Beoordelingen over Yiyang City Center Apartment

#12 van de 65 vakantiewoningen in Beijing

Gebaseerd op 486 beoordelingen over dit appartement

Waardeloos!!
    • Familiestudio

De accomodatie was zeer gedateerd, de foto's op de site van booking.com zijn echt aan vervanging toe want alles viel heel erg tegen. Overal schimmel en viezigheid in de badkamer en het appartement. Alles, badhanddoeken en beddengoed rook muffig. In de 5 dagen dat wij er waren is er niet één keer vervanging van handdoeken geweest. De hygiëne liet zwaar te wensen over. Ook is de accomodatie niet geschikt voor 5 volwassen personen. Eén van de bedden was een bankbed maar zo kort dat je met de benen buiten het bed moest slapen. Dat is uitermate vervelend slapen

Niets is ons bevallen aan deze accomodatie

Prima voor één nacht om een goede bereikbaarheid te hebben, maar niet voor langer verblijf
    • Familiestudio

Het is onduidelijk waar je precies moet zijn en waar je de sleutel moet ophalen. De gang naar het appartement is vies en het appartement zelf is erg basic. Ook niet heel schoon en niet heel goed onderhouden, maar daarvoor heb je dan ook een relatief goedkope accommodatie met goede ligging.

Locatie is optimaal om vanuit de luchthaven te komen met de Airport Express en niet te ver te hoeven lopen. Ook dichtbij de metro, waarmee veel bezienswaardigheden makkelijk te bereiken zijn.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Prima locatie, alles goed bereikbaar, goed betaalbaar
    • Familiestudio

Vrij kleine ruimte voor 6 personen. Waren 5 slaapplekken, waardoor 1 kind in ons bed. Badkamer niet al te schoon.

Prima locatie, alles goed bereikbaar, goed betaalbaar

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Bed was goed en schoon
    • Studio met Kingsize Bed

De kamer met keuken gedeelte waren oud en vies, de verf er half af, deuren met rotende randen, alle kopjes en water koker etc erg plakkerig en niet schoon, gordijnen hingen op half zeven.Totaal niet zo mooi en goed als op de foto van jullie site. Het was erg moeilijk om de locatie te vinden, de taxi-chauffeur vond het ook niet. Toen we aankwamen , vroeg in de ochtend konden we onze kamer niet in. Het was daarvoor al moeilijk im degene die over de kamer ging te spreken te krijgen . Was meer een air bnb. Uiteindelijk zijn we maar de stad gaan bekijken terwijl we eerst wilden verfrissen en uitrusten na de lange vliegreis. Uiteindelijk waren we in de verboden stad toen we telefoon kregen dat we eerder in onze kamer konden, toen dus weer helemaal terug naar het appartementengebouw.

Bed was goed en schoon

5,5
    centraal gelegen, hygiene en staat kamer matig tot slecht
    • Studio met Kingsize Bed

hygiëne, geen informatie over de stad, geen plattegrond van de stad, men sprak nauwelijks tot niet engels

de centrale ligging

Appartement in levendige straat
    • Familiestudio

bedden zijn hard, appartement is vies en verouderd vooral keuken en badkamer.

Engels sprekende receptie, locatie is goed dichtbij winkels en metro

• Beoordeeld op: 25 juli 2015

Wifi op de kamer prima.

Alleen de manager praat engels. Personeel is onvriendelijk. Doorgezakte matrassen. Beddengoed versleten en niet schoon .Badkamer voeg beschimmeld. Slecht schoongemaakt. Vloerbedekking van de hal vies en versleten. Er hangt ook een vieze lucht in de hal.

Wifi op de kamer prima. Genoeg eetgelegenheid in de omgeving. De meeste atracties goed bereikbaar.