Beoordelingen over Holiday Inn Express Zürich Airport 3-sterren

Hofwisenstrasse 30, 8153 Rümlang, Zwitserland

#3 van de 4 hotels in Rümlang

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Kamers niet ingericht voor gezinnen met kinderen (7 en 10)
    • Kamer met Queensize Bed

Kamers niet ingericht voor gezinnen, we kregen een familiekamer. De slaapbank was niet echt lekker om op te slapen voor de kinderen. Maar om de nacht door te komen voldoende.

Kamers niet ingericht voor gezinnen met kinderen (7 en 10) Kamers wel super voor stellen en mensen op zakenreis. Ontbijt is goed. Weinig keus in brood maar je kan je maag vullen tot het avondeten :) De douche en WC zijn netjes en ruim en bevielen uitermate. Personeel is superaardig en behulpzaam. Locatie is perfect. Vlakbij zurich stad en vlakbij vliegveld. Eromheen is er een Mcdonald, subway, supermarkt en winkels.

Geen geluid van buitenuit.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Zeer beperkt ontbijt, wordt niet regelmatig aangevuld. Hygiëne 0,0; douche met schimmel, bloedvlekken op donsdekens, zetelbed in zeer verouderde staat met ijzer onderaan en zeer onpraktisch om in te slapen. Onvriendelijk personeel. Zeer kostelijke parking! Toeristenlast ook voor kinderen onder de 10 jaar.

Geen geluid van buitenuit.

Verblijf goed voor een tussenstop
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Personeel matig vriendelijk en bedden niet echt comfortabel.

Goede ligging en totaal geen hinder van luchthaven vlakbij. Kamers verzorgd en netjes; hippe verlichting.

Ideaal hotel op korte afstand van het vliegveld
    • Kamer met Queensize Bed

Ontbijt was eenvoudig en op het moment dat wij wilden ontbijten was er heel veel op of niet aangevuld. Volgens ons te weinig personeel op piekmomenten.

Kamer was prima. Enigszins zacht bed met 2 goede kussens. Airco werkte goed ondanks de 30 graden buiten. Badkamer was netjes en schoon. Goede shuttle service van/naar het vliegveld. Vanaf hotel kun je je lopend naar station en vandaar is er een goede treinverbinding met Zurich HB.

Prima in orde mede door de shuttle bus connectie met het vliegveld.
    • Kamer met Queensize Bed

De airco unit maakte behoorlijk veel geluid (een aanlopend/ ratelend geluid..) Het afdekrooster van het doucheputje ontbrak maar de schroeven zaten er nog wel... Hier kon je, jezelf dus best wel aan bezeren... Tevens gaf de douche gaf meer water (wat op zich positief is!!) dan dat het doucheputje aan kon. Dit zijn echter allemaal persoonlijke incidenten die opgelost kunnen worden en zijn uiteraard niet standaard op een kamer aanwezig en daarom tellen ze ook niet zo zwaar vind ik zelf.

Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam! De shuttle bus van en naar het vliegveld zijn uitstekend geregeld volgens een vast schema!

Prima overnachtingshotel voor bij de luchthaven van Zurich
    • Kamer met Queensize Bed

Prima kamer in een goede prijs/kwaliteit verhouding nabij de luchthaven met een goede shuttleservice. De in eerste instantie toegewezen nog niet schoongemaakte kamer werd goedgemaakt met een upgrade en gratis drankje voor het wachten; snel en effectief opgelost

Uitstekend om een nacht wachten te overbruggen op de luchthaven van Zurich
    • Kamer met Queensize Bed

Bed te zacht (maar dat is een persoonlijk gevoelen), airco op de kamer werkte niet optimaal. Wekdienst via telefoontoetsen is niet optimaal

Uitstekend gelegen wanneer je in de nachtelijke uren moet wachten op een connectie op de luchthaven van Zurich. Ik vond de kamer zeer gerieflijk voor haar prijsklasse, vlotte incheck, badkamer goed uitgerust. Zeker niet te duur. Ontbijt is niet overdreven uitgebreid, maar wel ruim voldoende. Ten andere elke dag eieren is niet goed voor je Cholesterol. Uitstekende shuttledienst naar de luchthaven van Zurich. Je zou het hotel zelfs kunnen gebruiken om Zurich te bezoeken. Met de shuttle naar de luchthaven en van daar verder met de trein naar Zurich centrum.

