Beoordelingen over Hotel Tellsplatte 3-sterren

Axenstrasse, 6452 Sisikon, Zwitserland

#3 van de 3 hotels in Sisikon

5,9

5,7

We kwamen daar aan hing er een briefje op de deur dat we ons...

We kwamen daar aan hing er een briefje op de deur dat we ons bij het restaurant moesten melden .Dat gedaan krijg je te horen dat ze al een week gesloten zijn i v m wateroverlast. Een ander adres verderop gevonden en gezegd wat de rede was en daar zeiden ze altijd problemen met Tellplatz dus daar gaan we nooit meer naar toe.

Eens maar nooit meer.

Zeer gedateerd hotel. Moet dringend gerenoveerd worden. Vieze gangen. Tapijten met vlekken. Kozijnen moeten dringend geverfd worden.

Schitterend uitzicht en omgeving

Een ervaring om snel te vergeten

Personeel sprak geen Duits laat staan Engels. Bij aankomst in de vroege avond bleek ook dat het restaurant gesloten was zonder voorafgaande verwittiging. Als oplossing kregen we in zeer gebrekkig Engels dat we naar het dorp moesten wandelen (ong 2km) en daar wel iets te eten konden vinden. Hotel richt zich blijkbaar op Chinees massatoerisme want die avond is een bus van 40 Chinezen gedropt met de nodige overlast. De gesloten bar ingenomen door Chinezen, kabaal op de gang en in de kamers ook s morgens om 06.30. Op geen enkel moment heeft het personeel ingegrepen. Een ervaring om snel te vergeten

Geweldige locatie, slecht ontbijt.
    • Basic Tweepersoonskamer

Bij het ontbijt werd yoghurt geserveerd die over datum was en die niet gekoeld stond. De eieren en worst waren eveneens koud. Het hotel is vrij oud en verdient een renovatie.

Heel erg teleurstellend, hier moet dringend verandering in komen!

Er was schimmel in de badkamer, het rolluik was kapot, het tapijt was smerig en onder het bed lag nog allerlei rommel. De douche was slecht in te stellen, erg gevaarlijk met kleine kinderen! Van het personeel sprak praktisch niemand Duits en de wc's in het restaurant waren erg smerig. Wij zijn weer vertrokken, hebben hier niet overnacht. Smerige bedoening.

Het uitzicht was mooi

Uitzicht

Je boekt het bedrag in Zwitserse franken maar als je met de creditcard betaald betaal je het afgesproken bedrag in euro's. Dus je wordt gewoon afgezet.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

4,0
    Eenmalig en zeker niet voor het herhaling vatbaar.

Het Hotel is niet eerlijk wat betreft de rekening die Booking.com op de site vermeld. Zij berekenden de prijs in Zwitserse Franks i.p.v. euro’s en dat is niet correct. Het meisje aan de receptie heeft de euro’s aan ons terugbetaald en wij hebben de rekening met een creditcard in euro’s betaald.

Het uitzicht op het meer.

Het personeel was vriendelijk en correct, de kamers waren...

de geur in de badkamer kon beter

Het personeel was vriendelijk en correct, de kamers waren netjes met goede bedden. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Jammer

De badkamer lijkt bewust niet tussen de foto's te staan van de advertentie. Belachelijk oud, dat daargelaten is de cabine defect en schoon lijkt het ook niet. Zo ook de rest van de kamer. Allemaal wat beschadigingen en een salontafel die bijna uit ellende in elkaar zakt als ik een fles drinken neerzet.

mistroostig en schandalig duur na slechte link op Bookings.

Alles. Ontvangst in meer dan 35 jaar oud gebouw, haveloos en mistroostig gevoel. Kamers ook verschrikkelijk. En in tegenstelling tot geboekt bij Bookings en bevestigd de dag voor slapen, blijkt er nog een mail gestuurd vanuit het hotel, dit niet gezien doordat telefoon/mail niet aanstaat tijdens het reizen en konden we bijna 60! euro bijbetalen! Zeer schandalig. Nooit weer!

Ontbijt prima. Eind lopen, auto geparkeerd op donkere niet beveiligde plek. Voelde niet prettig daar s'avonds in donker te lopen om iets uit de auto te halen. Kamers stonken enorm. Eerst gelucht. Bedden prima. badkamer schoon, zeker 40 jaar oud van binnen. Met douchegordijn... Uitzicht betonnen muren. Afschuwelijke plek. Geen aanrader.

