Beoordelingen over Hotel Schweizerhof Pontresina 3-sterren

Via Maistra, 7504 Pontresina, Zwitserland

#26 van de 35 hotels in Pontresina

Een net verblijf met voor Zwitserland correcte prijzen. Gemutlichkeid kent men echter niet.

Het hotel heeft een hoog congres gehalte. Het onthaal, de salons, zijn ongezellig. De meeste garçons zijn onvriendelijk. Er is onduidelijkheid over de parking bij het hotel: bij bovengronds parkeren ( betalend) kan het zijn dat je bij terugkeer geen plaats meer hebt. Dus beter dadelijk ondergronds gereserveerde plaats betalen.

De superior kamers zijn comfortabel, maar erg standaard ingericht Het restaurant heeft 2 delen. Wij hadden een tafel in het moderne deel met veel licht. Het andere deel is donker en oubollig. We betaalden 33chf voor het 3 gangen diner wat voor Zwitserland een goede prijs is. Het eten was ok. Idem het ontbijt.

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Doorreis
    • Comfort Kamer met Queensize Bed

We hadden halfpension, moesten in restaurant bij buren eten. Hadden keuze uit twee menu's die tegen vielen. Prijzen in Zwitserland zijn niet vriendelijk,!

De kamer was ruim en comfortabel. Mooie parkeergarage , ontbijt was goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

rustige centrale ligging, vlakbij gratis bushalte
    • Comfort Kamer met Queensize Bed

Zwitserland blijft prijs/kwaliteit zeer duur uit eten op restaurant is extreem duur

rustige centrale ligging, vlakbij gratis bushalte degelijk ontbijt, sauna en jacuzzi grote korting op skipas in combinatie met hotelverblijf half pension was de voordeligste combinatie en de maaltijd was uitstekend verzorgd

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Ruime luxe kamer.
    • Luxe tweepersoonskamer

Prijzig, maar voor Zwitserland een goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Ruime luxe kamer. Wat betreft het personeel: Degene die ons incheckte was enorm aardig en behulpzaam. Degene die ons uitcheckte was onaardig en chagrijnig, omdat degene die ons incheckte ons skiliftpassen had gegeven waar we geen recht op hadden.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

prima voor 1 overnachting.
    • Luxe tweepersoonskamer

Sfeerloze ontbijtzaal met ongeinspireerd personeel

Kamers modern en fris. Klein balkonnetje met mooi uitzicht.

OK voor 1 nacht.

Eten was ok, maar niet bijzonder.

De kamer

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

We hadden een enorm ruime en mooie kamer met een heerlijk...

We hadden een enorm ruime en mooie kamer met een heerlijk bad en prachtig uitzicht. Het ontbijt was fijn, het personeel zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Schweizerhof zijn wij gewend als VIER sterren

Auto-garage

Schweizerhof zijn wij gewend als VIER sterren

• Beoordeeld op: 29 februari 2016

heerlijk ontbijt uitgebreid, steeds aangevuld.

salonruimte kan best gezelliger. Pianist speelt leuke muziek, maar de zetels en de inrichting nodigen niet uit om er te gaan zitten. Avondeten gezond , maar kon af en toe iets specialer zijn of bv één avond Zwitserse bergspecialiteiten.

heerlijk ontbijt uitgebreid, steeds aangevuld. prachtige kamer modern en rustgevend, heel praktisch ingericht - veel kasten - ruimte en licht. 2 mooie badkamers, wat super was gezien we een suite hadden voor 3. Vriendelijk onthaal. Kleine probleempjes direct aangepakt, bravo. praktische skiroom. leuk dat je maar straat moet overstappen om naar het prachtig zwembadcomplex te gaan.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

classic kamers zeer ruim met balkon, heel gezellig, lekker...

Wifi was niet stabiel. Ontbijt was vaak niet bijgevuld, maar werd naar een tijdje toch weer aangevuld.

classic kamers zeer ruim met balkon, heel gezellig, lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 21 juni 2015

Het vriendelijke personeel en de ligging buiten het drukke...

Heel veel zaken en restaurant waren gesloten. Duidelijk een vakantieperiode voor de eigenaars tot 2de week juni. De prijzen van de restaurants, zelfs kleine zijn belachelijk duur. Voor 35€ gemiddeld per gerecht eet je in België meer dan behoorlijk!

Het vriendelijke personeel en de ligging buiten het drukke St.-Moritz (maar toch dichtbij). Ook het ontbijt is verzorgd

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

de service om je met de auto naar de trein te brengen.

de service om je met de auto naar de trein te brengen.

• Beoordeeld op: 5 april 2016

Prima ontbijt.

Prima ontbijt. Prijs-kwaliteitverhouding is goed. Centrale locatie. Gratis OV in de omgeving. Opvallend schone kamer!

• Beoordeeld op: 13 maart 2016

ja prima ontbijt

de spa , ontbrak een rust ruimte

ja prima ontbijt

• Beoordeeld op: 27 juni 2015

Gratis "Engadin Card" geeft toegang tot gratis OV...

Gratis "Engadin Card" geeft toegang tot gratis OV en liften in de regio. Onverwachte plus!

• Beoordeeld op: 31 mei 2015

Mooi grote kamer, goed ontbijt, goede faciliteiten.

In mei alles dicht in St. Moritz.

Mooi grote kamer, goed ontbijt, goede faciliteiten.