Niet erg enthousiast
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De familiekamer was een gewone kamer met een bed en een campingbedje erbij gepropt. En wij werden wakker met overal spierpijn van het te zachte/veerachtige bed. Verder is het restaurant echt veel te duur voor wat je krijgt en dan ook nog zelf moeten bestellen aan de bar. Slecht eten en slechte bediening (bijv. 'nee' zeggen als we vragen of het hapje van ons zoontje kan worden opgewarmd)...

Locatie lekker dicht bij het hotel en goede transport/shuttle service

Puur een zakelijk hotel voor korte verblijven. Verwacht geen hoogstandjes.
    • Kamer met Queensize Bed

Het inbegrepen ontbijt was erg karig en weinig keus. Bij een ander Holiday Inn Express hotel waar ik ben geweest (in München) was dit aanzienlijk beter (en goedkoper) Ook in andere hotels in Zürich (Kloten) heb ik beter gezien de afgelopen jaren dat ik er was. Parkeren erg duur , dit heft de goedkopere kamerprijs meteen op. Omdat ik last minute geboekt had en tegelijk het World Economic Forum gehouden werd de hoofdprijs betaald ( CHF 220 + parkeren) voor 1 nacht. Dus de prijs/kwaliteit verhouding is niet te beoordelen aangezien de kamers normaal vele malen goedkoper zijn maar erg prijzig op dat moment. Badkamer was niet helemaal schoon (paar haren in de douche) Bij een volgend bezoek meteen weer ? : nee , niet meteen.

Heel goede Wifi verbinding (al eens anders meegemaakt) Ruim hotel en vriendelijk personeel Op loopafstand van treinstation Dichtbij luchthaven Gratis koffie/thee/waterkoker op de kamer

In eerste instantie kregen wij een kamer toegewezen met één...

In eerste instantie kregen wij een kamer toegewezen met één klein 'groot' bed i.p.v. de door ons gevraagde twee separate bedden. Na wat moeite en gesputter kregen wij toch twee separate bedden.

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Troosteloos hotel
    • Kamer met Queensize Bed

Slechte bedden, extra bed in familiekamer is een uitklapbank die geen bed genoemd mag worden. Troosteloos restaurant met onervaren personeel en lange wachttijden.

Vriendelijk personeel en goed airport shuttle verbinding.

Slechtste hotel ooit geboekt
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Geen warm ontvangst. Personeel uiterst onvriendelijk. Ze kunnen het voorbeeld van andere hotels nemen. Kamer vies en schimmel aan de wanden van de badkamer. Vies vitrages. Veel vuil op de vloer. Karrig ontbijt. Ik zou niemand dit hotel aanbevelen. Dit hotel is op zijn minst 1 ster waardig.

Ligging bij de luchthaven, moderne kamer, ontbijt,...
    • Kamer met Queensize Bed

Tegenvaller was het parkeertarief. Dit is 23 CHF per nacht. Dit bedrag stond nergens aangegeven en werd niet vooraf gecommuniceerd. Ook niet bij de afrekening. Parkeertarief staat niet in verhouding tot het overnachtingstarief. Tip voor het hotel geef het parkeertarief duidelijk aan, bijv. bij het inrijden en bij de receptie. Dat voorkomt irritatie bij klant en personeel en voorkomt dat je het hotel met een vervelende nasmaak verlaat.

Ligging bij de luchthaven, moderne kamer, ontbijt, prijs/kwaliteit

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Prima hotel voor een snelle overnachting, maar wel voor een erg stevige prijs.
    • Kamer met Queensize Bed

Het hotel en personeel hebben een wat koele uitstraling. De prijs is stevig gezien de kamer.

Het ontbijt was prima, en ontbijten kan al vanaf 4 uur 's ochtends. Airport shuttle was mooi op tijd.

Net, modern maar eenvoudig business hotel, goede verbindingen
    • Kamer met Queensize Bed

Eenvoudig maar goed business hotel vlak naast het vliegveld. Shuttlebus gaat frequent vanaf 's ochtends vroeg. Ook op loopafstand van het station, eenvoudig van- en - naar Zurich. Vriendelijk personeel, eenvoudig ontbijt. 2 italiaanse restaurants op een stukje lopen in het dorp, 'Romantica' is de beste. Niets op aan te merken.

