragen om het bij te vullen en duurde lang. Restaurant was plotseling op woensdag en donderdag gesloten zonder dit de gasten te laten weten. Toen we dit Savonds na de wandeling aantroffen waren de restaurants in de omgeving volzet. Ook zijn de kamers veel minder mooi dan dat het leek op de foto's en erg ouderwets en gehorig. Je kon precies horen wat de buren asn het doen waren.

locatie was ech perfect,mooi uitzich van kamer,parkeer ook...

geen airco,krigjt geen factuur van hotel

locatie was ech perfect,mooi uitzich van kamer,parkeer ook gemakkelijk

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Het ontbijt was matig tot goed.

Badkamer eerder gedateerd

Het ontbijt was matig tot goed. Een ruime kamer.

Goed maar de volgende keer neem ik wel mijn eigen kussens mee
    • Basic Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Van binnen was alles een beetje veroudert , De bedden stonden laag op de poten , slechte kussens ( beter om die van thuis mee te nemen).

Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 2 september 2017

We kregen een kamer met eigen badkamer. Niet geboekt, maar erg fijn. Zonder bijbetaling
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Onze kamer grensde aan de voorzijde van het hotel, wat gehorig was. Ook de kamers waren gehorig.

Ontbijt was prima. Veel keus!

Plaatsje geweldig, hotel erg slecht

Plafond erg laag kon er niet lopen. Heel erg vies, hoop kapot, douche oo 2e etage. Erg duur

De kamer was niet zo geweldig.

De kamer was niet zo geweldig.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Heel basic

Prijs- kwaliteit verhouding zelfs voor Zwitserland heel matig

Locatie was waar we moesten zijn

• Beoordeeld op: 22 februari 2016

Personeel was aardig

WiFi zou het zogenaamd niet doen, maar dit werkt nooit. Je kan gebruik maken bij een naastgelegen hotel waar je ook kunt eten. Restaurant was ook niet geopend in het hotel zelf.

Personeel was aardig

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

Locatie, ptavjtig uitzocht en vriendelijk kamerpersoneel

Prijskwaliteit. Chaotisch baliepersoneel. Toeristenbelasting moest per se contact worden afgerekend (?). Nieuw kamerpersoneel dat niet (goed) was ingewerkt. Bizar kleine badkamer met deur die de badkamer in opende. Achter de deur een smerig verwarming. Ontbijt was matig. Diner cafetaria kwaliteit.

Locatie, ptavjtig uitzocht en vriendelijk kamerpersoneel

• Beoordeeld op: 3 augustus 2015

Na een kwartier te moeten wachten wordt je verteld dat er...

Na een kwartier te moeten wachten wordt je verteld dat er helemaal geen kamers meer vrij zijn.. Daarna moeizaam gesprek met hotel en Booking, uiteindelijk blijkt er toch nog een kamer vrij te zijn, erg vreemd.

• Beoordeeld op: 4 september 2015

Oncomfortabel