Beoordelingen over Crowne Plaza Beijing Sun Palace

Yunnan Dasha, North East Corner of Taiyanggong Bridge,Xibahe,North East 3rd Ring Road, Chaoyang, 100028 Beijing, China

#78 van de 594 hotels in Beijing

Prima hotel voor de zakenreiziger.
    • Deluxe Tweepersoonskamer Niet-Roken

Het WiFi en overigens ook het bekabelde internet is wat traag, maar dit was ook bij het bedrijf waar ik werkte. Ik vermoed dat dit overal geldt.

Ik had een ruime kamer met mooi uitzicht over de stad. Het ontbijt is werkelijk fantastisch! Een ruime keuze aan Europese, maar ook Aziatische lekkernijen. Om de hoek zit het 'Shaoyaoju' metrostation en van hieruit zit je zo overal in de stad.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Mooie kamers, alles schoon en gief
    • Club Kamer

In de vip lounge, 1 cd die keer op keer in een loop afspeelde. Ik werd doodziek om continue de zelfde nummers te moeten aanhoren.

Vriendelijk personeel erg behulpzaam

• Beoordeeld op: 27 augustus 2015

Beschikbaarheid en vriendelijkheid van het personeel.

Verstrekken van praktische informatie (stadsplan, info over openbaar vervoer, toeristische info, praktische hulp met stekkers etc).

Beschikbaarheid en vriendelijkheid van het personeel.