Beoordelingen over Guangzhou Baiyun Hotel

367 Huanshi East Road (opposite the Garden Hotel), Yue Xiu, 510065 Guangzhou, China

#59 van de 555 hotels in Guangzhou

Goed zakenhotel met centrale ligging
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij hadden een gerenoveerde kamer, deze is prima. Eerder hadden we een oudere kamer, deze is wel iets minder. De in het double room staande extra grote bed is niets anders dan een queen size bed (ook in de gerenoveerde kamer). Ontbijt is prima. Mooi uitzicht ook vanuit dit restaurant op de hoogste verdieping. Voor Chinese begrippen is de prijs wat hoog voor dit niveau hotel.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Sightseeing
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij binnenkomst werd mijn koffer afgenomen en aan de zijkant gezet. Toen ik mijn sleutel had was niemand te bekennen en moest ik mijn koffer zelf naar boven brengen

De kamer was geweldig. Bij binnenkomst staat er een badkuip, heel romantisch. Er is ook nog een aparte douche. Badkamer en slaapkamer kunnen worden gescheiden door een deur waardoor er niks te horen is vanuit de gang. Het ontbijt is voldoende, er is voor elke smaak iets. De metro is voor het hotel. Voor een 5 sterren hotel was de prijs super.

Uitstekend !

Harde bed

Luxe/ comfort schoon en mooie locatie

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Fijn zakelijk hotel

De gerenoveerde kamer, top

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

In 1 woord Alles

• Beoordeeld op: 22 maart 2016

Ontbijt was typisch lokaal Chinees.

Ontbijt was typisch lokaal Chinees... kamers waren perfect, zéér netjes, één minpuntje, er is vermeld dat er sauna enzo aanwezig is maar dan verwacht ik niet dat je daar dik voor moet betalen ... in dergelijk hotel zou dit aangeboden moeten zijn voor de gasten! Lobby bar is een beetje oudbollig, dat mag wel eens verneiuwd worden!

• Beoordeeld op: 31 januari 2016

Ontbijt was zeer goed, kamer uitstekend, zeer goede...

Het personeel spreekt over het algemeen onvoorstaanbaar Engels, zelfs de mensen van de receptie, uitzonderingen daar gelaten. Dit geldt overigens ook voor veel duurdere hotels.

Ontbijt was zeer goed, kamer uitstekend, zeer goede kwaliteit/prijsverhoging!

• Beoordeeld op: 17 april 2016

Prima hotel voor canton fair.

Prima hotel voor canton fair. Registratie in hotel en super shuttle service.

• Beoordeeld op: 1 maart 2016

Er was nergens verwarming in het hotel.

Er was nergens verwarming in het hotel. Niet in de restaurants en niet in de kamer. Tevens totaal geen toegang tot internet.

• Beoordeeld op: 7 januari 2016

Centraal gelegen bij metrostation