Het ontbijt was ontzettend slecht!
    • Kamer met Queensize Bed

Personeel was onwijs slecht. De 'manager' Shabani of iets dergelijks behandeld de klanten net als stront. Ik adviseer jullie om niet te gaan naar dit hotel! Ik moest geld terug krijgen van het hotel en ik kreeg van meneer Shabani te horen dat dit mijn probleem is en dat hij niks voor mij kon doen. Terwijl de avond ervoor zijn collega met mij een belofte heeft gemaakt dat ik het geld terug zou krijgen! Hij behandelde mij totaal niet als een klant. Dit hotel is je geld totaal niet waard. Van de kamers tot aan het ontbijt en personeel. Hier niet overnachten mensen!!

Het ontbijt was ontzettend slecht! Glazen en borden niet aangevulde en er was weinig tot geen eten beschikbaar. Zelfs het brood was op!

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

slecht ontbijt na 20 minuten en een grote smeerboel op de tafels en de grond.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

bij het ontbijt waren geen broodjes en brood aanwezig, toen ik er naar vroeg wees de medewerker naar de keuken. hij zei niet hoe laat er brood en broodjes waren ( hij was overigens de enige bezetting in een stampvolle eetzaal). 1 klein broodje wisten we nog te bemachtigen voor mijn kleindochtertje van 2 zodat zij in elk geval kon beginnen. broodbeleg was er ook amper, maar ja zonder brood had je daar ook weinig aan. de mensen liepen allemaal maar wat sip rond te kijken. de ontbijt ruimte was een grote zooi. overvolle tafels met vuile vaat en etensresten. na een kwartier ben ik naar de receptie gelopen en ben het gaan melden. de twee man bezetting verlieten alletwee de balie en gingen eens kijken in de keuken. eindelijk 1 schaal met croissants maar een file van hongerige mensen. dus maar aan de cappuccino en de vruchtensap. het broodbeleg was ook beneden de maat en weinig keuze. eindelijk kwamen er wat piepkleine broodjes en 2 broden die met aansnijden van buiten lekker warm waren maar van binnen bevroren. dit kan echt niet, de receptie medewerker kwam met een stoffer en blikje wat kruimels onder een tafel uitvegen. dat had ook een toegevoegde waarde, de speelhoek was zo smerig dat er niet gespeeld kon worden. overal etensresten en kapotte spullen. bah, nooit meer dus in dit toch al zo duur hotel.

eigenlijk beviel mij alleen de shuttle service naar het vliegveld we hadden maar 1 overnachting nodig. het bed was erg klein maar schoon evenals de badkamer.

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

Voelden ons opgelicht met de uiteindelijke prijs die wij moesten betalen.
    • Kamer met Queensize Bed

Dat wij de kamer bij Booking.com geboekt hadden voor 83 euro maar opeens 105 euro moesten betalen omdat zij tegen een woeker koers de euro naar Zwitserse Frank om gingen rekenen. Voelde mij echt opgelicht maar had geen keus. Verder het hotel is echt een aanrader en het vervoer per shutle was heel goed georganiseerd.

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

Tegenvaller
    • Kamer met Queensize Bed

Kijk uit hoe je betaalt: als je contant in Euro's betaalt kan het je zo €14 meer kosten dan wat er op je reservering van booking.com staat! Dit is erg verwarrend. Parkeren is heel erg duur (kleine lettertjes gemist hierover) en er was geen alternatief in de buurt hiervoor. Het ontbijt is minimaal (niet eens gebakken ei). De dinerkaart is erg beperkt en duur (ga naar het nabije, vriendelijke Subways voor een lekker broodje!). Het tweepersoonsbed is smal, kleine badkamer. In de wc stonk het licht naar afvoer. Sfeerloos maar functioneel hotel. De barman sprak geen goed Duits en ook geen goed Engels. Er was geen caffeïnevrije koffie.

De kamer was schoon, het vliegtuigengeluid viel mee.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Minpunt: één stoel en een krukje op de kamer, dus niet twee stoelen. Helaas geen wifi en internet op mijn telefoon. Ook het personeel lukte het niet dit voor elkaar te krijgen. Dit is nooit een probleem geweest.