Uitzicht en ligging van hotel.
    • Basic Tweepersoonskamer

Oud en zeer gedateerd en in verval geraakt hotel. Ontbijt was matig. Slechte prijs kwaliteit verhouding.

Uitzicht en ligging van hotel. Wel goed restaurant.

Teleurstellend

Alles kan beter, te duur hotel voor alles, slechte kamers, kapot, oud en bejaard. niet schoon, vrijwel geen Duits sprekend personeel en dat in Zwitserland. Veel te duur voor de geboden minimale kwaliteit

Niets eigenlijk

Ontbijt goed.

De bediening. Allemaal buitenlanders die slecht Duits, Frans en Engels spraken. De locatie: pal aan de weg. De conditie van het hotel: achterstallig onderhoud. Vooral de eerste indruk is heel armoedig

Ontbijt goed. Uitzicht mooi

Uitzicht is geweldig, mooie omgeving.
    • Basic Tweepersoonskamer

In het hotel zelf weinig te beleven, ruimte met bar die uitgestorven is. Het is een prima hotel voor een tussenstop en een enkele overnachting. Het is ook best gehorig.

Uitzicht is geweldig, mooie omgeving. Plaatsje Brunnen vlakbij is leuk om te bezoeken, Mexicaans restaurant was heerlijk met een mooi uitzicht over het meer.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Nooit meer naar dit hotel en ik zou het niemand aanraden!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Ik vond de prijs met wat de aangeboden kamer die ik kreeg niet in verhouding liggen. Het hotel was erg verouderd en niet hygiënisch. Ik vond de hotelkamer erg onhygiënisch,zeker ook voor onze kinderen. Ik was blij dat ik maar 1 nacht hier was,maar eigenlijk was dit nog teveel. De prijst die ik er voor moest betalen was teveel voor hetgeen wat ik heb gekregen. Nooit meer!!

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

In orde voor doorreis. Basishotel.

Geen problemen in dit hotel als doorreislocatie. Minder modern, maar het nodige voor een doorreis. Lekker ontbijt, propere kamer en parking aanwezig voor auto.

Het uitzicht.

Stinkende kamer, vies, sauna buiten werking, zwembad buiten werking, geen internet op de kamers, restaurant veel te duur voor het slechte eten. Beter om wat anders te zoeken.

Het uitzicht. Aardig personeel.

uitzicht over het meer is fantastisch, ligging prachtig

Ontbijt was minimaal, meer een doorreis hotel voor snelle reizigers of als tussenstop dan een verblijf hotel.

uitzicht over het meer is fantastisch, ligging prachtig

drama plek, slechte start van de vakantie
    • Basic Tweepersoonskamer

de niet gerenoveerde kamers waren ronduit vies, smerige vloerbedekking en een vies douche gordijn. Tegels in de badkamer met voegen waar schimmel en t weer in zit. Duur voor wat we kregen, eetzaal ongezellig en een plakvloer, beperkt ontbijt. ronduit duur.

Dubieus hotel
    • Basic Tweepersoonskamer

De kamers waren oud, slecht verzorgd, gaten in linnengoed, rafels aan de handdoeken. In onze kamer (van ouders, die van kinderen was iets beter) waren beide lampenkapjes stuk en dus eraf, we hadden dus een kale peertjes, het raam kon bijna niet open, omdat het scharnier loshing. Het was er erg benauwd. De kamer was 201, maar de 1 was met een rode viltstift op de deur geschreven, want die was er vanaf gevallen. De schilderijen (goedkope wissellijstjes) bevatten foto's met een verkleurd oranje vel erachter, foto's schots en scheef inmiddels. Doordat het ook foto's uit 1930 waren, had het iets griezeligs. De badkamer was redelijk netjes, maar de handdoeken vertoonden rafels, en het rook niet al te fris. Het beddengoed daar zaten gaatjes in. De bedden lagen wel lekker. Gezien het feit dat het een hotel was in het immens dure Zwitserland, vinden we de prijs-kwaliteitverhouding dan toch nog redelijk. Het is oprecht jammer dat er niet iemand komt met meer liefde voor het hotel en haar ligging, om dit hotel wederom tot bloei te brengen. De ligging is fantastisch namelijk. Hotel lijkt door heel jonge mensen te worden bestierd, die amper duits of engels praten. Mensen aan de receptie waren echter vriendelijk. Mensen in de eetzaal zéér ongeïnteresseerd en onhandig en klantonvriendelijk.

