Beoordelingen over New Harbour Service Apartments

No.88, Yongshou Road, Huangpu, 200021 Shanghai, China

#26 van de 95 vakantiewoningen in Shanghai

IDEALE LIGGING heel erg geschikt voor familie. Een rustplaats in het drukke Shanghai

Het zwembad was dicht .

Appartement ideaal voor kort verblijf in Shanghai door de ideale ligging . Een combinatie van verschillende factoren. Luxe (goede bedden, badkamer, eet en zit ruimte ) in de oude wijk. Dus typische restaurants in de buurt voor avondeten. Vlakbij metro . Wij hadden maar een dag door omstandigheden , hadden liever langer gebleven, maar konden dankzij de ligging snel naar de belangrijke bezienswaardigheden met de metro of te voet. En s'avonds genieten van het oude meer typische gedeelte . Fijn voor een gezin. Hotel heel begrijpend toen we door typhoon maar 1 nacht kwamen ipv 3 hebben ons zonder problemen of extra annulatiekosten reservatie op het laatste veranderd ! een groot pluspunt

-Prima locatie vlak naast metrostation Dashijie

-Sfeerloos -Vriendelijkheid personeel

-Prima locatie vlak naast metrostation Dashijie -Ligging in levendige wijk -Op loopafstand (ca. 1km) van People Square, The Bund en Nanjing Road -Schoon, ruim appartement -Prijs/kwaliteit in orde

Comfortabel en goed gelegen
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Het personeel spreekt weinig Engels. Er wordt niet gereageerd op e-mails die ik op voorhand verstuurde. Op 1 vraag via Booking (ivm vroeg inchecken) werd positief gereageerd, maar dan bleek het ter plaatse toch niet te kunnen. We verbleven hier 2 keer, in verschillende appartementen. In 1 van de 2 was het dubbel bed heel smal. De keuken van het appartement heeft weinig eetgerei en kookgerei.

Ruime comfortabel appartementen, centraal gelegen, mooi zwembad. Metrostation vlakbij en veel van de toeristische bezienswaardigheden op wandelafstand.

Prima appartement hotel temidden van levendige locatie.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Onze kamer was niet voorzien van borden en bestek voor fruit of sandwiches, terwijl er wel een grote ijskast in de woonkamer stond. Niet erg, maar was handig geweest.

Locatie temidden van gezellige straatjes en de metro. Hulpvaardig personeel.

Goeie uitvalsbasis om Shanghai te verkennen!
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Inchecken duurde erg lang en de borg die werd gevraagd vond ik erg hoog, 1200 rmb voor 1 nacht.

Goeie locatie, je bent met de metro heel snel van/naar Shanghai railway station. Ook de Bund en Pearl tower ben je zo. Nette kamers, schoon, ruim. We hebben niet ontbeten dus geen idee hoe dat was.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Voldoende
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De klantwaardering voor dit hotel is te hoog, maar komt, doordat je gratis van de laundry gebruik kunt maken als je een positieve beoordeling instuurt (en laat zien aan de receptie). Ondanks dat het prima was, waren de verwachtingen ook bij ons dus te hoog.

Kamer is wat gedateerd, maar prima, ontbijt goed. In de gebouwen bij de metro zitten een aantal erg goede restaurants die ook nog een engelse kaart hebben.

Er was een toeslag van 15%!
    • Appartement met 3 Slaapkamers

Er was een toeslag van 15%! Dat stond niet duidelijk bij de boeking. Het overviel ons en het werd daardoor nog duurder...

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Ideale plek voor gezin
    • Appartement met 3 Slaapkamers

Vloer had schoner gekund

Heerlijk ontbijt, locatie dicht bij metro, genoeg ruimte

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Mooie plek om te verblijven

Niets! Zelfs het O.V. Is op loopafstand

De gastvrijheid en vriendelijkheid is een grote plus geweest in het stekken van vragen

• Beoordeeld op: 25 januari 2015

De locatie en de ruimte ipv een hotelkamer kreeg in nu een...

bij ontbijt waren de broodjes vaak wat droog en zwembad en sportzaaltje niet heel super maar boeieh, ik kwam voor andere zaken naar Shanghai

De locatie en de ruimte ipv een hotelkamer kreeg in nu een slaapkamer, keuken badkamer en woonkamer waar je ook goed mensen kunt ontvangen

• Beoordeeld op: 7 mei 2016

Het ontbijt ligging van het hotel

Kamer aan de kleine kant en het bad was erg klein (ondiep)

Het ontbijt ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 9 november 2015