Beoordelingen over Hotel Victoria 4-sterren

46 Av. de la Gare, Lausanne Centre, 1001 Lausanne, Zwitserland

#19 van de 50 hotels in Lausanne

Zeer gedateerd hotel, prijs/kwaliteit slecht.
    • Classic Tweepersoonskamer

Zeer gedateerd hotel, prijs/kwaliteit slecht. Kleine kamers, muffe geur door gans hotel. Onvriendelijk personeel, amper zes parkeerplaatsen "voor het management" ontbijt 17 euro pp. Slechte koffie, zeer beperkte keuze en niet vers. Tip: Starbucks achter de hoek.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Beroerd
    • Budget Eenpersoonskamer

Vanwege een lekkende kraan ergens in het hotel heb ik 2 van de drie nachten zeer slecht geslapen. Om 02.30 uur in die eerste nacht heb ik me aangekleed om me bij de balie te beklagen. De medewerker is met me meegegaan. Hij constateerde ook dat het geluid zeer hinderlijk was, maar kon me geen andere kamer aanbieden, omdat het hotel totaal bezet was. De volgende dag heb ik bij de Receptie een brief voor de directie afgegeven. Geen enkele reactie heb ik ontvangen en de nacht erna was het probleem niet verholpen en heb ik weer slecht geslapen. Thuis heb ik via de mail een financiële vergoeding gevraagd. Het enige dat mij is aangeboden dat als ik het hotel weer bezoek ik gratis ontbijtjes krijg. Ik wil echter helemaal niet meer naar Lausanne. Toen ik dat gemaild had kreeg ik weer hetzelfde aanbod. Een slecht service hotel !

• Beoordeeld op: 16 oktober 2015

Hotel straal klasse en warmte uit zonder poeha.

Wifi is van matige kwaliteit. Ontbijt erg standaard.

Hotel straal klasse en warmte uit zonder poeha. Prettige sfeer en warme interieurstijl. Ruime kamer.

• Beoordeeld op: 21 januari 2016

locatie is zeer goed

verouderd hotel, slechte bedden en weinig comfort

locatie is zeer goed