Ondanks de slechte berichten op bijvoorbeeld Trip Advisor, was het ontbijt uitgebreider dan we ons hadden voorgesteld. Het was nog steeds erg basaal, maar in het geheel niet slecht. De ligging van het hotel is fenomenaal. Voor één nachtje (bijvoorbeeld onderweg naar of van Italië) is het te doen.

Budget hotel Telsplatte.

Hotel kamer overboekt. Personeel chagrijnig. Prijs kwaliteit niet in verhouding. Besmette eieren bij het ontbijt. Dit is eerder een budget hotel dan een middenklasser hotel.

Uitzicht vanuit het restaurant

Heerlijk rustig, handig op route naar Italië en heerlijk geslapen in ruime gezinskamer.

Goede ligging, mooi uitzicht, aan rustige weg en toch vlakbij snelweg. Ruime gezinskamer, goede bedden en prima badkamer. Ontbijt was eenvoudig, maar voldoende.

zeer gedateerd vies hotel!
    • Basic Tweepersoonskamer

Kamers waren vies, haren op vloerbedekking, vlekken op beddengoed, ed. Ontbijt was zeer minimaal, een snee wit brood met chocopasta, ham of kaas of yoghurt. Met oploskoffie. Geen fruit, ei of ander brood. We kregen 2 1 persoonskamer ipv geboekte 2 persoons. Kamer was zeer gedateerd, echt van voor de oorlog! Ons zien ze hier nooit meer!

Schitterend uitzicht vanaf restaurant en dichtbij autobaan. Kamer was vekeerd, personeel voelde zich erg vervelend hieronder, 2 1 pers ipv 2 persoons.

slaapkamer prima, met prima bedden. de rest niet veel

het hotel op zich. er was niets te doen. en de diner mogelijkheden

de kamer was schoon en ruim voor vier mensen. het hotel is ietwat vergane glorie. het ontbijt was goed. we hebben daar gedineerd dat was erg duur.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

goed om uit te rusten na een rit van 650 km

Moeilijk te vinden ligt net buiten het dorp Sissikon. Mss beter vermelden dat Men moet doorrijden richting Italië ongeveer 1,5km

Degelijk ontbijt goed hotel voor doorreis naar Italië

Het uitzicht van onze kamer was geweldig!
    • Basic Tweepersoonskamer

Het is erg ouderwets, de wifi werkte niet bij ons in de kamer en buiten bij het raam zat een groot wespennest waardoor het raam niet open kon om de kamer te luchten. Naar mijn idee betaalde ik teveel geld voor deze kamer, hoewel het uitzicht echt prachtig was.

Het uitzicht van onze kamer was geweldig! Directe kijk op het meer

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Hooguit geschikt voor één nacht om meteen daarna weer door te reizen.

Hoewel de kamers gerenoveerd zijn, maken ze een wat verouderde indruk. De nieuwe douche bleek bovendien niet te werken... Bij het ontbijt waren geen warme dranken beschikbaar. Achteraf bleek dat dit door een stroomstoring kwam, maar op het moment zelf kregen we hier geen uitleg over en het personeel bleek ineens verdwenen te zijn. Ik vond het vreemd dat we bij het inchecken meteen al moesten betalen.

Het hotel is ideaal gelegen voor wie op doorreis is naar Italië en het uitzicht is schitterend. Hoewel het niet ver van een drukke weg ligt, zijn de kamers erg rustig.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Redelijk doorreishotel

Geen ingang voor mindervaliden. Minder goede staat van onderhoud. Geen glutenvrij ontbijt ondanks dat we het op voorhand gemeld hadden.

Locatie. Het terras van de kamer met prachtig uitzicht op meer en bergen.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Aangename overnachting met goed ontbijt en vooral een schitterend uitzicht
    • Basic Tweepersoonskamer

Dicht bij de straat gelegen. Douche had niet steeds warm water.

