Beoordelingen over Hotel Simmental 2-sterren

Dorf, 3766 Boltigen, Zwitserland

#2 van de 3 hotels in Boltigen

Relaxed. Het betrof 1 overnachting richting vakantieverblijf. De start van de vakantie begon goed.

Netjes, gezellig en zeer schoon. Vriendelijke gastvrouw. Het avondeten is echt heerlijk! Ontbijt prima en voldoende. Keurig zitje op balkon. Zoals gevraagd kamer richting achterzijde gekregen; dit was erg prettig. Aan de voorzijde ligt de straat.

mijn verblijf is tegengevallen in die zin dat ik een hartinfarct gedaan heb,

er was niks die tegen viel

het ontbijt was perfect het eten in de restaurant was perfect .

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Mooie locatie, hartelijke ontvangst, klein maar fijn kamertje (in een prachtige traditionele boerderij. Heerlijk ontbijt. Zwembad.

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Alhoewel het langs een nogal drukke dalweg lag, hoegenaamd...

Alhoewel het langs een nogal drukke dalweg lag, hoegenaamd geen last gehad van verkeerslawaai. Heel lekker ontbijt met veel lokale specialiteiten (Boltiger Alpkäse rules !).

• Beoordeeld op: 2 maart 2015

Vlakbij Zweisimmen, ruim opgezet, zwembad.

Bedden niet lang genoeg en veel te zacht. Met diner was er niemand en dat nodigt niet uit om er te gaan eten.

Vlakbij Zweisimmen, ruim opgezet, zwembad. Schoon. Degelijk. Chalet stijl.

• Beoordeeld op: 4 januari 2015

We hadden vier nachten gereserveerd, maar door een...

Alleen het verschonen van de handdoeken. Volgens aanwijzing op de milieu-sticker gooiden we de gebruikte handdoeken op de vloer. Ze werden keurig weer opgehangen, maar niet vervangen.

We hadden vier nachten gereserveerd, maar door een overnachting bij vrienden waren we 1 nacht afwezig. Van onze rekening werd spontaan een vierde van de te betalen som afgetrokken. Goede kok!

• Beoordeeld op: 24 februari 2015

Niets te vermelden, dus geen

Prijs in relatie tot kwaaliteit. Een gedateeerde hotel. Kamers te bereeiken via een doolhof aan gangen en trappen.

Niets te vermelden, dus geen