Beoordelingen over Lee Garden Service Apartment

No.18 Jinyu Hutong, Wangfujing, Dongcheng, 100006 Beijing, China

#1 van de 65 vakantiewoningen in Beijing

Heerlijk verblijf op een goede lokatie om Beijing te ontdekken. Per fiets naar Tiamenplein.
    • Suite met 2 Slaapkamers - Rookvrij

Wij zaten aan de kant van de binnenplaats van de school, die begonnen erg vroeg met sporten.

Wij hadden het appartement met 2 slaapkamer, iedere slaapkamer heeft zijn eigen badkamer. Er zijn fietsen bij het hotel en in het winkelcentrum ernaast APM zijn er heel veel restaurants op de 5e en 6e verdieping. De metro zit vlakbij. Supervriendelijk personeel en Engels sprekend.

Locatie perfect maar door de prijs kwaliteit verhouding ga ik volgende keer iets anders zoeken
    • Suite met 2 Slaapkamers - Rookvrij

Het appartement is enigszins verouderd en gehorig, inrichting is sober, de faciliteiten in de kamer minimaal, kopjes en glazen afgestemd op 2 personen , geen broodrooster.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Je krijgt niet waarvoor je betaald!
    • Studio - Rookvrij

Mijn dochter voor wie ik dit geboekt had kreeg niet de kamer die men aan mij verhuurd/beloofd had. Studio met kitchenette bleek een gewone kamer zonder wasmachine, magnetron etc! Slecht dus

Het bed was goed. En het personeel was vriendelijk. Tevens was de locatie van het hotel goed

• Beoordeeld op: 29 mei 2016

Luxe zwembad, luxe appartementen, en geweldige locatie.

Alles was goed.

Luxe zwembad, luxe appartementen, en geweldige locatie. Verboden stad op loopafstand

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Zwembad en locatie

Zwembad en locatie

• Beoordeeld op: 25 januari 2015

Uitstekende ligging

Keuken, geen keuekengerei, fornuis werkte niet. Niet voldoende om zelf te koken

Uitstekende ligging