Beoordelingen over Beijing Hotel NUO Wangfujing

33 East Chang An Avenue, Block B, Dongcheng, 100004 Beijing, China

#28 van de 594 hotels in Beijing

Centraal gelegen tophotel om Beijing te bezoeken.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Sommige receptionisten kunnen weinig Engels en dat is soms frustrerend.

Goed gelegen businesshotel om de Verboden stad en de Wangfying straat te bezoeken, eigenlijk bijzonder centraal gelegen om Beijing te verkennen. Kamers zeer ruim en verzorgd. Ontbijt top, zeer uitgebreid en verzorgd. Heel gezellig vertoeven in de bar met ook een aanbod van westerse snacks. Personeel bijzonder hulpvaardig bij het vragen van taxi's en plannen van uitstappen. Wij zouden zeker naar dit hotel terugkomen, een aanrader.

Hier komen we graag terug als we weer in Beijing zijn.
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op Chang'an

Heerlijke kamer in het oude gedeelte, straatlicht. Uitstekend ontbijtbuffet. Zeer vriendelijk personeel. Kregen 2 fietsen van het hotel en hebben op deze manier de stad verkend.

Geweldig hotel op een perfecte lokatie
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Zeer stijlvol hotel met optimale ligging op steenworp afstand van toeristische trekpleisters als Verboden Stad en Tian’an Men Square. Geweldig goed ontbijt en heel vriendelijk personeel.

Beijing is een fantastische stad
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

In dit hotel viel mij niets tegen

Ontbijt was prima, correcte regeling van wagen met chauffeur voor uitstap naar Chinese Muur (800 Yuan voor ganse dag = 80 euro in nieuwe Passat). Zeer goede Concierge 24 u op 24. Hotel lag aan Tien An Menplein en vlak naast de hoofdstraat Wangfujing, metroingang vlak aan hotel.

uitstekend
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

in verband met conferentie en de beveiliging daarvan was de hele omgeving afgesloten van wifi voor een groot deel van de tijd. Personeel was wel behulpzaam om oplossingen te vinden hiervoor.

Kamer mooi, personeel, concierge en front desk zeer behulpzaam en vriendelijk. Heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2015

Weinig tot niets dus.

Bij aankomst werd ons verteld dat gereserveerde kamer NIET beschikbaar was. Iets met de regering die voor gasten kamers nodig had en daarom werden o.a. wij "verbannen" naar het Fairmont Hotel, dat op zich prima was. Maar dar was niet de bedoeling waar ik het Raffles voor geboekt had. Zeer grote teleurstelling!!!! Jammer kom dus niet meer terug en ja tegen de regering valt niet op te boksen als dat waar was, en dan nog vind ik dit een rare beslissing.

Weinig tot niets dus.

• Beoordeeld op: 15 september 2015

Locatie !

Niets - perfect in het kwadraat

Locatie !! Forbidden City op loop afstand en gelijk aan de winkelstraat. Hotel heeft prachtige uitstraling en personeel is super aardig.

• Beoordeeld op: 14 april 2015

locatie is uitstekend, charme van een "oude...

locatie is uitstekend, charme van een "oude palace", heel vriendelijk en professioneel personeel, mooie kamer die perfect onderhouden werd.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Beijing Hotel NUO Wangfujing