Ontbijt was eenvoudig maar goed. Kamers lekker ruim en netjes.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Prima matrassen, wc af te sluiten van doucheruimte

Prima matrassen, wc af te sluiten van doucheruimte

• Beoordeeld op: 26 september 2018

prima personeel, zeer behulpzaam

ontbijt zou uitgebreider kunnen

prima personeel, zeer behulpzaam

Zürich is verschrikkelijk duur!

Niets bijzonders

Treinstation is vlakbij

Ontbijt.

Treinstation is vlakbij

Deze hotel is Hygiëne
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De prsoneel is niet ardig 😢

Deze hotel is Hygiëne

Waardeloos
    • Kamer met Queensize Bed

insecten in badkamer en klantvriendelijkheid van personeel viel enorm tegen.

Ontbeit was goed

Leuk
    • Kamer met Queensize Bed

Bed te klein en te verend

Het ging wel
    • Kamer met Queensize Bed

De bedden waren niet zo goed

Goede prijs kwaliteitverhouding.

Restaurant is heel beperkt.

Goede prijs kwaliteitverhouding. Goed ontbijt.

Breedte en kwaliteit bed & zetelbef

Breedte en kwaliteit bed & zetelbef

Dichtbij vliegveld

Bedden zakten door

Dichtbij vliegveld

Prima, alleen jammer dat we in de avond niet leuk uit eten konden gaan. Dorp was uitgestorven

Restaurant om in de avond te dineren 1 uur pauze shuttlebus moet duidelijker worden aangegeven.

Gied ontbijt

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Top verblijf gehad

Begin ging stroef kreeg een kamer waar nog iemand verbleef. Dit snel netjes opgelost.

Prima grote kamers, erg schoon allemaal, fijne badkamer,...
    • Kamer met Queensize Bed

Prima grote kamers, erg schoon allemaal, fijne badkamer, goede spiegels en vriendelijk personeel bij bar, receptie en ontbijt.

Ok

Bed was erg hard

Ontbijt en kamer was prima@

Alles goed

Ontbijt en kamer was prima@

Geen Zwitserse 3 sterren waard.

Kamer matig.Douche gordijn! Bedden redelijk. Ontbijt matig.

De shuttle was prima.

goed voor één nacht
    • Kamer met Queensize Bed

Ontbijt en de hoge parkeerkosten.

geen last van geluid van buiten.

Kamer was ok.
    • Kamer met Queensize Bed

Hygiene restaurant en kamer, bed niet elke dag verschoond

Kamer was ok. Ontbijt was zeer karig, tafels niet afgeruimd en niet schoon,

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Zeer prijzig hotel, ontbijt karig en de kosten voor parkeren...

Zeer prijzig hotel, ontbijt karig en de kosten voor parkeren zijn enorm ! Ramen kunnen niet geopend worden op de kamer !

De locatie.

Het ontbijt haf beter gekund

De locatie. en de shuttlebus is fijn. Goed voor 1 of 2 overnachtingen

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Prima kamer en locatie!
    • Kamer met Queensize Bed

Parkeertarief is buiten proportie, heel jammer dat niet vermeld wordt op de site!

Prima ontbijt, jammer van de koffie!

Grote kamer.

Grote kamer. Ruime lobby. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Het kinderbed

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Nooit meer
    • Kamer met Queensize Bed

Hele kleine bedden, zeer matig ontbijt

De ingang van het hotel. Wijde deuren

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

- personeel aan de balie, zeer arrogant
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

- personeel aan de balie, zeer arrogant - ontbijt

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

De slaapzetel voor de kinderen liet de wensen over deze was...
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De slaapzetel voor de kinderen liet de wensen over deze was volledig doorgezakt.

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Dichtbij AirPort

Dichtbij AirPort

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Business
    • Kamer met Queensize Bed

Beperkte keuze in het restaurant.

Vriendelijkheid personeel. Vlotte check in/check out procedure.

• Beoordeeld op: 18 april 2016

De kamer was netjes en schoon.

Het ontbijt: tafels bleven vies en werden niet afgeruimd en schoongemaakt. Er was geen één schone tafel beschikbaar! Melding van gemaakt bij de receptie maar er werd niet direct actie op ondernomen. Broodjes waren hard en droog. Diverse producten waren al op en werden niet aangevuld.

De kamer was netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 9 maart 2016

Bed was veel te krap voor 2 personen en extra bed voor kind...

Bed was veel te krap voor 2 personen en extra bed voor kind was een soort van dun matrasje, hele hotel is heel goedkoop ingericht en niet comfortabel.