Prachtige omgeving en mooi uitzicht op het meer. Heel lekker ontbijt vlak aan het water. Dochter vergat een speelgoedje tussen de lakens van het bed en dit werd gratis nagestuurd.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Voor 1 overnachting met niet al te hoge eisen is het te doen, geen Zwitserse gastvrijheid en luxe
    • Basic Tweepersoonskamer

Personeel kwam niet gastvrij over. Alles was gedateerd. Slecht ontbijt, veel te hoge prijzen voor diner. Voor low cost overnachting prima maar ga hier niet heen voor meerdere nachten.

Locatie was mooi

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Prachtig uitzicht.
    • Basic Tweepersoonskamer

Jammer dat we het ontbijt niet op het mooie terras mochten gebruiken. Er kwam een "bus met gasten aan" en we werden naar binnen gemaand.

Het mooiste uitzicht vanuit een overnachting-hotelkamer ooit... Prachtige kamer overigens, zeker als de douche gemaakt is. Komt zeker in orde.

Prima adres voor een nachtje.

Het hotel is flink verouderd.

Schitterend uitzicht over het meer.

Vervelend. We zojn ook eerder vertrokken maar verder geen geld terug gekregen. Regematig de zelfde k

De desinteresse

Niemand vertelde ons iets.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Prima op een mooie lokatie met geweldig uit zicht.

Dat ik laat 23.30 uur toch nog kon slapen

• Beoordeeld op: 12 november 2017

De locatie en personeel was super!

De locatie en personeel was super!

bed was prima en prijs/kwaliteitsverhouding ook

bed was prima en prijs/kwaliteitsverhouding ook

Leegstand

Mooie ligging ( jammer dat het slecht weer was) en super ontbijt.

Kamer gedateerd, sommige dingetjes stuk ( voeteneind bed, douchewand)

goed bed (matras) en super ontbijt

Prima verblijf op een Mooie locatie.een aanrader.

Eigenlijk niets.

Het ontbijt was prima. En de kamers goed boor de prijs die we betaald hebben.

Prima hotel, vriendelijk en gastvrij personeel, prima service en veel auto parkeerplaatsen
    • Basic Tweepersoonskamer

Geen min punt kunnen ontdekken op

Het is een schitterende locatie met uitzicht over het meer, service en personeel waren prima

Super licatie

Hygiëne, rumoer v motorrijders

Prachtige plek

Is ietwat verouderd maar heel schoon

Het uitzicht

uitzicht

Zeer verouderde accommodatie.

uitzicht

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Het was een prima hotel voor een verblijf op doorreis.

Het is geen hotel waar je meerdere nachten moet verblijven. Ontbijt is prima en kamer ook, maar het is geen gezellig hotel.

Uitzicht
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het hotel zelf is sterk verouderd

Mooi uitzicht

Douche

Ruimte in de kamer en uitzicht

Oud en achterstallig onderhoud

Oud en achterstallig onderhoud

Goed ontbijt, super locatie maar erg verouderd

Veel achterstallig onderhoud

Ontbijt was echt prima, locatie is super. Kamers waren wel schoon, maar erg verouderd.

De Omgeving prachtig, het hotel is geen aanrader.

Het is een erg oud, niet schoon, slecht onderhouden hotel. Ook Erg gehorig.

De Locatie

Vloerbedekking

Beetje verouderd

Het geweldige uitzicht

Echt mooi locatie!
    • Basic Tweepersoonskamer

Echt mooi locatie! Perfect voor een dag! Oud hotel maar schoon! Prima onbijt!

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Alleen gischikt voor op doorreis
    • Basic Tweepersoonskamer

Diner slechte prijs kwaliteit verhouding ontbijt minimaal Lijkt of de eigenaar geen interesse heeft in het hotel.

Het uitzicht

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Het was een uitstekende lokatie op onze doorreis naar italie

De kamer lag op de zonkant en was bloedheet. Ze hadden de rolluiken moeten laten zakken.

Het was een uitstekende lokatie op onze doorreis naar italie

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

ontbijt minimaal en onpersoonlijk

ontbijt minimaal en onpersoonlijk

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Voldoet als tussenstop.

Erg eenvoudig ontbijt, de kamer was erg sober ingericht en was toe aan een grondig onderhoud.

Het uitzicht vanaf de kamer en de locatie van het Hotel

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Prijzen, bordje eten, was lekker, maar geen 136,00 euro waard

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Matig hotel

Dit hotel zou goed aangepakt moeten worden qua onderhoud!

De omgeving was fantastisch!

Er zijn ook 17 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.