• Beoordeeld op: 20 december 2015

Goede ruime kamer met waterkoker.

Het internet was uitgevallen.

Goede ruime kamer met waterkoker. Vriendelijk personeel. Betaalbare goede maaltijd. Inbegrepen s de shuttle naar Airport.

• Beoordeeld op: 1 november 2015

dicht bij Kloten.

ontbijt was voldoende, maar toch beperkt. geen scrambled eggs of bacon fruit was beperkt

dicht bij Kloten. dicht bij snelwegen goede uitvals basis voor reis naar andere steden garage voor auto

• Beoordeeld op: 24 augustus 2015

Ontbijt was echt slecht.

Ontbijt was echt slecht. Weinig keuze en heel veel eten waren op/leeg. Aanvullen duurde lang. Er liep namelijk maar één personeel hiervoor rond. Gratis wifi was slecht te ontvangen op de kamer.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2015

Het ontbijt was goed!

Voor een overnachting €30 parkeerkosten. En voor vier personen €30 toeristenbelasting voor een nacht. Totaal prijs kwam uit op €200 voor een nacht vrij prijzig dus.

Het ontbijt was goed!

• Beoordeeld op: 3 april 2015

snelle incheck.

ik had een kamer op het gelijkvloers aan de straatkant. helaas was er geen daggordijn/vitrage voor het raam. Hierdoor had ik wel het gevoeel te kijk te zitten. Overdag sluit men toch niet de overgordijnen. De verlichting in de klamer is minimal.

snelle incheck. vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 5 maart 2015

Shuttle service, zeer goed geregeld.

Gratis WIFI is wel beperkt tot 512 kB. Voor hogere snelheid moet je betalen.. Dat vind ik niet meer van deze tijd.

Shuttle service, zeer goed geregeld. Redelijk nieuw hotel Voor holiday Inn, had ik minder verwacht maar was echt prima hotel

• Beoordeeld op: 21 februari 2016

Kwaliteit van ontbijt was zeer matig

• Beoordeeld op: 11 februari 2016

Douche

Queensize bed was vrij smal en een warm eitje of scrombbeld egg zou lekker zijn bij het ontbijt

Douche

de bedden waren super om te slapen en een fijne kamer

de bedden waren super om te slapen en een fijne kamer

• Beoordeeld op: 24 december 2015

Vriendelijk personeel en een prima ontbijtbuffet

Queensbed wat aan de kleine kant, maar de naam zegt dat eigenlijk al. Matige matraskwaliteit

Vriendelijk personeel en een prima ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 24 december 2015

Prettige sfeer, goed ontbijt.

Prettige sfeer, goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 9 november 2015

geen geluidoverlast ondanks nabijheid trein en vliegveld

eenvoudig ontbijt kleine badkamer

geen geluidoverlast ondanks nabijheid trein en vliegveld

• Beoordeeld op: 30 oktober 2015

modern gebouw met frisse kamers.

Wifi signaal en snelheid te gering. Restaurant keuze erg beperkt maar eten was lekker.

modern gebouw met frisse kamers. Prima in orde.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2015

Gezelling hotel zonder pretenties

Bij het ontbijt geen scrambled eggs meer

Gezelling hotel zonder pretenties

• Beoordeeld op: 29 september 2015

Schone kamer, toilet en douche.

Schone kamer, toilet en douche.

• Beoordeeld op: 25 september 2015

Vriendelijkheid personeel

Niet voldoende personeel tijdens ontbijt. Er werd verteld dat er 2 zieken waren.

Vriendelijkheid personeel

• Beoordeeld op: 24 september 2015

Dichtbij vliegveld, gratis (gratis) shuttle service.

Niet al het personeel is even behulpzaam, maar de meesten wel.

Dichtbij vliegveld, gratis (gratis) shuttle service.

• Beoordeeld op: 18 juli 2015

Dat er ondanks de afzegging van booking.

Alles was positief

Dat er ondanks de afzegging van booking.com toch een kamer voor ons was

• Beoordeeld op: 15 juli 2015

Ontbijt zeer beperkt

• Beoordeeld op: 19 maart 2015

Bed was terrible, breakfast is poor

Bed was terrible, breakfast is poor

Er zijn ook 28 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Holiday Inn Express Zürich Airport